مطالب متنوع

مشخصات، قیمت و خرید لپ لپ اصل

فرقی نمی کند که کودکی در خانه دارید و یا خودتان در حال سپری کردن روزهای جوانی باشید! در هر حال شنیدن نام لپ لپ برای کودک شما یا خودتان، شادی می آفریند! این نام یادآور خاطرات خوب کودکی است. لپ لپ اصل حاوی بسته های جایزه دار و شکلات های خوشمزه ایرانی است که سالیان سال است مهمان خانه های شماست. در این مطلب با هم بیشتر درباره لپ لپ آشنا می شویم و روش های تشخیص و خرید لپ لپ اصل را می آموزیم. پس با ما همراه باشید!

تاریخچه لپ لپ

لپ لپ نام یک برند تولید کننده محصولات خوراکی و جایزه دار ایرانی است که از سال 1379 در شهرک صنعتی بهارستان استان البرز مشغول فعالیت است. محصولات تولیدی این برند در ابتدا شامل شکلات تخته ای، کرم کاکائو و محصولات ترکیبی خوراکی و جایزه دار نظیر انواع تخم مرغ شانسی، جعبه شانسی و شکوبیسکویت جایزه دار بود. پس از استقبال کم نظیر هموطنان عزیز، به مرور به تعداد و تنوع محصولات لپ لپ اضافه شد و امروزه این شرکت بیش از 100 قلم کالا را تولید و روانه بازار داخل و خارج کشور می کند. لپ لپ اصل زمینه اشتغال زایی مستقیم بیش از 400 نفر را در کشور فراهم نموده است و نمونه موفق یک برند قدیمی و اصیل است که با ایده های نو، همواره پیشتاز بازار محصولات جایزه دار کشور بوده است.

مشخصات لپ لپ اصل چیست؟

مثل هر برند موفق دیگری، محبوبیت زیاد لپ لپ زمینه را برای سواستفاده برخی سودجویان فراهم نموده است. این افراد با کپی برداری از شکل ظاهری بسته های لپ لپ، هر محصول بی کیفیت و تقلبی را به اسم لپ لپ به مغازه ها می فرستند. در این شرایط شما مصرف کننده عزیز باید هوشیار باشید و گول ظاهر این محصولات را نخورید. زیرا آنچه که داخل این بسته ها می گذارند همگی بی کیفیت و حتی برای سلامتی کودک شما مضر است. بنابراین حتما در زمان خرید لپ لپ به نام و نشان فارسی و انگلیسی آن در پشت و روی بسته ها دقت کنید. همچنین مطمئن شوید که آدرس تولید کننده کامل و دقیق باشد و همچنین شماره مجوز غذا و دارو و استاندارد به صورت واضح روی بسته بندی درج شده باشد. راه دیگر برای اطمینان از اصالت کالا، بررسی کیفیت چاپ و بسته بندی آن است. محصولات غیر اصل، معمولاً کیفیت مونتاژ و بسته بندی ضعیفی دارند.

انواع محصولات لپ لپ

شرکت لپ لپ علاوه بر محصولات جایزه دار، انواع خوراکی های خوشمزه شکلاتی و یخی را نیز تولید می کند. برخی از این محصولات شامل انواع تخم مرغ شانسی، عروسک شانسی، جعبه شانسی و انواع ژله میوه های و نوشیدنی و فراورده های یخی (آیس لپ) می باشد. تنوع بالا و کیفیت عالی در کنار قیمت مناسب، از جمله ویژگی های محصولات تولیدی این برند محبوب می باشد. در ادامه درباره محصولات جایزه دار مخصوص پسرانه صحبت می کنیم.

لپ لپ پسرانه

اگر پسربچه ای در خانه دارید و یا قصد خرید یک هدیه برای پسر کوچولوی فامیل را دارید، خوب است بدانید که لپ لپ از قبل به فکر شما بوده است! برای انتخاب بهترین هدیه پسرانه، گزینه های مختلفی پیش روی شماست. این ها شامل لپ لپ توپی، ماشینی، جعبه سورپرایزی، عروسک های مسترلپ و شکلات قیفی جایزه دار و آبنبات های جایزه دار است. همچنین شما می توانید انواع تخم مرغ شانسی های لپ لپ که به اگی لپ معروفند به پسر عزیز خود هدیه بدهید. تنوع قیمتی این محصولات آنقدر زیاد است که هر بودجه و سلیقه ای را به خوبی پوشش می دهد. پس نگران نباشید و لپ لپ پسرانه مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.

داخل لپ لپ پسرانه چه جوایزی است؟

تنوع جوایز و اسباب بازی های به کار رفته در هر کدام از لپ لپ ها بی نظیر است. انواع ماشین عقب کش، موتور، هواپیما، جاکلیدی، برچسب و لگو و فیگور، تنها بخشی از این اسباب بازی ها هستند که می توانند ساعت ها پسربچه های بازیگوش را سرگرم کنند.

لپ لپ دخترانه و جوایز جذاب آن

اگر دختربچه خود را دوست دارید، چه چیزی بهتر از دادن یک هدیه لپ لپی جذاب به او می توانید پیدا کنید؟ پس از فکر کردن بیشتر دست بردارید و از بین عروسک های روسی جذاب گلی لپ، سورپرایز باکس دخترانه، لپ لپ دخترانه کیفی و انواع تخم مرغ شانسی دخترانه، لپ لپ مورد نظر خود را انتخاب کنید. جوایز داخل این بسته ها شامل انواع لوازم تزئینی دخترانه، لوازم آرایشی پلاستیکی، لوازم بازی آشپزخانه ای، مداد و لوازم تحریر و موارد بی نظیری است که می تواند دل دختربچه شما را شاد کند.

آیا لپ لپ فقط محصولات جایزه دار تولید می کند؟

پاسخ به این سوال قطعا منفی است! زیرا لپ لپ امروز بیش از ده ها محصول خوراکی در کنار محصولات جایزه دار خود تولید می کند. از بین این ها می توانیم به انواع ژله نوشیدنی و میوه ای، انواع پودینگ، فراورده های یخی، شکلات های ساده و جرقه ای و انواع محصولات دراژه دار اشاره کرد. این خوراکی های خوشمزه به انتخاب اول شما تبدیل خواهند شد. تنها کافیست مزه شکلاتی و آبنباتی لپ لپ را یک بار زیر زبان خود مزه کنید تا مشتری دائمی آن شوید!

یخمک لپ لپ (آیس لپ)

یکی از محصولات خنک و تابستانی لپ لپ که امروزه طرفداران پروباقرصی پیدا کرده است، فرآورده یخی لپ لپ تحت عنوان آیس لپ است. آیس لپ ها را می توان به صورت یخی و یا نوشیدنی مصرف کرد. با طعم بی نظیر پیناکولادا، پرتقال، انبه، توت فرنگی و موهیتو، گرمای تابستان چاره ای برای فرار ندارد! و خبر خوب دیگر اینکه لپ لپ به تازگی از محصول یخی نوشابه ای خود رونمایی کرده است. آیس لپ کولا، فانتا و سون آپ، با همان طعم جذاب نوشابه ای و ترکیب با حال و هوای خنک مخصوص خود، تابستان را برای شما دلپذیرتر کرده است.

ژله نوشیدنی لپ لپ

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار لپ لپ، ژله نوشیدنی آن است که در یک بسته بندی نوآورانه و جذاب به بازار عرضه می شود. این محصول در طعم های مختلفی نظیر آلبالو، انار، پرتقال، انبه، توت فرنگی و پیناکولادا تولید می شود. طعم جذاب و استثنایی ژله نوشیدنی لپ لپ تا مدت ها پس از استفاده به یاد شما خواهد ماند.

انواع شکلات قیفی ساده و جایزه دار

یکی دیگر از محصولات جذاب و خوشمزه لپ لپ، انواع شکلات قیفی است که در بسته بندی های مختلفی تولید و عرضه می شوند. طعم بی نظیر قهوه تازه در کنار کاکائو خوشمزه را در کنار طعم سوهان اعلا یا بادام زمینی و نارگیل تصور کنید! این همان چیزی است که همراه چای عصرانه خود می خواهید. یک شکلات قیفی لپ لپ را با نوشیدنی داغ خود میل کنید تا متوجه طعم بی نظیر آن شوید! همچنین اگر میخواهید یک شکلات قیفی خوشمزه را با یک جایزه برای کودک خود ترکیب کنید، پیشنهاد ما به شما انتخاب شکلات قیفی جایزه دار است.

از کجا لپ لپ اصل بخریم؟

لپ لپ برای راحتی شما عزیزان روش های مختلفی را برای فروش محصولات خود فراهم کرده است. این محصولات در اکثر فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت های معتبر سراسر کشور و فروشگاه های اینترنتی معتبر نظیر نیولت و دیجی کالا قابل خریداری کردن هستند. اما اگر به هر دلیلی امکان خرید محصولات برای شما عزیزان فراهم نبود، کافیست با استفاده از روش های ارتباطی زیر سریعترین راه برای دسترسی به لپ لپ را از کارشناسان ما بپرسید:

آدرس: کرج، کمالشهر، شهرک صنعتی بهارستان

تلفن های مشاوره و ثبت سفارش: 02634760971-4

وبسایت لپ لپ: loplop.ir

ایمیل: info@loplop.ir


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا