آموزش جذاب نقاشی به کودکان

نقاشی اسب تک شاخ: آموزش با 6 روش (آسان زیبا و جدید)

bestkid b

طراحی تک شاخ می ‌تواند کمی چالش برانگیز باشد چون به راحتی دیگر موضوعات نقاشی برای کودکان نیست. امروز ما با کمک دروس ویدیویی رایگان و ساده به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک تک‌ شاخ زیبا نقاشی کنید یا به کودک یاد بدهید.

طراحی گام به گام اسب تک شاخ

در حقیقت تک ‌شاخ ‌ها موجودات افسانه‌ ای هستند که قرن‌ ها مورد علاقه بشر بوده ‌اند. آن ها به خاطر قدرت جادویی، زیبایی و ظرافت شان شناخته شده‌ اند. در این آموزش، ما یاد خواهیم داشت که چگونه یک تک شاخ بکشیم.

برای کشیدن یک تک ‌شاخ، به یک تکه کاغذ و یک مداد یا قلم نیاز دارید. همچنین می ‌توانید از مداد رنگی، ماژیک‌ یا مداد شمعی برای اضافه کردن رنگ به نقاشی تان استفاده کنید.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

دانلود کنید برای کودک: 8 درس نقاشی فانتزی ساده با مداد (دخترانه و پسرانه)

اول، با کشیدن سر تک شاخ شروع کنید. برای انجام این کار ، یک بیضی کوچک برای صورت بکشید و یک بیضی کمی بزرگ تر برای گوش ‌ها به آن اضافه کنید. سپس یک خط منحنی برای گردن بکشید و آن را به سر متصل کنید.

بعد، بدن تک‌ شاخ را بکشید. یک خط بلند و منحنی برای پشت بکشید و دو خط کوچک تر برای پاها اضافه کنید. سپس برای دم یک خط منحنی بکشید و یک دایره کوچک به عنوان سم در پایین هر پا اضافه کنید .

حالا وقت آن است که جزئیات را به تک شاخ تان اضافه کنید. روی سر، دو دایره کوچک برای چشم‌ ها بکشید و یک خط منحنی کوچک به عنوان بینی اضافه کنید. سپس یک خط منحنی کوچک برای دهان بکشید و یک مثلث کوچک برای شاخ اضافه کنید .

نقاشی اردک کودکانه: آموزش صفر تا صد با 7 درس (زیبا جدید)

بعد، جزئیات دیگر را به بدن تک شاخ اضافه کنید. خطوط منحنی کوچک را برای یال و دم بکشید و چند دایره کوچک به عنوان لکه ‌های روی بدن اضافه کنید. همچنین می ‌توانید خطوط منحنی کوچک را به سُم‌ ها اضافه کنید تا ظاهر واقعی ‌تری پیدا کنند.

در نهایت، نقاشی تان را رنگ کنید تا جان بگیرد ! تک شاخ‌ ها معمولا سفید هستند، اما شما می ‌توانید از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید. شما همچنین می ‌توانید جلوه‌ یا جزئیات جادویی دیگری را به آن اضافه کنید تا تک شاخ تان ظاهر جادویی ‌تری داشته باشد.

با کمی تمرین، قادر خواهید بود یک تک‌ شاخ زیبا را در عرض مدت کوتاهی بکشید. فقط یادتان باشد خلاق باشید تا نقاشی تان تاثیرگذارتر باشد.

طراحی گل کودکانه: آموزش کامل با 8 درس نقاشی گل (ساده جدید)

دروس ویدیویی آموزش چند مدل اسب تک شاخ (زیبا جدید)

 

 

ویژگی های کودک رو از نقاشی ش بفهمید با این چند نکته ساده روانشناسی

 

 

کتاب آموزش الفبای فارسی به کودکان (و 7 نکته برای یادگیری سریعتر الفبا)

 

 

واسه کودک دانلود کن: کار با آبرنگ برای کودکان (آموزش کامل با 10 ویدیو و 7 نکته)

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا