ریپورتاژ آگهی

با این 5 کار کودکتان عاشق اتاقش می شود

bestkid b

کودکان با همه شور و هیجانی که دارند اصولا علاقه چندانی به ماندن در اتاق خواب خود ندارند و در اغلب موارد همه اسباب بازی های خود را در سراسر خانه و بخصوص هال و پذیرایی پخش می کنند. این عمل به هیچ وجه برای اعضای خانواده و بخصوص مادران خوشایند نیست.

اگر کودک شما نیز علاقه چندانی به ماندن در اتاق خواب خود ندارد، قطعا بخشی از مسیر را اشتباه رفته اید. یک کودک برای اینکه علاقه زیادی به اتاق خواب خود نشان دهد نیاز دارد تا علائق خود را در این اتاق پیدا کند. ما به شما کمک می کنیم تا اتاقی را خلق کنید که باب میل کودکتان باشد و از بازی کردن و خوابیدن در این اتاق لذت ببرد.

خرید کاغذ دیواری کودکانه

در ابتدا به دیوارهای اتاق توجه کنید. این دیوارها را نباید با وسایل ریز و درشت تزیین کنید. این وسایل در زمان تاریکی صحنه های وحشتناکی را برای کودکان ایجاد می کنند و به همین علت کودک علاقه چندانی به ماندن در اتاق خواب ندارد.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

برای طراحی دیوارها بهتر است همه کارکترهای اضافی را حذف کرده و از کاغذ دیواری کودکانه استفاده کنید. بچه ها علاقه زیادی به این گونه پترن ها دارند و خیال بافی های زیادی را با استفاده از طرح های روی دیوار در ذهن خود خلق می کنند.

کاغذ دیواری بچگانه ممکن است بسیار ساده و صرفا دارای رنگ های شاد و فرح بخش باشد یا اینکه دارای پترن های بچگانه ای همچون طرح خرس های کوچک یا پرندگان و … باشد، در هر صورت بهتر است در این زمینه ابتدا علائق کودک خود را در نظر بگیرید و سپس نسبت به انتخاب و خرید کاغذ دیواری اقدام نمایید.

نکته مهم دیگری که در این خصوص مطرح می گردد این است که اگر می خواهید در فضای اتاق از پوستر دیواری کودکانه استفاده کنید خرید کاغذ دیواری ساده با استفاده از رنگ های فانتزی را پیشنهاد می دهیم.

خرید پوستر دیواری کودک

مهمترین و اصلی ترین وسیله ای که برای طراحی اتاق خواب کودکتان نیاز دارید پوستر دیواری کودک است. این محصولات مدرن به طرز شگفت انگیزی باعث افزایش علاقه کودکان به اتاق خواب می شوند. دنیای خاصی در انواع پوستر دیواری کودک وجود دارد که علاوه بر کودکان حتی بزرگسالان را هم متحیر می سازد. این طرح ها به قدری متنوع و جذاب هستند که قطعا می توانند نیاز شما و کودک تان به یک طرح زیبا و دل انگیز را مرتفع می کند.

در انتخاب و خرید پوستر دیواری کودک باید توجه زیادی به سلیقه کودک خود داشته باشید. البته توجه به سن و جنسیت کودک نیز اهمیت زیادی دارد. به عنوان مثال باید در اتاق نوزادان از پترن های ساده تر با رنگ های ملایم استفاده کنید و هرچقدر سن کودک افزایش یابد می توانید میزان رنگ ها و تنوع طرح ها را افزایش دهید.

در سنین دبستان و پیش دبستانی نیز اصولا ترجیح می دهند تا از کاراکترهای انیمیشنی استفاده کنند. اگر به علائق کودک در این زمینه اهمیت زیادی بدهید قطعا با افزایش علاقه او برای ماندن در اتاق مواجه خواهید شد.

خرید پارک کودک

بچه ها در طول روز به هیجان نیاز دارند. آن ها نمی توانند منتظر بمانند تا هفته ای یکبار به پارک محله رفته و در آنجا بازی کنند. نیاز است تا شرایط مناسبی برای تخلیه انرژی این کودکان فراهم شود و هیچ گزینه ای بهتر و مطلوب تر از پارک کودک نیست.

این پارک ها نوعی پارک خانگی هستند و اصولا شامل وسایلی از جمله سرسره، تاب و الاکلنگ هستند. نکته بسیار مهمی که در خصوص این پارک ها وجود دارد این است که برخلاف سایر اسباب بازی های کودکانه، به راحتی قابل حمل نبوده و کودک برای بازی کردن باید حتما در اتاق خواب خود بماند.

پارک کودک در اندازه ها و طرح های مختلفی تولید می شود. شما می توانید این پارک ها را با توجه به سن کودک و میزان مهارت او خریداری کنید. البته ناگفته نماند که برخی از پارک های خانگی کودکانه دارای امکانات بیشتر و برخی هم دارای امکانات کمتری هستند. اگر عبارت خرید پارک کودک را سرچ دهید با گزینه های متفاوت و ایده آلی مواجه می شوید که قیمت های مختلفی دارند و برای اقشار مختلف جامعه طراحی شده اند.

خرید تخت خواب کودک

امروزه طرح های زیادی برای طراحی و تولید تخت خواب کودک وجود دارد اما بهتر است ایمن بودن تخت را در اولویت قرار دهید. بسیاری از والدین در زمان خرید تخت کودک درگیر طراحی و فرم آن می شوند و نسبت به برخی از مقوله های مهم همانند استاندارد بودن یا ایمن بودن تخت غافل می شوند به همین علت کودک نیز از داشتن چنین تختی لذت زیادی می برد اما حاضر نمی شود روی این تخت خوابیده یا از آن استفاده کند.

اگر طرح خاصی مدنظر شماست اما با استاندارهایی که برای خواب کودک تان مناسب می دانید تناسب ندارد می توانید از ایده تخت خواب های سفارشی استفاده کنید. به این صورت که مدل تخت خواب را به همان صورتی که علاقه دارید سفارش دهید و بخواهید تا استانداردهای موردنظرتان را در آن اجرا نماید. به هر حال شما به عنوان والدین این کودک از نحوه خوابیدن فرزندتان اطلاعات بیشتری در اختیار دارید و قطعا می دانید چگونه باید تخت خواب او را به یک تخت ایمن و بی دردسر تبدیل کنید.

خرید موکت کودکانه و پارکت لمینت

گزینه آخر این است که سعی کنید در اتاق خواب کودک از موکت هایی با بافت های نرم و متناسب با پوست کودک استفاده کنید و کف اتاق را هم با استفاده از پارکت لمینت بپوشانید. پارکت ها قابلیت ضربه پذیری بالایی دارند و احتمال اینکه کودکتان در زمان زمین خوردن یا سقوط کردن، آسیب کمتری ببیند یا اصلا آسیب نبیند افزایش پیدا می کند. بنابراین برای جلب اعتماد کودکتان بهتر است از موکت های نرم با الیاف های مناسب و پارکت لمینت باکیفیت استفاده نمایید.

برای خرید همه این وسایل میتوانید از طریق وب سایت های فروشگاهی اقدام نمایید. امروزه وب سایت دکوراسیون داخلی زیار دکور شما را در زمینه خرید انواع پوستر دیواری از جمله پوستر کودک یاری می کند. همچنین شما می توانید سایر محصولات مورد نیاز از جمله پارکت باکیفیت و کاغذ دیواری های متنوع را از این مجموعه خریداری کنید. نکته بسیار مهمی که در این خصوص وجود دارد این است که برای افزایش علاقه کودک به اتاق خواب خود بهتر است با او در تمام مراحل تکمیل اتاق خواب مشورت کنید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا