آموزش جذاب نقاشی به کودکان

نقاشی بابانوئل: آموزش صفر تا صد با 7 روش (ساده زیبا)

bestkid b

بابانوئل شخصیت دوست داشتنی و بامزه ایست که خیلی از بچه ها دوستش دارند. وقتی کریسمس از راه می رسد، سر و کله بابانوئل هم پیدا می شود. اگر کودکتان بابانوئل را دوست دارد و دلش می خواهد نقاشی اش را بکشد با آموزش مرحله به مرحله امروز ما همراه باشید تا نقاشی بابانوئل را یاد بگیرید و بتوانید در خانه با کودک دلبندتان آن را بکشید. تمرین نقاشی هم باعث تقویت خلاقیت و مهارت های تجسمی بچه ها می شود و هم آنها را با مفاهیم، اشیاء و شخصیت های مختلف آشنا می کند.

ابتدا آموزشهای ویدیویی و بعد آموزش گام به گام توضیحی

در این مطلب جذاب ابتدا ویدیوهای ساده ترسیم بابانوئل کودکانه ساده رو به اشتراک می گذاریم که روشهای مختلفی برای نقاشی بابانوئل دارن و بعد هم آموزش گام به گام که هر کدوم رو دوست دارید برای کودک انتخاب کنید و یادش بدین یا اینکه هم از ویدیو استفاده کنید هم از توضیحات:

 

 

حتما واسه کودک دانلود کنید: نقاشي كودكانه ساده: آموزش با 15 روش متنوع

 

 

نقاشی هواپیما کودکانه: آموزش با 7 روش (ساده زیبا)

 

8 درس نقاشی فانتزی ساده با مداد (دخترانه و پسرانه)

 

نقاشی آدم کودکانه: آموزش صفر تا صد با 7 روش (زیبا جدید)

راهنمای گام به گام نقاشی بابانوئل برای بچه ها

بابانوئل در فرهنگ کشورهای غربی و مسیحی جایگاه ویژه ای دارد. این شخصیت افسانه ای شاد و دوست داشتنی پیرمردی چاق با ریش سفید و کلاه قرمز است که شب کریسمس بچه ها را با دادن هدیه هایی که آرزویشان را داشته اند خوشحال می کند. وقتی با کودکتان مشغول کشیدن نقاشی بابانوئل می شوید با او درباره این شخصیت حرف بزنید و اطلاعاتی که لازم است را به او بدهید. به این ترتیب بچه ها در کنار نقاشی و سرگرمی با فرهنگ کشورها دیگر هم آشنا می شوند.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

حتما واسه کودک دانلود کنید: نقاشی کارتونی: آموزش با 9 روش

برای کشیدن این نقاشی زیبا به یک برگه کاغذ نقاشی، مداد، پاک کن و لوازم رنگ آمیزی نیاز دارید. حالا بیایید با هم دست به کار شویم و یک بابانوئل بامزه و خوشحال بکشیم!

مرحله 1- اول از همه یک دایره برای صورت بابانوئل روی کاغذ می کشیم.

مرحله 2- دو تا نیم دایره کوچولو در سمت چپ و راست سر بابانوئل برای گوشهایش می کشیم.

مرحله 3- به شکل زیر نگاه کنید. برای کلاه بابانوئل اول دو تا خط منحنی و بعد یک خط قوس دار می کشیم. در نهایت هم یک دایره کوچک برای توپ پنبه ای کلاه بابانوئل می کشیم. برای بینی یک خط U شکل می کشیم و دو تا لپ بابانوئل را هم با خط های منحنی به بینی وصل می کنیم. سبیلها را با خطهای بیضی شکل ترسیم می کنیم و بعد یک ابر کوچولو برای ریش بابانوئل می کشیم. زیر سبیل هم یک دهان کوچک می کشیم.

ویژگی های کودک رو از نقاشی ش بفهمید با این چند نکته ساده روانشناسی

مرحله 4- حالا با یک شکل ذوزنقه ای برای بابانوئل یک کت قشنگ می کشیم.

مرحله 5- برای خز کتش هم دو تا خط افقی زیر کت می کشیم و بعد آنها را به هم وصل می کنیم.

مرحله 6- حالا باید پاها و شلوار بابانوئل را بکشیم. برای پاها دو تا ذوزنقه و دو تا استوانه با خطهای منحنی زیر کت می کشیم.

مرحله 7- برای کمربند و سگک آن دو تا خط و بعد دو تا مربع بزرگ و کوچک مثل شکل زیر می کشیم. برای کفشها هم شکلی شبیه یک استوانه زیر شلوار بابانوئل می کشیم.

نقاشی با نقطه: آموزش صفر تا صد با 5 روش (ساده زیبا)

مرحله 8- دستها و دستکش های بابانوئل را با دو تا خط صاف در هر دو سمت چپ و راست و دو تا شکل استوانه ای برای دستکش ها می کشیم.

مرحله 9- وقتش رسیده صورت بابانوئل قشنگمان را نقاشی کنیم. دو تا دایره کوچک برای چشمها و دو تا بیضی بالای چشمها برای ابروها میکشیم. برای اینکه بابانوئل ما بامزه تر به نظر برسد هم دو تا بیضی کوچولو سمت چپ و راست صورت میکشیم تا گونه هایش را نشان بدهیم.

مرحله 10- بابانوئل با خودش یک کیسه پر از هدیه های جورواجور حمل می کند. پس کیسه اش را هم به صورت استوانه ای شکل می کشیم.

نقاشی اسب تک شاخ: آموزش اسب تک شاخ با 6 روش (آسان زیبا و جدید)

مرحله 11- به به چه بابانوئل قشنگی! حالا نوبت چیه؟ نوبت رنگ آمیزی! به شکل زیر نگاه کنید و بابانوئل خودتان را مثل همین تصویر رنگ کنید.

آموزش نقاشی بابانوئل به بچه ها چه فوایدی دارد؟

  • مهارت های شناختی در آنها را تقویت می کند.
  • باعث افزایش دامنه توجه کودکان می شود.
  • مهارت خلاقیت را در بچه ها افزایش می دهد.
  • به بچه ها یاد می دهد چطور شخصیت های معروف و خیالی را نقاشی کنند.
  • مهارت های برنامه ریزی و تفکر منطقی کودکان را بهبود می بخشد.

نقاشی پرنسس کودکانه: آموزش صفر تا صد با 7 روش (ساده زیبا)

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا