دانلود کارتون و انیمیشن کودکان

20 برنامه کودک پسرانه (جنگی ماشینی آموزنده جدید)

در حال حاضر کارتون ‌های زیادی وجود دارند که می ‌توانید تماشا کنید. مدام هم یک سری کارتون یا انیمیشن جدید تولید می ‌شود. تصمیم ‌گیری در مورد این که کدام کارتون‌ ها را باید تماشا کرد؛ می‌ تواند دشوار باشد. از طرفی هم ممکن است ندانید کدام یک برای فرزندان تان بهتر است. در ادامه چند نکته هست که هنگام انتخاب کارتون مناسب برای بچه ‌ها باید بدانید که حتما با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

کجا دنبال کارتون بگردم؟

جاهای زیادی هست که می ‌توانید از آن برای بچه ‌ها کارتون انتخاب کنید. یکی از ساده‌ترین‌های شان، تلویزیون است. مکان دیگر برای پیدا کردن کارتون، اینترنت است که می ‌توانید کارتو ن‌های جذابی را به صورت آنلاین پخش کنید یا سایت ‌هایی مثل FeaturedAnimation را پیدا کنید و نظرات، لیست بهترین کارتون ‌ها و موارد دیگر را بخوانید. شما می ‌توانید کارتون‌ های مختلف را در اینترنت پیدا کنید، از سریال ‌های تلویزیونی گرفته تا کمیک استریپ‌ ها و فیلم‌ های انیمیشن.

چه چیزی یک کارتون به یک کارتون خوب تبدیل می‌ کند؟

احتمالا شما هم مثل همه دوست دارید کارتون ‌هایی را برای بچه‌های تان انتخاب کنید تا سرگرم شوند. به همین خاطر باید ببینید چه چیزی یک کارتون را خوب و چه چیزی آن را بد می‌ کند. یک کارتون خوب کارتونی است که داستان اخلاقی داشته و خشن هم نباشد. کارتون بد هم کارتونی است که نکات آموزنده و اخلاقی به بچه ‌ها نمی ‌آموزد یا بیش از حد خشونت ‌آمیز است. به نکات دیگری مثل پیچیدگی داستان و دوست داشتنی بودن شخصیت ‌ها هم باید توجه شود.

دانلود رایگان ۱۰ برنامه کودک خاطره انگیز قدیمی و زیبا برای کودکان و بزرگسالان

آیا کارتون مناسب سن کودک هست؟

هنگامی که یک کارتون را برای فرزندان تان انتخاب می ‌کنید، باید حواس تان به این که مناسب سن کودک هم هست یا خیر، باشد. عوامل زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب کارتونی که مناسب فرزندتان باشد، در نظر بگیرید. زبان یکی از اولین چیز هایی است که باید حواس تان به آن باشند. بسیاری از کارتون ‌ها زبان مخصوص به خودشان را دارند که بچه ‌ها ممکن است چیزی از آن نفهمند.

از طرفی هم شما باید کارتون‌ هایی که مناسب سن بچه‌های تان است را انتخاب کنید. نباید کارتونی را انتخاب کنید که خیلی نامفهوم باشد زیرا بچه‌ را از تماشای آن دل سرد می ‌کند. اگر مطمئن نیستید که سن یک کارتون خاص؛ مناسب کودک تان هست یا خیر، می ‌توانید آن را به صورت آنلاین جستجو کنید. همچنین می ‌توانید خودتان ارزیابی کنید. مثلا اگر کارتون جنگی است، احتمالا نباید آن را با فرزندان تان تماشا کنید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید، خشونت کارتون است. اگر یک کارتون خشونت ‌آمیز باشد، برای فرزندان شما مناسب نیست. مهم است که فرزندتان و علایقش را بشناسید.

انتخاب ژانر

انتخاب کارتون مناسب بچه‌های تان مهم ‌ترین کاری است که می‌ توانید برای شان انجام دهید. بچه‌ های شما وقتی کارتون مورد علاقه ‌شان را تماشا می ‌کنند خیلی خوشحال ‌تر خواهند بود. پس از در نظر گرفتن سن، باید حواس تان به ژانر هم باشد. کارتون ‌ها در ژانر های مختلفی وجود دارند. خانوادگی، دوستانه، علمی – تخیلی، فانتزی و درام چند نمونه از بهترین ژانر‌ هایی هستند که می ‌توان برای کودک انتخاب کرد.

بهترین برنامه کودک ها برای دختران و پسران زیر ۸ سال کدامند؟

به طور مثال اگر بچه‌ های شما خردسال هستند و ابر قهرمانان را دوست دارند، می ‌توانید کارتونی مثل “انتقام‌جویان” را انتخاب کنید. اگر بچه‌های تان بزرگ تر هستند، بهتر است دنبال کارتونی مثل “سیمپسون‌ ها” باشید.

بهترین برنامه های کودک پسرانه (جنگی ماشینی)

گروه شب نقاب / مسابقه در محل جنگ

ولاد و نیکی با ماشین های اسباب بازی

ساخت پل لگویی با ماشین های سنگین و بزرگ

میلی و استیسی : سرگرمی با اتوبوس مدرسه

ماشین بازی کودکانه

ماشین های رنگارنگ

ماشین بازی با ماشین های خفن

ماشین های رنگی 2023

ماشین اسپرت مسابقه ای

ماشین های رنگارنگ پارکینگ

سنیا و موتور رنگی

قصه برای خواب کودکان از مرد عنکبوتی و بقیه

بازی سرگرمی کودک با افکت ماشینی

پسران دوقلو

کارتون پسرانه ماشین جنگی

برنامه کودک پسرانه

برنامه کودک سنیا و ماشین های جنگی

بقیه به زودی …

دانلود کنید برای کودک: دانلود رایگان ۴ برنامه بازی پازل جورچین کودکان

آیا کارتون ‌ها برای پرورش ذهن کودکان مناسب هستند؟

بچه‌ ها کارتون ‌های زیادی تماشا می‌ کنند، اما والدین معمولا به سختی می ‌توانند برای فرزندشان کارتون انتخاب کنند. به دلایل مختلف، آن ها موظفند تا کارتون ‌های مناسب فرزندان تان را بگذارند. یکی از این دلایل اینست که کارتون ‌ها یک راه عالی برای معرفی جهان به فرزندان شما هستند. آن ها می ‌توانند مهارت ‌های اجتماعی، هم دلی و غیره را به کودکان آموزش دهند. همچنین به بچه‌ ها کمک می‌ کنند تا خواندن را یاد بگیرند. اینکه چه کارتون ‌هایی را انتخاب کنید بستگی به این دارد که بچه‌های تان به چه چیزی عادت کرده‌ اند.

اگر می ‌خواهید کارتون‌ های جدید را برای کودکان خود بگذارید، اما در لیست کارتون‌ های مورد علاقه‌ آن ها نیستند، آن چیزی را انتخاب کنید که شبیه به کارتونی است که قبلا از آن خوش شان آمده است. همچنین می ‌توانید کارتونی را انتخاب کنید که پیامش برای بچه‌ ها جالب باشد. با انجام این کار، به فرزندان تان نشان می ‌دهید که دوست دارید چیز های جدید را امتحان کنند.

7 برنامه کودک زیبای حیوانات برای دختران و پسران زیر ۹ سال

آن ها به کارتون ‌هایی نیاز دارند که بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. اگر آن چیزی که به دنبالش هستند را پیدا نکنند، بعید است تماشایش کنند.

برای انتخاب کارتون مناسب کودکان باید کلی تحقیق و آزمون و خطا کرد و ما واقعا معتقدیم که هر کسی می‌ تواند کارتون ‌های مناسب کل اعضای خانواده حتی کودکان را پیدا کند. (منبع)


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا