دانلود کارتون و انیمیشن کودکان

12 برنامه کودک خاطره انگیز قدیمی زیبا (کودکان و بزرگسالان)

bestkid b

شاید هر کسی که این مطلب را می خواند با این برنامه کودک ها خاطره داشته باشد و وقت خود را با آنها گذرانده است اگر بزرگ شده اید مطمئنا با دیدن این کارتون خاطرات قدیمیتان مرور خواهد شد امیدواریم که از دانلود این برنامه کودک های نوستالژیک و قدیمی لذت ببرید. بهترین سریال جهان را نیز دانلود نمایید.

مقدمه :

در این قسمت ما سعی کردیم که بهترین و خاطره انگیز ترین برنامه های کودک قدیمی را برای شما جمع آوری کنیم امیدواریم که لذت ببرید  عنوان این برنامه کودک ها عبارتند از:

  •  آدمک خمیری
  • جیمبو
  • کارتون گربه های اشرافی
  • بولک ولولک
  • مورچه ومورچه خوار
  • کارگاه کجت
  • مایتی موس
  • واتو واتو
  • وروجک و آقای نجار
  • در دندانت لانه دارم

مطلب مهم: دانلود رایگان ۱۰ برنامه کودک انگلیسی جدید و زیبا برای کودکان ۲ تا ۸ ساله


نمونه ای ویدئویی از برنامه کودک های قدیمی

و تصاویری از سایر برنامه کودک های قدیمی:


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

 

کارتون_قدیمی_ماندگار_و_خاطره_انگیز_کودکی_-_بولک_و_لولک_۱۴۴[۱۳-۲۱-۲۶]
کارتون_قدیمی_و_خاطره_انگیز_مورچه_و_مورچه_خوار_۱۴۴[۱۳-۲۱-۳۹]
کارگاه گجت[۱۳-۲۱-۱۴]

مطلب جالب: دانلود رایگان ۱۰ فیلم برنامه کودک فارسی و جدید برای کودکان ۲ تا ۸ ساله


لینک های دانلود

دانلود   لینک دانلود برنامه ها

 6 مزیت جالب تماشای برنامه کودک های نوستالژیک (قدیمی خاطره انگیز)

دیدن اینکه ببینیم یک بزرگسال در حال دیدن برنامه کودک میباشد برایمان جالب و خنده دار به نظر برسد اما باید بدانیم که بسیار مفید هست برای روحیه بزرگسالان دیدن برنامه‌های کودکی نوستالژیک برای آنها علاوه بر لذت بخش بودن می‌تواند به چندین شکل به آن‌ها کمک کند و تاثیرات مثبتی داشته باشد:

1- بازگشت به خاطرات خوب:    دیدن برنامه‌های کودکی محبوب از گذشته می‌تواند برای بزرگسالان فرصتی باشد تا به خاطرات خوب و شادی‌های کودکی‌شان بازگردند. این احساس نوستالژیک می‌تواند روحیه و احساس خوبی را در آن‌ها ایجاد کند.

2- کاهش استرس و فشار روزمره:    برخی از برنامه‌های کودکی دارای طنز و سبکی خاص هستند که می‌تواند خنده و سرگرمی را به زندگی بزرگسالان بیاورد. این خنده و سرگرمی می‌تواند به عنوان یک راهکار خوب برای کاهش استرس و فشار روزمره خدمت کند.

3- تقویت ارتباطات خانوادگی:   اشتراک گذاری خاطرات کودکی و برنامه‌های محبوب با افراد دیگر خانواده، می‌تواند ارتباطات خانوادگی را تقویت کرده و یک احساس وحدت و اتحاد در خانه ایجاد کند.

4- تاثیرات آموزشی:   برخی از برنامه‌های کودکی دارای پیام‌های آموزشی مثبت هستند. تماشای این برنامه‌ها می‌تواند به بزرگسالان احساس تجدید حیات و یادگیری مفاهیم جدید را القا کند.

5- فرصت برای استراحت:   گاهی اوقات نیاز به استراحت و رهایی از فشارهای روزانه حس می‌شود. تماشای برنامه‌های کودکی محبوب می‌تواند یک فرصت برای استراحت و آرامش فراهم کند.

6- تسلیت در لحظات سخت:   در لحظات سخت و ناراحتی، دیدن برنامه‌های کودکی محبوب می‌تواند به عنوان یک منبع تسلیت و آرامش عاطفی عمل کند.

اگر که سوالی در زمینه برنامه کودک های قدیمی وخاطره انگیز دارید در بخش نظرات مطرح کنید.
charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام میخواستم از مطالب اقای سعید حیدری استفاده کند میخوام رفرنس بدم در نگارشم لطفا مشخصات بفرمایید ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا