آموزش بازی های مناسب و سرگرمی کودکان

بازی دایناسور: دانلود 10 بهترین بازی های دایناسوری گوشی

موفقیت بزرگ فیلم “پارک ژوراسیک” در سال 1993، خلاقیت و قوه تخیل نابغه‌ های بازی در سراسر جهان را بیشتر به کار انداخت. از آن زمان، مردم علاقه بیشتری به این موجودات منقرض‌ شده دوران ماقبل تاریخ نشان داده‌ اند و علاقه آن ها به شرکت‌ های بازی‌ سازی انگیزه داده است تا بازی ‌های دایناسوری بسازند.

این بازی‌ ها به این موجودات ماقبل تاریخ جان می ‌دهند و به شما به عنوان یک بازیکن فرصت می‌ دهند تا با زندگی واقعی این موجودات عظیم‌الجثه و درنده بیشتر آشنا شوید.

بازی علمی برای کودکان (4 بازی رومیزی+ 4 بازی اندرویدی)

در این مقاله لیستی بهترین بازی ‌های دایناسوری مخصوص اندروید که در فروشگاه گوگل ‌پلی، مایکت و بازار در دسترس هستند را در اختیارتان قرار خواهیم داد. شما می ‌توانید از این بازی ‌های دایناسوری خطرناک به صورت رایگان بر روی گوشی و تبلت ‌های اندرویدی تان لذت ببرید.

برای هر بازی دو لینک دانلود درج شده، از هر کدام که راحت ترید استفاده کنید وگرنه هیچ تفاوتی با هم ندارند لینک های دانلود!

1-باغ وحش دایناسوری Dino Zoo 

دینو باغ وحش Game

اگر در بازی ‌های ساختمان ‌سازی استعداد دارید، پس این بازی مناسب شما است. باغ وحش دینو یک دنیای مجازی دایناسوری با بالاترین کیفیت گرافیکی است. این بازی تصاویر خیره‌ کننده و کیفیت تصویر بالایی دارد و به شما کمک می ‌کند تا یک بازی جذاب را تجربه کنید. شما می‌ توانید باغ وحش رویایی تان را با کمک زیستگاه ‌های مختلف، انواع دایناسور ها و صحنه‌ های متفاوت بسازید.

دانلود کنید: ۹ اپلیکیشن آموزشی برتر همراه با بازی برای کودکان

2-دویدن دایناسور تیرکس Dino T-REX Run

دینو T رکس T رکس اجرا

بازی دایناسور تی رکس نسخه دیگری از بازی دایناسور مرورگر کروم است که بدون نیاز به اینترنت می ‌توانید از انجام آن لذت ببرید. بنابراین، شما می ‌توانید در هر زمانی آن را به صورت آفلاین بازی کنید . این بازی ساده گرافیک تک ‌رنگ دارد، اما از زمان راه ‌اندازی‌ به خاطر سادگی‌ اش، طرفداران زیادی به دست آورده است.

تی رکس شخصیت اصلی بازی است که در امتداد بیابانی که انتها ندارد می ‌دود و نباید با پتروداکتیل و کاکتوس ‌ها برخوردار کند. او با پریدن و جا خالی دادن می ‌تواند این موانع را پشت سر بگذارد. هر چه دایناسور جلوتر می ‌رود، سرعتش بیشتر و بازی سخت ‌تر می ‌شود.

3-شکار دایناسور قاتل Deadly Dinosaur Hunter

شکارچی دایناسور مرگبار

Deadly Dinosaur Hunter شما را درگیر چالش ‌های جدید تیراندازی به دایناسور خواهد کرد. این بازی پر از صحنه ‌های اکشن و خطرناک با تم شکار دایناسور است. پس آماده شوید تا به بزرگ ترین جنگل سافاری جهان بپیوندید و از گرافیک و گیم پلی عالی آن لذت ببرید.

4-شکارچی دایناسور: سواحل قاتل Dinosaur Hunter: Deadly Shores

شکارچی دایناسور سواحل مرگبار

برای سفر به یک جزیره ژوراسیک پنهان و بکر خودتان را آماده کنید زیرا قرار است وحشی ‌ترین حیوانات تاریخ را شکار کنید. شما با وحشی ‌ترین تی رکس مواجه خواهید شد و بازدیدی از مکان ‌های عجیب و غریب سرسبز و خطرناک خواهید داشت. به عنوان یک بازیکن شما می ‌توانید از سلاح ‌های مخرب مثل راکت ‌انداز و کمان شوریکِن استفاده کنید. پس برای مبارزه و پشت سر گذاشتن چالش ‌های منحصر به فرد این بازی خودتان را آماده کنید.

باز هم بازی: 9 سایت بازی آنلاین کودکانه رایگان

5-بازی شکار دایناسور Dinosaur Game Hunt

دایناسور شکار بازی

یکی دیگر از بازی ‌های شکاری که صحنه ‌های اکشن زیادی دارد، این بازی است که در جنگل‌ های سرسبز اتفاق می ‌افتد. بازیکنان می ‌توانند با کمک تصاویر خیره ‌کننده و گرافیک عالی مثل سایه‌ های دینامیکی که دارد از یک تجربه بازی واقعی لذت ببرند . پس از این که اولین شلیک را انجام دادید، دایناسور ها هوشیارتر می ‌شوند و همین باعث می ‌شود که بازی خطرناک ‌تر و هیجانی ‌تر شود.

6-دویدن و مبارزه دایناسور Dino Dash- Dinosaur Battle

دینو بش نبرد دایناسور

بازیکنان می ‌توانند نهایت ماجراجویی در این بازی که چند دایناسور شگفت ‌انگیز دارد را تجربه کنند. این در سبک بازی‌ های Auto-battler‌ و مبارزه ‌ای است که در آن می‌ توانید ده ‌ها تن از موجودات منحصر به فرد ماقبل تاریخ را جمع کنید و آموزش بدهید . این بازی دایناسوری شبیه ‌ساز نبرد‌ های استراتژیک است که در آن می‌ توانید ارتش دایناسوری خودتان را بسازید.

7-نجات در جزیره ژوراسیک Jurassic Survival Island

جزیره بقا ژوراسیک

Jurassic Survival Island یک بازی فوق‌العاده اکشن است که بازیکن باید برای ادامه بقا در آن بجنگد. شما می ‌توانید در جایی در یک جزیره با این موجودات غول‌ پیکر زندگی کنید. این موجودات بازیگوش و در عین حال خطرناک هستند . هدف اصلی این بازی زنده ماندن است و به همین دلیل به سه جزیره در اقیانوس دسترسی خواهید داشت . پس برای مبارزه و زنده ماندن در این جزیره خودتان را آماده کنید.

حتما بخوانید: ۵ کلاس آموزشی که حتما کودکان خود را باید به آنها بفرستید!

8-پارک دیوانه وار دایناسور Crazy Dino Park

دیوانه دینو پارک

اگر طرفدار سری فیلم ‌های پارک ژوراسیک هستید، این بازی را هم دوست خواهید داشت . شما باید به عنوان یک بازیکن، این پارک که در آن فرصت ساخت سازه‌ های جدید و سرگرم کردن بازدید کنندگان پارک برای تان فراهم شده است را مدیریت کنید. همچنین می ‌توانید در اطراف این حیات وحش پرسه بزنید تا فسیل‌ های دایناسور را بازیابی کنید. وقتی در جنگ ‌های مختلف شرکت می ‌کنید و در قسمت ‌های جدید این جزیره می ‌چرخید، بازی اکشن می ‌شود.

9-دینو اسکواد: شلیک به دایناسور Dino Squad: Dinosaur Shooter

دینو جوخه دایناسور تیرانداز

Dino Squad: Dinosaur Shooter یک بازی اکشن ماجراجویی است که این فرصت را به شما می‌ دهد تا به نبرد چند نفره دایناسور ها بپیوندید و به بهترین شکارچی دایناسور ها تبدیل شوید. ماجراجویی در بازی زمانی آغاز می ‌شود که شما وارد یک جهان کشف ‌نشده می ‌شوید. این بازی به شما این شانس را می ‌دهد تا یک دایناسور ماهر در تیرانداز چند نفره تبدیل شوید . در سرزمین ژوراسیک بگردید، مبارزه کنید و با چالش ‌ها این بازی اکشن مقابله کنید.

10-دایناسور ژوراسیک Jurassic Dinosaur- Dino Game

دایناسور ژوراسیک دینو Game

بازیکنان در این بازی فرصتی برای شرکت در یک نبرد ژوراسیک را خواهند داشت . در این نبرد باید دایناسورها و تخم‌های شان را از دستبرد غارنشینان گرسنه نجات دهند. بازی پر از صحنه ‌های اکشن است و شما باید دایناسور ها را از دست غارنشینان نجات دهید. مثلا از تخم‌ های شان دفاع کنید یا یک دایناسور گرفتار در بند را رها کنید یا بقیه دایناسور ها را در جنگ علیه انسان ‌های بدوی رهبری کنید. شما می ‌توانید زمینی دفاعی کنید، حملات هوایی انجام دهید و دایناسور ها را برای جلوگیری از انقراض در بازی جمع ‌آوری کنید. (منبع)

باز هم بازی برای گوشی: 22 بهترین بازی های کودکانه اندروید (دانلود رایگان)


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا