آموزش جذاب نقاشی به کودکان

نقاشی اژدها کودکانه: آموزش صفر تا صد با 6 روش (ساده زیبا)

اگر می‌ خواهید به بچه ‌ها یاد بدهید که یک اژدها نقاشی کنند، مثل هر نقاشی دیگری به یک سری وسایل نیاز خواهید داشت. یک تکه کاغذ و یک مداد تنها چیزی است که برای شروع لازم دارید . البته شما باید چند مداد رنگی یا ماژیک هم داشته باشید تا بتوانید با آن ها نقاشی تان را رنگ کنید. هنگامی که بچه ‌ها این لوازم را تهیه کردند، آماده کشیدن نقاشی هستند. با طراحی شکل اصلی بدن اژدها شروع کنید. سپس جزئیاتی مثل سر، بال و دم را اضافه کنید. فراموش نکنید که اضافه کردن چند خار به پشت اژدها و کمی ریزه‌ کاری آن را خاص‌ تر می ‌کند.

وقتی که نقاشی اژدها به پایان رسید، زمان رنگ کردن آن است. از هر مداد رنگی یا ماژیکی که دارید؛ می ‌توانید استفاده کنید. از دهان اژدها معمولا آتش بیرون می ‌زند، بنابراین بهتر است از رنگ‌ های قرمز، نارنجی و زرد در نقاشی تان استفاده کنند. نقاشی اژدها حالا کامل شده است. نقاشی اژدها می ‌تواند یک فعالیت سرگرم‌ کننده و با ارزش برای بچه‌ ها در هر سنی باشد.

نقاشی هواپیما کودکانه: آموزش با 7 روش (ساده زیبا)

مراحل گام به گام کشیدن یک اژدها برای کودک

در این بخش مراحل کشیدن نقاشی اژدها را به صورت گام به گام با هم پیش خواهیم برد.

طراحی سر و گردن

با طراحی سر و گردن اژدها شروع کنید. یک بیضی بزرگ برای سر و یک بیضی کوچکتر برای گردن بکشید. یک خط منحنی در سراسر صورت برای دهان اضافه کنید.

بعد بدن اژدها را بکشید. با یک خط بلند و منحنی برای پشت شروع کنید . دو خط کوتاه ‌تر برای پاهای جلو بکشید. یک خط طولانی دیگر برای دم اضافه کنید. برای بال ‌ها هم جا بگذارید.

ویژگی های کودک رو از نقاشی ش بفهمید با این چند نکته ساده روانشناسی

بچه‌ ها می ‌توانند جزئیات را به این نقاشی اضافه کنند، به طور مثال کمی فلس بر روی بدن و خار در امتداد پشتش بکشند. چین و چروک اطراف چشم و دهان را اضافه کنید. برای اژدها پنجه و بال بکشند. در نهایت هم شعله‌ های آتش را در حالی که از دهانش بیرون می ‌آیند را بکشند.

اضافه کردن پاها، بال‌ ها و دم

بعد از این که کودک طرح اصلی اژدها را کشید، وقت آن است که پاها، بال‌ ها و دم را اضافه کنید. این جزئیات کمک خواهد کرد که اژدها زنده و واقعی ‌تر به نظر برسد. برای شروع، از کودک بخواهید چهار تا ساق پا در پایین تنه اژدها بکشد. سپس برای هر کدام، پا و انگشتان را اضافه کنید. بال‌ ها را هم می‌ توانید اضافه کنید، آن ها باید به پشت بدن اژدها متصل و به سمت بیرون کشیده شوند. در نهایت، دم را بکشید. دم باید بلند و مار مانند باشد. حالت آن می‌ تواند صاف یا منحنی باشد.

نقاشی اسب تک شاخ: آموزش اسب تک شاخ با 6 روش (آسان زیبا و جدید)

دروس ویدیویی کوتاه آموزش نقاشی اژدها برای کودکان

 

 

نقاشی آدم کودکانه: آموزش صفر تا صد انسان با 7 روش (زیبا جدید)

 

 

8 درس نقاشی فانتزی ساده با مداد (دخترانه و پسرانه)

 

 

نقاشی بتمن: روش ترسیم بتمن با چندین روش ساده و زیبا

 

تکمیل صورت اژدها

آخرین مرحله در طراحی یک اژدها، تکمیل صورت است. برای چشم‌ ها، دو دایره کوچک در نزدیکی بالای سر بکشید. سپس یک خط منحنی زیر هر چشم اضافه کنید تا پلک ایجاد شود. پایین ‌تر از چشم‌ ها، یک خط منحنی برای دهان بکشید. در هر دو طرف دهان، یک مثلث کوچک برای سوراخ ‌های بینی رسم کنید. در نهایت، مقداری فلس بر روی سر و گردن بکشید تا جزئیات دقیق ‌تر و کامل ‌تر شود. نقاشی اژدها حالا کامل است.

حتما واسه کودک دانلود کنید: نقاشي كودكانه ساده: آموزش با 15 روش متنوع


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا