آموزش بازی های مناسب و سرگرمی کودکان

بازی سرگرم کننده، علمی و آموزنده پیچ و مهره برای کودکان زیر ۸ سال

bestkid b

ایده های سرگرم کننده راه بسیار عالی برای مشغول کردن بچه های کوچک است.امروز من با شما ایده ای را به اشتراک می گذارم که برای انجام دادن فوق العاده ساده است، اما بچه های کوچک شما را برای مدت طولانی سرگرم می کند.این ایده استفاده از پیچ و مهره برای سرگرمی مطمعنا ازطرف بچه هایی که علاقه دارند چیزی را بسازند و خلق کنند، بسیار مورد توجه قرار می گیرد!

این پست در ادامه سری جذاب آموزش ها و سرگرمی های کودکان است که پیشنهاد می شود حتما با کلیک بر روی لینک، بقیه سرگرمی ها را هم ببینید!

در اینجا چیزهایی که برایاستفاده از پیچ و مهره برای سرگرمی نیاز است، آورده شده است:


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

  • مهره ها
  • پیچ ها
  • واشرها
  • تخته های سوراخ دار

یک دوست مهربان این مجموعه شامل پیچ و مهره ها، واشرها و تخته های سوراخ داررا به ما داده است. من بسیار سپاسگزارم، زیرا یک روز زمانی که بچه ها نیاز داشتند کاری انجام دهند، توانستم آنها را سرگرم کنم. پسرانم را برای مدت طولانی سرگرم بودند!

23.jpg

دو پسر من (۵/۲ و ۵/۵ ساله) هر چیزی را که میخواستند با این قطعات ساختند.آنها پیچ ها را در سوراخ فرو می بردند سپس واشر را اضافه می کردند ومهره را می پیچاندند. این کار همچنین یک تمرین فوق العاده برای مهارت های حرکتی نرم بود!

24.jpg

بهترین بخش این بود که من مجبور نبودم به آنها بگویم که چه کار کنند! آنها می دانستند که می خواهند چه چیزی را آزمایش و طراحی کنند و فقط در اطراف خودشان بازی می کردند.همچنین این کار آنها را آرام و ساکت نگه داشته بود!

26.jpg

25.jpg

این یک ایده عالی برای سرگرمی بچه ها بود، اما من در استفاده از آن صرفه جویی می کنم تا زمان دیگری که بچه ها نیاز داشتند کاری انجام دهند، بتوانم آنها را سرگرم کنم. من این کار را بعد از دیدن چیزی مشابه در کتاب “ایده های سرگرم کننده که کودکان دوست خواهند داشت!” الهام گرفته بودم. دوست من، سارا، این کتاب را در مورد ایده های سرگرم کننده نوشته بود. این منبعپر از ایده های شسته و رفته درباره فعالیت های سرگرم کننده بی سرو صدا است.

27.jpg اما فعالیت های بیشتری که بهتر است با کودکان تان انجام دهید:

  • فعالیت هایی برای شمارش، مدل سازی و مرتب سازی اشیا
  • فعالیت هایی برای شناسایی حروف و کلمه سازی با حروف
  • فعالیت های تقویت مهارت های حرکتی نرم و هماهنگی دست و چشم
  • فعالیت هایی فقط برای سرگرمی با استفاده از احساس، انجام بازی ها، و یک نوع از عروسک های کاغذی جداشدنی

حتما دانلود کنید: ۹ اپلیکیشن آموزشی برتر همراه با بازی برای کودکان (جهانی)

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا