نرم افزارهای آموزش کودکان

دانلود ۵ نرم افزار آموزشی برتر کودکانه اندروید (برای کودکان زیر ۷ سال)

bestkid b

والدین همواره برای تربیت اصولی و صحیح فرزندان خود به دنبال راهکارهای مؤثر و مختلفی می گردند و چون با همه این راهکارها و نتایج آنها آشنایی ندارند اجرای هر کدام از آنها برایشان زمان بر می باشد. در این مطلب قصد داریم ۵ نرم افزار آموزشی برتر کودکانه اندروید (برای کودکان زیر ۷ سال) را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آنها بتوانید در تربیت فرزندان خود موفق تر عمل کنید. مثلا آموزش آرایشگری زنانه برای دختر کوچولوها جزو پیشنهادات امروز است.

مقدمه:

با پیشرفت تکنولوژی بازی های متنوعی برای آموزش به کودکان تولید و منتشر می شوند که همه ما نیز شاهد پیشرفت های زیادی در این زمینه هستیم. این بازیها که در نسخه های مختلف برای گوشی های اندرویدی و کامپیوتر تهیه و منتشر می شونند می توانند سطح خلاقیت و توانایی های ذهنی کودکان را افزایش دهند. در این پست با ۵ تا از بهترین و مهم ترین این نرم افزارها آشنا می شوید.

مطلب مهم: ۳ نرم افزار برتر کامپیوتر و گوشی، برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان

۱- نرم افزار آموزش زبان انگلیسی به کودکان:

بازی-Lingokids

برنامه Lingokids یا لینگو کیدز که برای شروع آموزش زبان انگلیسی به کودکان طراحی و ساخته شده است. این بازی با  روشی سرگرم کننده و طبیعی بهمراه فعالیتها و بازی های سرگرم کننده ای که دارد  توسط سرمقاله معتبر آکسفورد یونیورسیتی پرس طراحی شده است. این برنامه با آموزش متنوعی که دارد باعث می شود که کودکان ، حروف و کلمات را فراموش نکنند و برای همیشه در ذهن آنها باقی بماند.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

≡   لینک دانلود برنامه Lingokids

۲- بازی Hungry Fish:

بازی ماهی گرسنه

این بازی متفاوت به کودکان شما کمک می‌کند بهتر ریاضی را فرا بگیرند. کودکان باید در این بازی به کمک انتخاب اعداد درست به ماهی غذا بدهند. در این بازی باید با جمع و تقسیم کردن اعداد، عدد مناسب را بدست آورید.  این بازی از سطح بسیار ابتدایی برای کودکان ۴ تا ۶ سال آغاز می‌شود و تا سطوح حرفه‌ایی برای بزرگسالان نیز پیش می‌رود. مسئله اصلی انتخاب بهترین گزینه در کمترین زمان ممکن است. یعنی جدا از اینکه ذهن کودک برای یافتن جواب درست مشغول می‌شود، او باید در کمترین زمان ممکن این جواب را بیابد که این خود چالش بزرگی برای کودک است و ذهن او را پرورش می‌دهد.

    لینک دانلود برنامه Hungry Fish

۳- برنامه ترانه های ناز کودکانه

 ترانه-های-ناز-کودکانه

این برنامه آموزشی که برای سرگرمی و شادی کودکان طراحی و ساخته شده است شامل ده ها شعر صوتی کودکانه به همراه موزیک های شاد برای آموزش و فراهم کردن محیطی شاد برای کودک شماست. هنگام پخش صداها، تصاویر در جای خود حرکت کرده و جلوه جالبی به برنامه میدهند. همچنین این بازی جذابیت های دیگری دارد که پیشنهاد می کنیم با دانلود آن از طریق لینک زیر و نصب آن از آموزش های کودکانه این بازی استفاده نمایید.

    لینک دانلود برنامه ترانه های ناز کودکانه

همچنین بخوانید : بهترین اسباب بازی ها برای کودکان ۱ تا ۴ ساله کدامند؟ بهمراه تصاویر

۴ – نرم افزار آموزش قرآن به کودکان:

آموزش-قرآن-به-کودکان

این برنامه ترتیل کامل آیه به آیه جزء سی ام قرآن و سوره حمد با صدای قاری نوجوان یوسف کالو می باشد که امکان نمایش متن آیه مورد نظر هنگام تلاوت وجود دارد. در این برنامه از رنگهای شاد و گرافیک جذاب استفاده شده تا مورد قبول کودکان واقع شود و یادگیری قرآن برای آنها جذاب باشد. همچنین با استفاده از خاصیت تکرار آیه و سوره، کودک شما براحتی می تواند آنها را حفظ کند. شما می توانید این برنامه را از طریق لینک زیر دریافت نمایید.

≡    دانلود برنامه آموزش سوره های جزء سی ام قرآن و سوره حمد به کودکان

۵- برنامه آموزش نقاشی به کودکان:

آموزش-نقاشی

یکی از برنامه های مؤثر در آموزش نقاشی به کودکان است که دارای بیش از ۸۰ آموزش گام به گام و کاملا تصویری نقاشی مناسب برای تمامی کودکان می باشد. همچنین تمامی این نقاشی ها داری بهترین تصاویر و رنگ های جذاب هستند تا کودکان به کشیدن نقاشی تشویق شوند. در ادامه می توانید این بازی پرطرفدار را دانلود نمایید.

    لینک دانلود برنامه آموزش گام به گام نقاشی کودکان

از دست ندهید: آموزش سریع ریاضی به کودکان با ۴نرم افزار رایگان اندروید و آیفون

امیدواریم از مطالب این پست لذت ببرید. اما چنانچه سؤال و یا ایرادی در زمینه این نرم افزار های آموزشی دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا