آموزش زبان انگلیسی به کودکان به زبان ساده

آموزش کامپیوتر (اینترنت) را از چه سنی برای کودک شروع کنیم؟

bestkid b

این سوال خیلی از والدین دلسوز است. آموزش کامپیوتر را از چه سنی برای کودک شروع کنیم؟ آموزش زبان انگلیسی را چطور؟ دو موضوع مهم که یادگیری شان، به اندازه فراگیری غذاخوردن، اهمیت دارد. آموزش فتوشاپ هم جزو مواردی ست که بهتر است آموزش داده شود.

۱-سن مناسب آموزش زبان انگلیسی به کودکان

آموزش آسان زبان به کودک
آموزش آسان زبان به کودک

طبق تحقیقاتی که موسسه British council  انگلستان انجام داده است، هیچ زمانی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان زود نیست. در سنین کاملا کم، حتی دوسالگی، کودکان احتمالا نمی توانند براحتی شروع به صحبت کردن به زبان انگلیسی کنند.

اما در سن تقریبا ۱۷ ماهگی می توانند کلیت کلمات را درک کنند و با آنها آشنا شوند که اهمیت فوق العاده ای دارد مثلا بخواهد یک نرم افزار با محیط انگلیسی مثل فتوشاپ را یاد بگیرد. در این سن کودک می تواند به صدای کلمات و برخی عبارات کوتاه عادت کند.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

نکته مهمی که این موسسه معتبر یادآوری می کند این است که در ابتدا، کودکان برای آموزش زبان انگلیسی تا سن حدود ۵ سالگی ترجیحا باید توسط مادر، یا توسط هر ابزاری (نرم افزار کارتونی یا انیمیشنی) در خانه آموزش ببینند. علت این است که کودکان ممکن است با کلاس رفتن و هر اتفاقی که در این کلاس ها بیفتد، مثل مقایسه خود با همکلاسی ها، از یادگیری دلزده شود.

در ابتدای آموزش زبان انگلیسی به کودکان از نرم افزارهای کارتونی و انیمیشنی معتبر استفاده کنید. ما سه تا از این نرم افزارها را پس از مطالعه فراوان برای خرید سریع اینترنتی قرار داده ایم. روی لینک کلیک کنید.

۲-از چه سنی به کودکان کامپیوتر و اینترنت را آموزش دهیم؟

بر اساس مقاله ای Graham Milton در وبسایت معتبر

آموزش کامپیوتر به نوزاد
آموزش کامپیوتر به نوزاد

برای هر پدر و مادری، آموزش کودک در این دنیای برپایه اینترنت و کامپیوتر و دانستن سن مناسب کودک بسیار حیاتی است.

این نکته که از چه سنی شروع به آموزش کامپیوتر و اینترنت به کودک کنیم، بسیار حساس و مهم است چون با این کار دارید کودک را وارد دنیایی بسیار گسترده و پرماجرا می کنید، دنیای ارتباطات و تکنولوژی.

این مطلب مهم را از دست ندهید: آموزش علمی کامپیوتر به کودکان در ۷ گام ساده

خب کودکان نهایتا تا سن ۸ ماهگی قدرت بینایی خود را توسعه می دهند و تا یک سالگی شروع به تعامل با محیط و حرکت کردن می کنند.

اما در سن ۲ سالگی و بیشتر است که قدرت تشخیص پیدا می کنند. در این سن است که می توانید به کودک، از مزایا و معایب بازی های کامپیوتری بگویید و او درک کند.

خب قطعا پس از رسیدن به سن پیش دبستانی یا دبستان، او به احتمال زیاد خودبخود به اینترنت و کامپیوتر دسترسی پیدا می کند. پس بهترین زمان آموزش کامپیوتر و اینترنت به کودک، قبل از این مرحله است. قبل از این شما باید کودک را از مزایا و معایب آگاه کنید. بنابراین بهترین سن آموزش کامپیوتر و اینترنت به کودک حدودا از ۴-۵ سالگی آغاز می شود.

یک نرم افزار آموزشی (فیلم+کارتون+انیمیشن) کاملا استاندارد وعلمی، کامپیوتر و اینترنت را بصورت آگاهانه و بدون دردسر به کودک شما می آموزد.

نکات بسیار کاربردی

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا