آموزش بازی های مناسب و سرگرمی کودکان

دانلود ۴ برنامه بازی پازل جورچین کودکان (گوشی و کامپیوتر)

bestkid b

یکی از بازی های جذاب و جالب که کودکان علاقه زیادی به آن دارند بازی پازل کامپیوتری می باشد که انواع مختلف آن قابل نصب بر روی گوشی های اندرویدی نیز می باشد. در این مطلب می خواهیم ۴ برنامه بازی پازل جورچین کودکان برای موبایل و کامپیوتر را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار دهیم.

مقدمه:

یکی از بازی هایی که کودکان با اجرای آن می توانند ساعتها سرگرم شوند بازی پازل است .  این بازی ها برای خلاقیت و پرورش فکر کودکان پیشنهاد می شود. کودکان به این بازی علاقه زیادی نشان می دهند و از گیم پلی زیبای آن لذت می برند. در ادامه با ۴ برنامه بازی پازل جورچین کودکان برای موبایل و کامپیوتر آشنا خواهید شد این برنامه ها دارای گرافیک عالی و بی نظیری میباشند. البته باید دقت داشته باشید که کودکان مدت زیادی از وقت خود را به پای بازی های کامپیوتری و اندرویدی نگذارند.

 تریلر بازی پازلی و سرگرم کننده  Jigsaw Puzzle Epic:

 

کاربردی: دانلود رایگان ۴ بازی عالی هوشی در خانه برای کودکان زیر ۵ سال

۱- بازی  Farm Heroes Saga 5.2.6 – بازی اعتیادآور پازلی اندروید

این بازی هم بصورت آنلاین و هم آفلاین اجرا می شود دارای گیم پلی زیبا و منحصر بفرد و صداگذاری بی نقصی می باشد. همچنین این بازی حجم کمی دارد و بازی با آن آسان است.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

در ادامه تصاویری از محیط این بازی را می بینید:

Farm-Heroes-Saga-22  Farm-Heroes-Saga33

≡   دانلود این بازی

۲- دانلود بازی اندرویدی SIMPLE KIDS PUZZLE – VEHICLES

این بازی که جورچین ساده وسایل نقلیه برای کودکان نام دارد. یکی دیگر از بازی های جذاب پازلی می باشد که قابل نصب بر روی انواع تبلت ها و گوشی های اندرویدی نسخه ۴ به بالا می باشد.  این بازی از از پانل های متنوعی تشکیل شده است که بازیکن آن ها را مرتب میکند و با ترکیب آنها از راه هایی خلاقانه پازل را حل میکند. همچنین دارای مراحل جذاب و کیفیت بالایی می باشد.

screenshot_1_h200 screenshot_2_h200 screenshot_3_h200 screenshot_5_h200

   دانلود این بازی

۳- دانلود بازی فکری پـازل برای کامپیوتر

این بازی فکری که می توان آنرا در سه سطح آسان ، متوسط و سخت آنرا بازی کرد یکی دیگر از بازی های فکری می باشد که طرفداران زیادی هم دارد. این بازی را دانلود کرده و از بازی با آن لذت ببرید. در قسمت زیر تصویری از این بازی را مشاهده می کنید.

پازل-جورچین

   دانلود این بازی

حتما بخوانید: خرید اینترنتی ۷ تا از بهترین سی دی و دی وی دی های آموزش کودکان (۲۰۱۸)

۴- دانلود بازی گورگوا (برای کامپیوتر) Gorogoa PC Game

این بازی دارای طراحی بی نظیر و متنوع و گیم پلی ساده و بی نقص است که یک اثر تکامل یافته است از ژانر بازی های پازلی می باشد. اگر شما هم طرفدار بازی های پازلی و جورچین هستید باید بگویم که این بازی از هر نظر بازسی کاملی است شما می توانید با دانلود آسان و رایگان آن ، به بازی بپردازید و سرگرم و مجذوب این بازی شوید.

Gorogoa_PC.Game

Gorogoa_PC.Game2

 

≡   دانلود این بازی

۵- بازی های دیگر

 بازی پازل اندروید ۱

≡   بازی پازل اندروید ۲

 بازی پازل خرگوش باهوش اندروید

   همچنین این وب سایت پر از بازی های جورچین برای کودکان است! (کلیک کنید)

امیدواریم این بازی ها را برای کودکانتان دانلود و نصب نمایید تا لحظات خوشی را بااین بازی ها سپری کنند و تجربه خوبی کسب نمایند. چنانچه سؤالی در زمینه بازی پازل جورچین دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نکات بسیار کاربردی

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا