آموزش جذاب نقاشی به کودکان

نقاشی آدم کودکانه: آموزش صفر تا صد با 7 روش (زیبا جدید)

bestkid b

بچه‌ های زیادی هستند که از کشیدن نقاشی انسان‌ ها می‌ ترسند زیرا فکر می‌ کنند که باید در مورد تک‌تک اعضای بدن، عملکردشان و کلی چیز دیگر بدانند تا بتوانند تصویر دقیقی از انسان‌ ها را بکشند. یادگیری در مورد جزئیات یک سوژه قبل از اقدام به کشیدن تصویر آن قطعا حرکت بزرگی است، اما اجباری نیست.

حتما این 10 نکته را به کودک یاداور شوید

بچه ‌ها می ‌توانند پرتره ‌های شگفت‌ انگیز انسان را با رعایت نکات زیر بکشند:

1-تمام تجهیزات لازم برای نقاشی مثل مداد، خودکار، پاک‌ کن، ماژیک، مداد‌ های رنگ‌ آمیزی و کاغذ سفید تمیز را قبل از شروع کار تهیه کنید.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

2- نقاشی انسان در مقایسه با سوژه ‌هایی مثل میوه ‌ها، حیوانات، حشرات و غیره کمی پیچیده است. کشیدن نقاشی انسان به تمرکز بالاتری نیاز دارد. در نتیجه، بهتر است اول خطوط گرید راهنما را برای دقت بیشتر در نقاشی رسم کنید.

3- از یک مداد و یک خط‌کش برای طراحی گرید‌ ها استفاده کنید. کاغذ را به چهار قسمت مساوی تقسیم کنید و تصویر را طوری بکشند که در داخل هر چهار مربع باشد.

4- برای کشیدن طرح کلی انسان، از مداد استفاده کنید. پرتره را طوری تقسیم ‌بندی کنید که در داخل چهار مربع قرار گیرد. همیشه یادتان باشد که پرتره را در مرکز کاغذ طراحی کنید .

حتما واسه کودک دانلود کنید: نقاشي كودكانه ساده: آموزش با 15 روش متنوع

5- همیشه طرح کلی و خطوط بیرونی را با یک مداد طراحی کنید. طراحی کاری است که نیاز به صبر زیادی دارد. حتی یک اشتباه کوچک می‌ تواند کل زحمات تان را خراب کند. بنابراین بهتر است هنگام طراحی طرح کلی پرتره از مداد استفاده کنید. حتی اگر خطایی رخ دهد، بچه‌ ها به راحتی می‌ توانند آن را پاک و دوباره طرح را اصلاح کنند.

6- استفاده از یک تصویر مرجع ایده خوبی است. بچه‌ ها می‌ توانند نقاشی را از روی تصویر یک انسان بکشند.

7- کودکان در صورت تمایل می‌ توانند با استفاده از تکنیک ‌های ساده نقاشی مثل خط‌ خطی کردن، هاشور زنی، حرکات دورانی، ترکیب رنگ‌ ها و غیره ظاهر سه‌ بعدی به تصویر بدهند.

8- امکان خطا هنگام طراحی و جارای تکنیک خط‌ خطی کردن روی طرح انسان بالا است. از یک پاک‌کن استفاده کنید و تمام خطوط ناخواسته‌ را از تصویر پاک کنید.

9- پس از اتمام طرح کلی، از یک ماژیک به رنگ سیاه یا هر ماژیک رنگ تیره دیگری برای ترسیم طرح کلی پرتره استفاده کنید. رنگ‌ های تیره نمای جذابی به تصویر می ‌دهند.

10- از مجموعه رنگ‌ های مناسب برای رنگ کردن پوست، مو و لباس انسان استفاده کنید . بهتر است برای لباس‌ ها حتما از رنگ ‌های روشن استفاده کنید.

ویژگی های کودک رو از نقاشی ش بفهمید با این چند نکته ساده روانشناسی

دروس ویدیویی آموزش نقاشی آدم

 

 

نقاشی هواپیما کودکانه: آموزش با 7 روش (ساده زیبا)

 

 

نقاشی میوه: آموزش صفر تا صد ترسیم انواع میوه برای کودکان

 

 

8 درس نقاشی فانتزی ساده با مداد (دخترانه و پسرانه)

 

 

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا