بهترین شعر ها و کتاب های کودکان (دختر و پسر)

معرفی ۳ سایت برتر خرید آنلاین کتاب کودک (راهنمای کامل والدین)

bestkid b

قطعا خرید کتاب های استاندارد و آموزش مطالب مفید و کاربردی به کودک، نیاز به مطالعه و تحقیق فراوان دارد. انتخاب کتاب مناسب کودک مقوله حساسی است چون معادل انتخاب یک همنشین خوب یا بد برای فرزند دلبندتان است.

در این پست سه وبسایت معتبر و مطمئن برای خرید آنلاین کتاب کودک را به شما معرفی خواهیم کرد.

اهمیت کتاب خوانی در آموزش کودک چیست؟

کتاب خواندن برای کودکان می تواند آنها را به مطالعه علاقمند کند. نتایج مطالعات متعدد نشان داده است که میان کتاب خواندن در کودکی و تحصیلات عالیه در بزرگسالی، همبستگی عمیقی وجود دارد.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

مزایای کتاب خواندن برای پیشرفت تحصیلی بسیار متفاوت است و عبارتنداز:

  • بهبود مهارت های ادبی. بلند خوانی کتاب برای کودکان خردسال (حتی اگر بدرستی حرف های شما را نمی فهمند)، به آنها مهارت هایی که برای مستقل خوانی نیاز دارند، می دهد. این به کودکان نشان می دهد که کتاب خواندن از راست به چپ انجام می شود و ورق زدن برای ادامه ی کار ضروری است. کتاب خواندن برای کودکان حتی در اولین ماه های زندگی، می تواند به تقویت زبان و تحریک بخشی از مغز که زبان را پردازش می کند، کمک کند.
  • گسترش گنجینه ی لغات. شنیدن کلمات با صدای بلند می تواند کودکان را با انواع مختلفی از واژگان و عبارات جدیدی که ممکن است در جای دیگر نشنیده باشند، آشنا کند. کتاب خوانی روزانه برای کودکان موجب می شود که آنها هر روز کلمات جدیدی بیاموزند.
  • تمرکز بیشتر. خواندن منظم و مداوم کتاب، می تواند به بهبود توانایی های تمرکز کودک کمک کند. بعلاوه به کودک یاد می دهد که برای مدتی بی حرکت بنشیند و به داستان گوش دهد که این امر در مدرسه به نفع او خواهد بود.
  • دستیابی به سطوح بالاتر خلاقیت و تخیل. اگر می خواهیم با افراد دیگر، مکان ها، رویدادها و زمان ها آشنا شویم، باید از تخیل خود استفاده کنیم. خواندن کتاب به کودک کمک می کند تا با استفاده از تخیل خود شخصیت ها را به تصویر بکشد، محیط داستان را تجسم کند و پایان قصه را حدس بزند. پیشرفت تخیل به نوبه خود منجر به خلاقیت بیشتر می شود زیرا کودکان از ایده های موجود در ذهن خود استفاده می کنند و همین امر موجب پرورش تفکر خلاق در آنها می شود.

۱-فروشگاه آنلاین کتاب هدهد

وبسایت هد هد
وبسایت هد هد

هدهد سابقه نسبتا بیشتری از دیگر فروشگاه های کتاب کودکان دارد. از ناشران مختلف کتاب تهران کمک گرفته و کتاب هایی را بصورت برگزیده جهت خرید آنلاین در اختیار شما می گذارد.

این مطلب را هم شاید دوست داشته باشید: ۳ وبسایت برتر آموزش کودک و نوجوان (حتما بخوانید).

صاحب امتیاز و مسول این تارنما موسسه فرهنگی هنری پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان است. سایت هدهد افزون بر کتاب‌های کودک و نوجوان، مجموعه‌ای ارزش‌مند از کتاب‌های بزرگسال مربوط به حوزه ادبیات کودکان و آموزش خلاق از راه ادبیات کودکان را گردآوری کرده است که در این زمینه نیز به بالا بردن سطح فرهنگ و مطالعات کودکی کمک کند.

    آدرس فروشگاه آنلاین کتاب هدهد

۲-فروشگاه آنلاین کتاب کودک و نوجوان “شهر کتاب”

وبسایت شهر آنلاین
وبسایت شهر آنلاین

شهر کتاب نسبت به هدهد آنقدر تخصصی نیست ولی بسیار متنوع است. شهرکتاب آنلاین، تنها شعبه مجازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرکتاب بوده و به صاحب امتیازی آقای احمد رفیع‌زاده فعالیت می‌کند.

این مطلب را هم شاید دوست داشته باشید: معرفی ۵ کتاب آموزش زبان انگلیسی به کودکان

امکان خرید اینترنتی کالاهای فرهنگی از طریق سایت شهرکتاب آنلاین در طبقه بندی زیر فراهم است:

– کتاب

– محصولات دیداری و شنیداری در حوزه موسیقی، فیلم و تاتر

– نوشت افزار و کمک آموزشی

– دست‌سازه های هنری

⇐     آدرس فروشگاه کتاب کودک و نوجوان شهر کتاب

۳-فروشگاه آنلاین کتاب کارگاه کودک

وبسایت کارگاه کودک
وبسایت کارگاه کودک

کارگاه کودک در واقع از انتشارات خوب در زمینه کتاب های آموزشی کودک و نوجوان است.

انتشارات کارگاه کودک به مدیر مسئولی اکرم امینایی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ در زمینه انتشار کتاب برای کودکان و خردسالان، والدین و مراقبان کودکان خردسال، مربیان، معلمان، مدیران آموزشی و مدیران مراکز پیش دبستانی، کارشناسان و دست اندرکاران آموزش کودکان آغاز نموده است.

تمامی کتابهای این انتشارات از سوی کارشناسان و متخصصان موسسه پژوهشی کودکان دنیا آماده سازی شده است.

نسبت به بسیاری از انتشارات کودک، سازماندهی تر و منسجم تر است. نمی توان گفت که از فروشگاه های بالا بهتر است یا بدتر ولی عمده کتاب ها کارشناسی شده و کار شده هستند.

⇐     آدرس فروشگاه کتاب کارگاه کودک

شما هم اگر وبسایت معتبری در این زمینه می شناسید، در قسمت نظرات مطرح کنید تا این نوشته را با کمک شما تکمیل کنیم.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. باسلام ،،، چطور میتونم کتابم رو تو این سایت معرفی کنم ،،، شرایط تبلیغ و معرفی رو میخاستم بدونم

  2. معرفی خوبی بود، ممنون. ما از سایت کلبه کتاب کودک برای نوزادمون و دختر ۵ ساله مون کتاب و پازل تهیه کردیم راضی بودیم.

  3. سلام
    ممنون
    به نظر من به لیست بالا میتونید کتاب کودک بادبادک رو هم اضافه کنید. خیلی تنوع خوبی داره و خیلی سریع هم ارسال میکنن

  4. من علاقه دارم که فرزندانم را به لحاظ مالی توانمند کنم و همیشه در مورد اینکه الگوی مناسبی برای آن ها نباشم نگرانم. به تازگی سایتی را پیدا کردم که مطالب خیلی خوبی در مورد توانمند کردن فرزندان در زمینه مهارت های مالی دارند. اسم سایت علف خرس است در بخش سواد مالی کودکان می‌تونید مطالب مورد نیازتون رو مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا