نکات سلامتی مادران

بهترین زمان بارداری بعد از پریود برای پسردار شدن (متد شلتز)

در این مطلب بهترین زمان بارداری بعد از پریودی برای پسردار شدن را معرفی می کنیم در واقع متد معروفی به نام شِلتر وجود دارد که احتمال پسردار شدن را شدیدا افزایش می دهد که خیلی خلاصه و مختصر در این مطلب یاد می گیرید.

استفاده از متد شتلز برای پسردار شدن

بر اساس متد شتلز (Shettles) زمان ‌بندی رابطه جنسی نزدیک به زمان تخمک ‌گذاری یا حتی پس از آن رمز اصلی پسردار شدن است. اگر قصد پسردار شدن دارید، باید از انجام رابطه جنسی در زمان بین دوره قاعدگی و روز های قبل از تخمک ‌گذاری اجتناب کنید. در عوض، باید در روز تخمک ‌گذاری و تا 2 تا 3 روز پس از آن رابطه جنسی داشته باشید.

این روش ادعا می ‌کند که پوزیشن ایده‌آل برای پسردار شدن پوزیشنی است که اجازه دهد اسپرم تا حد ممکن نزدیک به دهانه رحم قرار گیرد. پوزیشنی که شتلز پیشنهاد می ‌کند دخول آلت تناسلی مرد به واژن از پشت است زیرا کمک می ‌کند نفوذ در عمیق ‌ترین حالتش اتفاق بیفتد.

شستشوی واژن یکی دیگر از پیشنهادات شتلز است. از آن جا که این نظریه مدعی است اسپرم مردانه محیط قلیایی را بیشتر دوست دارد،

حالت تهوع در بارداری نشانه دختر یا پسر است؟ (تحقیقات علمی)

شستشوی واژن با محلولی که 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین در 1 لیتر آب حل شده، می‌ تواند موثر باشد. با این حال، یادتان باشد که این شستشو باید قبل از هر بار مقاربت انجام شود.

البته قبل از انجام این کار حتما با پزشک مشورت کنید، زیرا خیلی توسط پزشکان توصیه نمی ‌شود. دلیلش هم این است که می تواند تعادل باکتری ‌های فلور در واژن را تغییر دهد و منجر به عفونت شود. حتی ممکن است منجر به بروز مشکلات جدی ‌تر مثل بیماری التهابی لگن که یکی از عوارضش ناباروری است، شود.

حتی زمان ارگاسم هم باید در نظر گرفته شود. با توجه به متد شتلز، زوجین تلاش می ‌کنند که اول زن به ارگاسم برسد. چرا؟ چون قلیایی بودن خیلی مهم است! (منبع)

اسپرم ذاتا قلیایی ‌تر از محیط اسیدی واژن است. بنابراین، اگر زن اول به ارگاسم برسد، ترشحاتش قلیایی ‌تر خواهد بود و می‌تواند به اسپرم نر کمک کند تا به سمت تخمک شنا کند.

6 مراقبت هاي بعد از نزديكي براي بارداري (و بهترین پوزیشن ها)

چند نکته تکمیلی برای پسر دار شدن (کاملا علمی)

‏معمولا توصیه می‌ شود برای باردار شدن روی انجام رابطه جنسی در روز های نزدیک به تاریخ تخمک ‌گذاری تمرکز کنید. با این حال، یکی از بهترین راه‌ ها برای افزایش شانس باردار شدن، داشتن رابطه جنسی منظم در طول چرخه قاعدگی است. این بدان معنی است که اسپرم همیشه در انتظار رسیدن به تخمک است تا آزاد شود .‏

‏اگر اسپرم زود به زود با مایع منی تخلیه نشود و بیش از سه روز در لوله ‌های مرد بماند، کیفیتش به شدت بد می ‌شود.‏

‏این یعنی مجبور نیستید هر روز یا در یک روز خاص از چرخه رابطه جنسی داشته باشید. اسپرم می ‌تواند تا 5 روز زنده و بارور بماند. تخمک هم می ‌تواند تا 24 ساعت پس از تخمک ‌گذاری بارور شود.‏

اینا رو بخونید به دردتون میخورن: 20تا از سوالات قبل از بارداری که اکثر مادران می پرسند

‏خطر منتظر ماندن تا نزدیک شدن به دوره تخمک‌ گذاری این است که اسپرم قبل از این که تخمک تجزیه شود، زمان لازم برای رسیدن به آن را نخواهد داشت.‏

‏البته شما می ‌توانید ‏‏از یک ماشین حساب تخمک‌ گذاری‏‏ برای تعیین زمان انجام رابطه جنسی استفاده کنید. بهترین نکته برای باردار شدن اینست که در بین زمان‌ های پیشنهاد شده توسط ماشین حساب بارداری و همچنین در طول آن به داشتن رابطه جنسی منظم ادامه دهید.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا