آموزش جذاب نقاشی به کودکان

نقاشی خانه کودکانه: آموزش صفر تا صد با 7 روش زیبا

bestkid b

کشیدن نقاشی یک خانه ساده است و بچه‌ ها عاشق رنگ ‌آمیزی آن هستند. نقاشی بخشی جدایی ‌ناپذیر از روند یادگیری کودکان است و به آن ها فرصتی برای فکر کردن و یادگیری موثر می ‌دهد. نقاشی یک خانه برای بچه‌ ها بهترین راه برای علاقه‌مند کردن شان به دنیای هنر است. نقاشی یک ابزار عالی برای کودکان است که کمک شان می ‌کند افکارشان را به روش‌ دیگری بیان کنند.

چگونه نقاشی خانه را به کودکان آموزش بدهیم؟

یادگیری نقاشی خانه یک نقطه عطف در آموزش هر کودکی خواهد بود. این نوع نقاشی مهارت ‌های ارزشمندی مثل پیروی از دستورالعمل ‌ها و تجسم اشکال را به آن ها آموزش می ‌دهد. علاوه بر این، آموزش آن ها در مورد رنگ ‌ها کمک شان می ‌کند تا درک عمیق ‌تری از تمام طیف ‌های یک رنگ پیدا کنند. به کودکان انواع مختلفی از اشیاء در رنگ‌ های مختلف را نشان دهید و از آن ها بخواهید تصویر شان را بکشند.

نقاشی خانه درختی: آموزش نقاشی خانه درختی برای کودکان با 6 روش

با کشیدن یک خانه رنگی برای بچه ‌ها به راحتی می ‌توان نماهای سه ‌بعدی را هم به آن ها آموزش داد. در واقع شما می ‌توانید مثالی ملموس از قرار گرفتن اشیا در پشت هم را در نقاشی خانه به آن ها یاد بدهید. حالا، بیایید مراحل کشیدن این نقاشی را با هم مرور کنیم :


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

  • برای کشیدن یک خانه، به کاغذ، مداد رنگی یا شمعی و ماژیک وایت ‌بورد نیاز دارید.
  • گام بعدی این است که در کشیدن خطوط به کودک تان کمک کنید.
  • شکل یک خانه را روی کاغذ بکشید و سپس از کودک تان بخواهید یک خط را از یک طرف به طرف دیگر، به صورت عمودی یا افقی بکشد.
  • هر چه بیشتر این کار را تمرین کنند، آن ها در شناسایی رنگ ‌ها و تشخیص این که کدام یک روشن ‌تر یا تیره ‌تر از بقیه است، بهتر خواهند شد.
  • اگر کودک اواسط نقاشی خسته شد یا علاقه‌ اش به این کار را از دست داد، نگران نشوید ! این کار زمان می ‌برد. شما می ‌توانید او را برای پیاده ‌روی بیرون ببرید و اجازه دهید محیط اطراف را کشف کند.

نقاشی اسب تک شاخ: آموزش اسب تک شاخ با 6 روش 

دروس ویدیویی آموزش نقاشی خانه برای کودکان با چند روش

 

 

نقاشی هواپیما کودکانه: آموزش با 7 روش (ساده زیبا)

 

 

ویژگی های کودک رو از نقاشی ش بفهمید با این چند نکته ساده روانشناسی

 

 

نقاشی آدم کودکانه: آموزش صفر تا صد انسان با 7 روش (زیبا جدید)

 

 

نقاشی اژدها کودکانه: آموزش صفر تا صد ترسیم اژدها با 6 روش (ساده زیبا)

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا