مطالب متنوع

معرفی بهترین کشور برای مهاجرت با فرزندان در سال ۲۰۲۴

آیا می‌دانید بهترین کشور برای مهاجرت با فرزندان کدام است؟ اگر قصد دارید به همراه همسر و فرزندان خود برای مهاجرت و آغاز یک زندگی جدید در سرزمینی امن و پیشرفته اقدام کنید، تعیین بهترین کشور که بتواند بستر مناسبی برای رشد و پیشرفت فرزند شما تأمین کند اهمیت بسیاری دارد.

کشور‌های بسیاری در دنیا هستند که می‌توانند مقصد مهاجرت شما باشند؛ اما شما باید در این زمینه به موضوعات مهمی‌ از قبیل خدمات آموزشی استاندارد، سیستم بهداشت و درمان مناسب، اقتصاد قدرتمند و… توجه داشته باشید تا بتوانید با بهترین انتخاب آینده خود و فرزندتان را تضمین کرده و رویاهایتان را محقق سازید.

کانادا؛ راحت‌ترین کشور برای مهاجرت به همراه فرزندان

در اولین قدم برای بررسی بهترین کشور برای مهاجرت با فرزندان لازم است کشور کانادا را معرفی کنیم که به عنوان نهمین اقتصاد برتر جهان شناخته می‌شود. در این کشور با وجود بهترین دانشگاه‌ها، سیستم آموزش و پرورش استاندارد و نرخ جرم و خشونت پایین، کودکان کاملاً از لحاظ سلامت و بهداشت تأمین می‌شوند.

به طور کلی کانادا را می‌توان به عنوان اولین و بهترین گزینه برای مهاجرت ایرانی‌ها به یک کشور انگلیسی زبان معرفی کرد؛ زیرا شما می‌توانید با هزینه‌ای قابل‌قبول و از روش‌های مختلف به همراه خانواده به این کشور مهاجرت کنید.

جالب است بدانید این کشور توسط سازمان ملل در لیست بهترین کشور‌های دنیا برای زندگی رتبه‌بندی شده است. علاوه بر این سیستم درمانی و بهداشتی کانادا در بین استانداردترین و بهترین‌ها در جهان قرار دارد.

دلیل دیگری که از کانادا به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت با فرزندان یاد می‌شود این است که این کشور کانادا با تولید ناخالص داخلی سرانه ۴۹۰۰۰ دلار زیر ساخت‌های عالی را برای پرورش کودکان فراهم کرده و از سخت‌گیرانه‌ترین قوانین حمایت از کودکان برخوردار است.

آمریکا؛ از پیشرفته‌ترین کشور‌های جهان

گزینه بعدی به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت با فرزندان آمریکا است که در جایگاه مرفه‌ترین و توسعه‌یافته‌ترین کشور‌های دنیا قرار دارد. هر ساله تعداد زیادی از مهاجران از سراسر دنیا با هدف برخورداری از امکانات رفاهی، تحصیلی و اجتماعی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می‌کنند.

آمریکا با داشتن تعداد زیادی از دانشگاه‌های برجسته جهان همواره پذیرای میلیون‌ها دانشجو خارجی است. اگر تصمیم به تحصیل در آمریکا و مهاجرت به همراه همسر و فرزندتان را دارید، باید برای اخذ ویزای همراه آمریکا اقدام کنید. توجه داشته باشید این ویزا به همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال تعلق می‌گیرد.

بعد از مهاجرت فرزندان شما می‌توانند در مدارس آمریکا مشغول به تحصیل شده و از امکانات آموزشی این کشور به خوبی بهره‌مند شوند. آمریکا از اقتصاد قدرتمند و پررونقی برخوردار بوده و همین موضوع این کشور را به یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت کاری به همراه خانواده تبدیل کرده است.

آلمان؛ کشوری با اقتصاد پویا و قدرتمند

در این بخش از معرفی بهترین کشور برای مهاجرت با فرزندان باید به آلمان اشاره کنیم که دارای یکی از بهترین اقتصاد‌های جهان و پایین‌ترین سطح بیکاری در اتحادیه اروپا است. امروزه بیش از ۹ میلیون مهاجر در آلمان زندگی می‌کنند و این تعداد سالانه در حال افزایش است.

علت محبوبیت این کشور در بین مهاجران و به‌خصوص کسانی که به دنبال بهترین کشور برای مهاجرت با فرزندان هستند سیستم جامع رفاهی آن است. دولت آلمان موظف است که علاوه بر آزادی از اصول طبیعی زندگی شهروندان خود به خوبی محافظت کند.

همچنین مهاجران از حقوق و امتیازات یکسان با شهروندان بومی آلمانی برخوردار هستند. شما می‌توانید از طریق برنامه‌های مهاجرتی مختلف مانند سرمایه گذاری، پیشنهادات شغلی و تحصیلی، ملحق شدن به خانواده و… به آلمان مهاجرت کرده و از شرایط ایده‌آل و مرفه این کشور برای داشتن یک زندگی موفق به همراه خانواده‌تان لذت ببرید.

استرالیا؛ سرزمینی ثروتمند و مدرن

اگر به دنبال بهترین کشور برای مهاجرت با فرزندان هستید، نباید از استرالیا که به سرزمینی امن و بهترین مقصد برای مهاجرت کاری شهرت دارد غافل شوید. علی‌رغم اینکه استرالیا جزو کشور‌های گران برای زندگی است؛ اما از استاندارد زندگی و تحصیلی بسیار بالایی برخوردار بوده و درآمدهای قابل توجه افراد گرانی را جبران می‌کنند.

شایان ذکر است کیفیت زندگی در این کشور به حدی بالا است که استرالیا را در رده ششم کشورهای جهان از نظر شاخص توسعه انسانی قرار داده است. از لحاظ شاد بودن و رضایت مردم از زندگی نیز استرالیا رتبه نهم جهان را به خود اختصاص داده است.

هرساله متقاضیان بسیاری به منظور تحصیل در دانشگاه‌های برجسته استرالیا راهی این کشور می‌شوند که می‌تواندن به منظور مهاجرت خانوادگی از ویزای همراه استفاده کنند؛ البته این امکان تنها برای فرزندان مجرد و زیر ۱۸ سال فراهم است.

چه کشوری برای مهاجرت با فرزندان بهتر است؟
چه کشوری برای مهاجرت با فرزندان بهتر است؟

از سوی دیگر شرایط مساعد اقتصادی و نیاز به بیش از ۴۰۰ هزار نیروی کار، استرالیا را به بهترین کشور برای مهاجرت با فرزندان از طریق ویزای کار تبدیل کرده است و شما می‌توانید با اخذ ویزای کاری در این کشور مشغول به کار شوید.

انگلستان؛ دارای برترین دانشگاه‌‌های دنیا

چنانچه به عنوان والدین آینده‌نگر به دنبال انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت با فرزندان خود هستید، انگلستان با برخورداری از نظام آموزشی بسیار خوب و مدارس و دانشگاه‌های بین‌المللی می‌تواند فرصت‌های توسعه فردی و اجتماعی بسیاری برای شما و فرزندانتان به همراه داشته باشد.

درواقع انگلستان با داشتن بنا‌های تاریخی مختلف، دانشگاه‌های مشهور جهان و جامعه‌ای چندفرهنگی ترکیبی از سنت و مدرنیته را به مهاجران ارائه کرده و برای کسانی که به دنبال فرصت‌های ایده‌آل در زمینه تحصیل، اشتغال و آشنایی با فرهنگ‌های مختلف هستند بسیار مناسب است.

هر ساله دانشجویان بین‌المللی بسیاری این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده و به همراه خانواده خود به انگلستان مهاجرت می‌کنند؛ البته این کار به اثبات تمکن مالی به منظور تأمین هزینه‌های اقامت متقاضی و خانواده وی نیاز دارد.

سوئیس؛ بهشت اروپا برای پیشرفت کودکان

امکان ندارد از بهترین کشور برای مهاجرت با فرزندان سخن به میان بیاید؛ اما به کشور سوئیس اشاره نشود. این کشور عنوان سرزمینی صلح پذیر را از آن خود کرده است و در اروپای مرکزی قرار دارد. سوئیس به طور طبیعی از بهترین محیط برای یک زندگی سالم برخوردار بوده و جزو محبوب‌ترین کشور‌ها برای رشد فرزندان به شمار می‌آید.

کیفیت زندگی در این کشور در سطح بالایی قرار داشته و مردم از رفاه خوبی در زندگی خود برخوردار هستند. دیگر مزایای مهاجرت به سوسیس به همراه خانواده و فرزندان را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

نرخ پایین بیکاری سطح بالای امنیت شغلی
جاذبه‌های گردشگری متنوع ثبات اقتصادی
استاندارد بالای سیستم آموزشی سیستم بهداشتی و درمانی پیشرفته
امنیت بالا آب و هوای مطبوع

با افدل گروپ در کمترین زمان مهاجرت کنید!

مجموعه افدل گروپ با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در حوزه خدمات مهاجرتی و اقامتی آماده است تا در کلیه زمینه‌هایی همچون ثبت شرکت در دبی بدون کفیل، اخذ ویزا، دریافت اقامت، سرمایه گذاری، خرید ملک، اطلاع از قیمت آپارتمان در یونان و سایر کشور‌ها، پاسپورت دومینیکا و… بهترین خدمات را به شما ارائه کند.

بهترین کشور برای مهاجرت به همراه فرزندان
بهترین کشور برای مهاجرت به همراه فرزندان

کارشناسان افدل گروپ با اطلاع از جدیدترین شرایط اخذ اقامت و امور مهاجرتی، از ابتدا تا انتهای مسیر در کنار شما خواهند بود. علاوه بر این با وجود دپارتمان حقوقی تیم ما، دیگر نیازی نیست هیچ نگرانی از بابت امور حقوقی مهاجرت یا سرمایه گذاری‌‌های خود داشته باشید.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا