آموزش جذاب نقاشی به کودکان

نقاشی پرنسس کودکانه: آموزش صفر تا صد با 7 روش (ساده زیبا)

bestkid b

نقاشی یک شاهزاده خانم یا پرنسس برای بچه ‌ها هیجان ‌انگیز و جذاب است. آن ها با کشیدن نقاشی پرنسس‌ ها حس فوق‌العاده ‌ای دارند. کشیدن چنین نقاشی ‌هایی باعث می ‌شود تا بدون این که حواس شان پرت شود از یادگیری لذت ببرند. نقاشی شاهزاده خانم به آن ها کمک می ‌کند تا تمرکزشان را بالا ببرند و برای کار با مداد آماده ‌تر شوند.

بدون شک نقاشی کردن ذهن بچه‌ ها را آرام می ‌کند. این کار در واقع باعث می ‌شود که آن ها در طول روز سرحال و پر انرژی باشند.

شاهزاده خانم ‌های مورد علاقه کودکان

برنامه‌ های تلویزیونی، کارتون ‌ها، فیلم‌ ها و داستان ‌های کوتاه پر از پرنسس‌ هایی هستند که کودکان اکثرشان را می‌ شناسند. کودکان در هر سنی از تماشای چنین نمایش ‌هایی که داستان ‌های زیبایی از عشق واقعی و پیروزی خیر بر شر را به تصویر می‌ کشند، لذت می ‌برند. بسیاری از بچه‌ ها این شاهزاده خانم‌ ها را الگوی خودشان قرار می ‌دهند و آن ها را به عنوان شخصیت مورد علاقه‌ شان معرفی می ‌کنند.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

نقاشی اسب تک شاخ: آموزش اسب تک شاخ با 6 روش (آسان زیبا و جدید)

آن ها سعی می‌ کنند رفتار پرنسس ‌ها را تقلید و ظاهرشان را شبیه آن ها کنند. چند نمونه از این پرنسس ‌های دوست‌ داشتنی که می ‌توانند سوژه خوبی برای نقاشی باشند را در ادامه معرفی خواهیم کرد:

  • آریِل؛ پری دریایی کوچک: آریل یکی از معروف ‌ترین شاهزاده خانم ‌ها و یک شخصیت داستانی است که توسط والت دیزنی پیکچرز خلق شده است. اولین حضور این شخصیت در بیست و هشتمین فیلم انیمیشن والت دیزنی پیکچرز تحت عنوان “The Little Mermiad” بود که در سال 28 منتشر شد. در این فیلم، او هفتمین فرزند پادشاه تریتون و ملکه آتنا از قلمرو پادشاهی زیر آب به نام آتلانتیکا است. آریل شخصیت سرکشی دارد و همیشه عاشق زندگی روی زمین است. او به عنوان نماینده عشق واقعی معرفی شده است.
  • بِل؛ دیو و دلبر: بل تنها دختر یک مخترع است که در یک روستای کوچک در فرانسه زندگی می ‌کند. او شخصیت زن فیلم انیمیشن دیزنی با عنوان “Beauty and Beast” است که در سال 1991 منتشر شد . بل دختری است که تلاش می ک‌ند تابو ها و کلیشه ‌های حاکم بر جامعه مرد سالار را از بین ببرد. دیزنی علاوه بر این که بل را به عنوان یک زن خانه ‌دار به تصویر می ‌کشد، او را دختری باهوش و خوش سر و زبان که فکر و ذهن بازی دارد معرفی می ‌کند. او باهوش، شجاع و در نوع خود یک شورشی است. او بدون شک و تردید تصمیم می ‌گیرد و به ندرت دوست دارد دیگران اصلاحش کنند.
  • سیندرلا: سیندرلا دوست ‌داشتنی‌ ترین پرنسس تمام دوران است. او در یک خانواده ثروتمند متولد شد که با او با عشق رفتار می‌ کردند. پس از مرگ غم ‌انگیز مادرش، زندگی سیندرلا کلا دگرگون شد. پدرش معتقد بود که دخترش به یک مادر در زندگی‌ اش نیاز دارد و دوباره با زنی به نام لیدی ترماین ازدواج کرد. بعد ها، هنگامی که پدرش می ‌میرد، سیندرلا مجبور می ‌شود به نامادری شرور و خواهران ناتنی زشتش خدمت کند. سیندرلا به عنوان شخصیتی معرفی شده است که در زندگی مهربان و خوش ‌بین است.

به غیر از این شخصیت ‌ها، برخی از شاهزاده خانم‌ های داستانی دیگر که در تم پارک ‌ها، فروشگاه‌ های اسباب بازی، بازی‌ های ویدئویی، فیلم ‌ها و سریال ‌ها معروف شده‌ اند، عبارتند از: سفید برفی، اِلسا، ارورا، جاسمین، پوکاهونتاس، مولان، تیانا، راپانزل، مریدا و موآنا.

نقاشی اژدها کودکانه: آموزش صفر تا صد ترسیم اژدها با 6 روش (ساده زیبا)

روشهای مختلف ترسیم پرنسس کودکانه با 7 ویدیوی کوتاه عالی

 

 

نقاشی هواپیما کودکانه: آموزش با 7 روش (ساده زیبا)

 

 

ویژگی های کودک رو از نقاشی ش بفهمید با این چند نکته ساده روانشناسی

 

 

نقاشی آدم کودکانه: آموزش صفر تا صد انسان با 7 روش (زیبا جدید)

 

 

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا