متدهای جدید آموزش آسان موسیقی به کودکان

فواید آموزش گیتار به کودکان (آموزش تصویری)

bestkid b

از فواید موسیقی برای کودکان و یادگیری گیتار برای شما بسیار گفته ایم. حتما مطالب را تا انتها دنبال نمایید و آنوقت متوجه خواهید شد که یادگیری موسیقی و خصوصا گیتار چقدر برای کودکان شما مفید خواهد بود.

آیا آموزش گیتار برای کودکان نیز امکان پذیر است؟
بلی از آنجا که گیتار سایز کوچک برای کودکان هم هست از سنین کم هم می توانند به فراگیری گیتار بپرداند. توجه داشته باشید در این سنین اگرچه فراگیری کودکان بسیار بالا است اما بدلیل عدم تمرکز و زود خسته شدن کودکان از آنان توقع پیشرفت سریع نبایستی داشت.

فواید یادگیری موسیقی برای کودکان

افزایش ضریب هوشی با آموختن موسیقی
آموزش موسیقی در طولانی مدت ۷ امتیاز به میزان IQ یا ضریب هوشی دانش آموزان می افزاید در حالیکه آموزش هنرهای نمایشی ۴٫۳ امتیاز به ضریب هوشی آنها خواهد افزود.

توسعه و بزرگتر شدن قسمت چپ مغز
آموزش و فراگیری یک آلت موسیقی می تواند در بهبود رفتار، حافظه و دانش عمومی کودکان تاثیر مثبت داشته باشد. فراگیری نواختن یک آلت موسیقی موجب توسعه و بزرگتر شدن قسمت چپ مغز کودکان می شود. در نتیجه حافظه کودکانی که آموزش موسیقی دیده اند به نسبت سایرین ۲۰ درصد افزایش می یابد.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

اعتماد به نفس و احترام به دیگران نتیجه یادگیری موسیقی
کودکان با کار در گروه های کوچک موسیقی موضوعات رفتاری مثل اعتماد و تکیه به دیگران، احترام ، تساهل و بردباری را فرا می گیرند.

مطلب مرتبط: کودکان خود را به آموزشگاه و کلاس موسیقی نفرستید! (حتما بخوانید)

موسیقی آرامش بخش و عامل رفع دلهره
در دوران بلوغ نیز موسیقی می تواند نقش بسیار مثبتی در شکل گیری شخصیت کودکان داشته باشد و در لحظاتی که آنها احساس تنهایی و یا حالت دلهره دارند موسیقی می تواند آرامش بخش و موثر باشد.

فراگرفتن موسیقی یادگیری ریاضیات را بهبود می بخشد
یادگرفتن آواز و یا آموزش پیانو به خودی خود نمی تواند قابلیت فراگیری ریاضیات را در کودکان تقویت کند. موسیقی در فرهنگ جوانان ونوجوانان نقش بسیار مهمی ایفا می کند و می تواند الهام بخش و آموزنده باشد. باید به نسل جوان آموخت که موسیقی انواع گوناگونی دارد و برای موفقیت در آینده آنها باید از سنین پایین با جدیت کار کنند. در عین حال فراگیری موسیقی به آموزش و کارکرد بهتر دانش آموز در محیط مدرسه کمک زیادی می کند. بنابراین موسیقی باید نقش مهمتری در پرورش کودکان داشته باشد.

توصیه مهم ما به شما این است که ابتدا کودکان خود را در منزل با موسیقی و گیتار از طریق پکیج های آموزشی آشنا سازید تا سطح علاقه آنها را دریافته و خود شما نیز کمک کنید که علاقه وافری به موسیقی پیدا کنند.

از اینجا پکیج استثنایی آموزش گیتار کودکان را خرید نمایید

فیلم اول: آموزش گیتار به کودکان

فیلم دوم: گیتار نوازی فوق العاده زیبای این کوچولو

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا