متدهای جدید آموزش آسان موسیقی به کودکان

دانلود ۳ تا از بهترین کتاب های آموزش موسیقی به کودکان ۱ تا ۶ ساله

bestkid b

خیلی از والدین علاقه شدیدی به آموزش موسیقی به کودک خود هستند و آنها را از همان دوران کودکی به کلاسهای مختلف در این زمینه می فرستند. بنا به نیاز خیلی از کاربران در این مطلب ۳ تا از بهترین کتابهای آموزش موسیقی به کودکان ۱ تا ۶ ساله را برای شما تهیه نموده ایم که برای دانلود رایگان در اختیارتان قرار می دهیم.

برای شروع یادگیری موسیقی ابتدا باید با نتهای آن آشنا شوید. در مطلب قبلی آموزش تصویری نت های موسیقی به کودکان (اولین گام شروع یادگیری) را فرا گرفتید. کودک برای آموزش بهتر موسیقی باید به آن نوع موسیقی علاقمند باشد تا سریعتر یاد بگیرد.

فیلم آموزش موسیقی به کودکان:

مطلب مهم : نقش موسیقی در رشد و تکامل کودک(بر اساس مطالعات جدید) 

ممکن است کودکان د رابتدای آموزش این کار را سخت بدانند و از ادامه دادن این آموزش ها منصرف شونند اما شما باید آنها را تشویق به ادامه دادن آموزشها کنید. اولین سؤال برای هنرآموز یا والدین او این است که کدام ساز را آموزش ببیند و یا اینکه به رشته خوانندگی قدم بگذارد؟ کارشناسان آموزش موسیقی معتقدند که : “نوع ساز به هیچ وجه مهم نیست، نباید انتظار داشته باشید که فرزند شما همانند فلان موسیقی دان مهارت ساز زدن پیدا کرده و الگوهای قدیمی را دنبال کند. مهم آن است که فرزند شما بتواند با ساز انتخابی ارتباط برقرار کند و بتواند نوآوری های جدیدی در نواختن یا استفاده از ساز داشته باشد، موفقیت یعنی همین.”


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

موسیقی-کودکانه

امروزه اغلب کودکان با سازهایی مانند ویلن، ریکوردر و یا پیانو در شاخه غربی و با سازهایی چون سه تار و سنتور در شاخه ایرانی کار را آغاز می کنند. اما نکته مهم آن است که بتوان در مدت فراگیری، تشخیص داد که آیا کودک با ساز خود ارتباط لازم را برقرار کرده یا خیر؟ اگر کودک شما بی صبرانه منتظر فرا رسیدن زمان کلاس خود می شود و یا اغلب با ساز خود خلوت می کند شک نکنید که انتخاب درستی انجام داده اید.

≡   لینک دریافت کتاب رایگان آموزش ارف برای کودکان

≡   لینک دریافت کتاب رایگان آموزش پیانو برای کودکان

   لینک دریافت کتاب رایگان آموزش سازدهنی ویژه کودکان

قابل توجه والدین : کودکان خود را به آموزشگاه و کلاس موسیقی نفرستید! (حتما بخوانید)

چند نکته در مورد آموزش موسیقی به کودکان:

  1. سازهای زهی از خانواده ویلن معمولا” از سن شش سالگی زودتر شروع نمی شوند، ضمن اینکه یقینا” باید با سازهایی در ابعاد کوچکتر مثل یک هشتم یا یک چهارم آموزش را آغاز کرد.
  2. سازهای بادی بجز فلوت ، ریکوردر معمولا” هنگامی شروع می شوند که دندانهای اصلی کودک رشد کرده باشند و کودک قدرت کافی برای دمیدن در ساز را دارا باشد. همچنین چون این سازها کمتر در ابعاد کوچکتر موجود هستند باید دقت کرد که آیا وضعیت فیزیکی کودک توانایی اجرای ساز را دارد یا خیر.
  3.  سازهای مضرابی مانند سه تار، گیتار و … که در ابعاد کوچکتر هم وجود دارند برای کودکان زیر ۸ سال توصیه نمی شوند.

مخاطبان گرامی! همکاران ما آماده پاسخگویی به سؤالات مرتبط شما در بخش نظرات هستند.

بسیار کاربردی

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا