دانلود کارتون و انیمیشن کودکان

کارتون مرد عنکبوتی: 8 تا از بهترین ها برای کودکان (دوبله)

bestkid b

مرد عنکبوتی یک شخصیت ابر قهرمان خیالی در دنیای مارول است. او شخصیتی است که توسط نویسنده‌ ای به نام اِستن لی و هنرمندی به نام استیو دیتکو خلق شده است. او برای اولین بار در Amazing Fantasy در 15 آگوست 1962 ظاهر شد. اوایل قرار بود این کاراکتر یک بچه یتیم باشد که توسط عمه می و عمو بن به عنوان نوجوانی مثل بقیه نوجوانان بزرگ شده است.

او در دوران جوانی‌ اش با جنایتکاری که لباس مخصوص به تن دارد، مبارزه می‌ کند. قدرت ‌های او مثل کشش فوق‌العاده، چابکی، توانایی چسبیدن به هر سطحی ، توانایی شلیک تار عنکبوت با استفاده از دستگاهی که خودش اختراع کرده (که به آن “تار شوت ‌کن ” می‌ گوید) و واکنش سریع به خطر با “حس عنکبوتی” ‌اش، او را قادر به مبارزه با اکثر دشمنانش می ‌کند.

دانلود کارتون های با موضوع مرد عنکبوتی

دقت کنید که کارتون های زیادی تا کنون با موضوع مرد عنکبوتی ساخته شده یا موضوعاتی مثل سوپرمن که به همه شون میگن کارتون های ابرقهرمانی که اتفاقا خیلی هم بین کودکان محبوب و پرطرفدار هستند. در اینجا ما محبوب ترین کارتون های مرد عنکبوتی رو بصورت ویدیوی آپاراتی به اشتراک میذاریم. هم میتونید اینجا با هر کیفیتی خواستین تماشا کنید هم میتونین با پخش هر ویدیو، روی علامت آپارات کلیک کنید و برید داخل خود اپارات با کیفیت مدنظرتون دانلودش کنید:


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

کارتون دخترانه: 18 تا از بهترین ها (جدید زیبا دوبله)

و اما انیمیشن های مرد عنکبوتی تک قسمتی (سینمایی) دوبله زیبا:

انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی

 

انیمیشن انیمه ای مرد عنکبوتی

 

انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی

 

محبوب ترین کارتون سایت ما: کارتون ماشین: 13 تا از بهترین ها (جدید زیبا دوبله)

انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی

 

انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی 2023

 

بلد باشید: این ۱۸ مهارت ضروری را به کودکان تان آموزش دهید

اولین حضور مرد عنکبوتی!

مرد عنکبوتی یا Spider-Man برای اولین بار در اوایل دهه 1960 یعنی زمانی که نوجوانان در کتاب‌ های کمیک ابرقهرمانی نهایتا نقش دستیار شخصیت اصلی را داشتند، ظهور کرد. شخصیت اصلی این داستان پیتر پارکر، یک دانش ‌آموز دبیرستانی است که اغلب از طرد شدن، حس کافی نبودن و تنهایی که اکثر خوانندگان جوان به راحتی می ‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند، رنج می ‌برد.

بر خلاف برخی از قهرمانان نوجوان مثل باکی و رابین، مرد عنکبوتی هیچ وقت هیچ مربی بزرگسالی مثل کاپیتان آمریکا و بتمن نداشت که به او ابرقهرمان شدن را آموزش دهد. او خودش فهمید که قدرت خارق‌العاده ‌اش مسئولیت بزرگی بر دوشش گذاشته است.

مارول مرد عنکبوتی را در چندین سری کتاب ‌های کمیک مثل  The Amazing Spider-Man، Spectacular Spider-Man و Sensational Spider-Man در طول چندین سال به یک کاراکتر مهم تبدیل کرد. پیتر پارکر از یک دانش ‌آموز دبیرستانی خجالتی به یک دانش ‌آموز کالج آشفته اما برون گرا و سپس یک معلم دبیرستان متاهل تبدیل شد. اما باربط ‌ترین نقش او در بزرگسالی این بود که یک عکاس مستقل باشد.

او یکی از اعضای انتقام ‌جویان (New Avengers) و چهار شگفت ‌انگیز (Fantastic Four) هم بوده است. مرد عنکبوتی در طول ‌سال ‌ها نام ‌های مستعار زیادی مثل “Spidey”، “web-slinger”، “wall-crawler” یا “web-head” داشته است. او همچنین از جانب برخی از شخصیت‌ های شرور داستان به “arachnid” هم معروف شده است . اما او خودش را “مرد عنکبوتی ، دوست خوب محله شما” می ‌نامد.

کارتون بتمن: 8 تا از بهترین ها برای کودکان (دوبله و زیبا)

مرد عنکبوتی در واقع یکی از محبوب ‌ترین و موفق ‌ترین ابرقهرمانان گیشه بوده است. این کاراکتر که اغلب به عنوان گل سرسبد مارول به حساب می ‌آمد، در بسیاری از نمایش ‌ها مثل انیمیشن و فیلم ظاهر شده است.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا