نرم افزارهای آموزش کودکان

دانلود رایگان ۳ نرم افزار برتر آموزش الفبای انگلیسی به کودکان ۱تا ۶ ساله

bestkid b

در ادامه معرفی نرم افزارهای آموزشی کودکان و بهترین آموزشگاه آیلتس تهران، در این مقاله بیش از ۳ نرم افزار عالی کامپیوتر و اندروید برای آموزش الفبای انگلیسی به کودکان ۱ تا ۵ ساله را به شما معرفی میکنیم که امیدواریم کودک شما از آنها لذت ببرد و بیاموزد. ضمنا می توانید ۴ برنامه بازی پازل جورچین کودکان برای موبایل و کامپیوتر را از اینجا دانلود کنید.


بخش اول- نرم افزارهای گوشی موبایل

۱- برنامه  آموزش حروف الفبای انگلیسی به کودکان

english alph

یک برنامه عالی برای آموزش الفبا به کودکان منتها غیر رایگان! ‏‏در این برنامه، حروف الفبای انگلیسی به همراه مثال های متعدد انیمیشنی به روشی کاملا شاد و جذاب به کودکان آموزش داده شده است. برای یادگیری بهتر لغات، از مثال های موزیکال و آهنگین نیز در برنامه استفاده شده است. ‏چند بخش از این برنامه رایگان بوده و مابقی پس از پرداخت درون برنامه ای مایکت، از روی سرورهای تیناسافت قابل مشاهده و دانلود می باشند.

   لینک دانلود از مایکت


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

۲- برنامه اندروید معروف ABC Kids

الفبای انگلیسی

یکی از بهترین ها در تمام دنیا! این برنامه اندروید با محیط کاملا انگلیسی الفبا را خیلی خوانا برای کودکان شما آموزش می دهد. گهگاه ممکن است کودک برای یادگیری از طریق این برنامه به کمک شما نیاز داشته باشد. این برنامه کاملا رایگان می باشد.

   لینک دانلود از گوگل پلی برای اندروید

   لینک دانلود از آیتونز برای گوشی آیفون

۳- برنامه ABC Kids – Tracing & Phonics

الفبا

این برنامه که در گوگل پلی یکی از بالاترین امتیازات کاربران را کسب کرده است بدون هیچ تبلیغی، الفبای انگلیسی را به کودکان شما آموزش می دهد و تصاویر در آن کاملا گویا می باشند. عمده آموزش بصورت موزیکال صورت می گیرد.

   لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود برای آیفون

 


بخش دوم- برای کامپیوتر و دستگاه های DVD

۱- پرفروشترین نرم افزار آموزش زبان برای کودکان (Magic English)

magic-english

پرفروشترین محصول آموزش زبان برای کودکان آموزش زبان برای کودکان در قالب تفریح آموزش بدون نیاز به توضیح و استاد قابلیت اجرا برروی انواع dvd player و کامپیوتر به همراه فلش کارت آموزش کلمه به کلمه به همراه تکرار کلمات همراه با آموزش نگارش لغات آموزش زبان انگلیسی به سبک مجیک انگلیش برای کودکان یکی از بهترین شیوه های آموزش زبان انگلیسی است که در حال حاضر در اکثر سایتهای دنیا جزء پرفروشترین ها است

≡   اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی

۲-  آموزش زبان انگلیسی کودکان مادر گوس کلاب

بسته آموزش زبان انگلیسی

این مجموعه، شامل دو بخش می باشد. در بخش اول شما می توانید شعرها را همراه با کودکان تماشا نموده و در بخش دوم به بازی با آنها بپردازید؛ این بخش شامل ویدیوهایی از بازی های گروهی و بازی های نمایشی، حرکتی و انگشتی است که از هر آهنگ میتوان خلق نمود. تمامی ویدئوها دارای زیرنویس انگلیسی می باشد تا والدین و مربیان بتوانند به راحتی با آهنگ همخوانی کنند.

   اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی

حتما بخوانید: دانلود رایگان ۴ بازی عالی هوشی در خانه برای کودکان زیر ۵ سال

قطعا کیفیت نرم افزارهای اجرا شده با کامپیوتر و دستگاه های دی وی دی بیشتر است و کودک شما علاقه دو چندانی نسبت به انها خواهد داشت، ضمن اینکه می توانید بعنوان پس زمینه، همواره آنها را بر روی تلویزیون یا کامپیوتر موقعی که کودک در خانه هست پخش کنید تا فرآیند یادگیری کودک سریع تر شود. هر گونه سوالی در زمینه نرم افزارهای آموزشی کودکان دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا