آموزش بازی های مناسب و سرگرمی کودکان

۷ بهترین بازی کودکانه اندروید (برای کودکان 4 ساله و 5 ساله)

bestkid b

در مطلب قبلی با آموزش ۵ تا از بهترین بازیهای گروهی کودکان زیر ۹ سال +فیلم درخدمت شما بودیم. در این پست لینک دانلود ۷ بازی اندرویدی که عبارتند از Llama Spit Spit و Bubadu و PJ Masks: Moonlight Heroes و Road Trip-Endless Driver و بازی های لگو و Talking Tom Gold Run و My Talking Angela را برای شما قرار می دهیم تا با دانلود و نصب آنها از این بازی ها لذت ببرید.

مقدمه:

کودکان برای رشد شخصیتی و جسمی نیاز شدید به بازی دارند که اگر والدین بتوانند آنها را به بازی های گروهی و سالم در کنار دوستانشان عادت دهند خیلی بهتر است. بهرحال زندگی امروز بشر با دنیای دیجیتال گره خورده است و زندگی بچه ها نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما بازی های دیجیتالی مزایایی هم برای کودکان دارند که از جمله آنها افزایش هوش و دانایی و استعداد آنها و آموزش های مؤثر برای یادگیری مباحث آموزشی و … را می توان ذکر کرد. ما در این پست چندتا از بهترین بازی های اندرویدی را برای دانلود رایگان قرار داده ایم که به شما پیشنهاد می کنیم با تهیه این بازی ها برای فرزندتان مهارت آنها را در سطوح مختلف بالا ببرید و اجازه دهید تا تجربه خوبی از این بازی ها کسب نمایند.

۱- بازی Llama Spit Spit:

Llama Llama Llama Llama1 Llama Llama2

این بازی  دارای محیط های مختلفی که همه از روی سریال معروف GAME SHAKERS الگوبرداری شده اند که باید با تف کردن دشمنان قوی تر از خودتان را شکست دهید.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

   لینک دانلود بازی Llama Spit Spit

۲- بازی Bubadu:

Bubbu 1 Bubbu

این بازی یکی از بازی های محبوب دخترانه است که در آن بچه ها می توانند از یک بچه گربه بامزه و دوست‌داشتنی به نام بوبو ، آن طور که دلشان می خواهد نگهداری کنند.

  لینک دانلود بازی Bubadu 

۳- بازی PJ Masks: Moonlight Heroes

PJ-Masks-Moonlight-Heroes-0

اگر طرفدار بازی های اکش هستید این بازی را به شما پیشنهاد میکنیم . علاوه بر آن این بازی یکی از بازی های فکری است که برای افزایش خلاقیت و هوش کودکان مفید است. می توانید این بازی را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

   لینک دانلود بازی PJ Masks: Moonlight Heroes

۴- بازی Road Trip-Endless Driver:

Road-Driver-2بازی

این بازی که رانندگی بی پایان نام دارد و در بین پسر بجه ها طرفداران زیادی دارد. همانطور که از اسمش پیداست در این بازی هیچ گاه از رانندگی خسته نمی شوید.

  لینک دانلود بازی Road Trip-Endless Driver

۵- بازی های لگو:

بازی لگو برای اندروید

سری بازی های لگو متنوع اند که شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر تمام مجموعه بازی های اندرویدی لگو را مشاهده و هرکدام را که دوست داشتید دانلود و نصب نمایید.

   دانلود سری بازی های لگو برای اندروید

والدین بخوانند : دانلود رایگان ۴ بازی عالی هوشی در خانه برای کودکان زیر ۵ سال

۶- بازی Talking Tom Gold Run:

Talking-Tom-Gold-Run

این بازی که بصورت آنلاین هم اجرا می شود بخاطر وجود شخصیت محبوب تام از طرفداران زیادی برخوردار است. تام در این بازی می تواند با دنبال کردن دزد ها، طلاهای سرقت شده را بیابد و امتیاز شما را در بازی افزایش دهد. پس درنگ نکنید و همین الأن این بازی را از لینک زیر دانلود نمایید.

≡  لینک دانلود بازی Talking Tom Gold Run برای اندروید

۷- بازی My Talking Angela:

آنجلا

این بازی دخترانه که آنجلای سخنگو نام دارد شباهت زیادی به بازی تام سخنگو دارد. بچه ها می توانند در این بازی از یک گربه زیبا و دوست داشتنی نگهداری و با اون بازی کنید و با کمک شما رشد کند. بازی دارای مینی گیم های مختلفی است که با انجام آن میتوانید پول بدست آورید و برای آنجلا لباس و غذا بخرید.

  لینک دانلود بازی My Talking Angela

امیدواریم کودک شما از این بازی ها لذت ببرد و تجربه خوبی از این بازیها کسب نماید. لطفاً نظرات خود را  در مورد این پست با ما در میان بگذارید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا