آموزش جذاب نقاشی به کودکان

نقاشی میکی موس: آموزش صفر تا صد با 5 روش (ساده زیبا)

bestkid b

میکی موس (Mickey Mouse) با آن قیافه بانمکش یکی از معروفترین و محبوبترین شخصیت های کارتونی در سراسر دنیاست. شرکت والت دیزنی (Walt Disney) با همکاری آب آیورکس (Ub Iwerks) کارگردان و پویا نما، در دهه 1920 میکی موس را خلق کردند. این شخصیت بامزه در بیش از 100 فیلم انیمیشن ظاهر شد و محبوبیت زیادی پیدا کرد. بعدها شخصیت میکی موس در کتابها، کمیک ها، کارتونها، بازی های ویدیویی، اسباب بازیها، لباسها و کالاهای مختلف هم به کار رفت و به این ترتیب به جزئی از فرهنگ سرگرمی مردم تبدیل شد.

علاوه بر میکی موس، مینی موس (Minnie Mouse) همسر او و همینطور سگی به نام پلوتو (Pluto) و بهترین دوستانش گوفی (Goofy) و دانلد داک (Donald Duck) هم در فیلمهای میکی موس حضور داشتند و آنها هم محبوب شدند.

نقاشی پرنسس کودکانه: آموزش صفر تا صد با 7 روش (ساده زیبا)

به احتمال زیاد شما و کودکتان کارتونهای میکی موس را زیاد دیده اید و ممکن است فرزندتان دلش بخواهد میکی موس را بکشد. اگر اینطور است، اصلا نگران نباشید! میکی موس چهره ساده ای دارد و نقاشی کردنش اصلا سخت نیست. برای کشیدن صورت این شخصیت فقط کافیست از اشکال هندسی ساده مثل دایره و بیضی استفاده کنید.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

همین الان یک برگه کاغذ و مداد بردارید و با آموزش امروز ما همراه شوید. اصلا نگران اشتباه کردن نباشید. حتی خود شرکت والت دیزنی هم بعد طرحهای متعددی ترسیم کرد و چندین بار مجبور شد از نو شروع کند. بعد از اینکه از طراحیتان راضی شدید می توانید دور خطوط را با ماژیک مشکی پررنگ کنید و با رنگ آمیزی کردن و سایه زدن به نقاشیتان بیشتر جان بدهید.

دروس ویدیویی آموزش روشهای ترسیم میکی موس کودکانه

 

 

حتما واسه کودک دانلود کنید: نقاشی کارتونی: آموزش با 9 روش متنوع

 

 

نقاشی پاتریک کودکانه: آموزش صفر تا صد نقاشی پاتریک با 7 روش

 

 

نقاشی اسب تک شاخ: آموزش با 6 روش (آسان زیبا و جدید)

 

 

نقاشی کیتی کودکانه: آموزش با 7 روش نقاشی کیتی

نکات/روش ترسیم میکی موس برای کودکان (یا توسط کودکان)

نقاشی با میکی موس یکی از فعالیت‌های خلاقانه و سرگرم‌کننده برای کودکان است. برای شروع نقاشی میکی موس کودکانه، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1- تهیه مواد:

  • کاغذ نقاشی یا دفترچه ترسیم
  • مداد رنگی
  • مداد سیاه یا پنسیل
  • پاک کن
  • رنگ‌های آبرنگ یا رنگ‌های گواش (اختیاری)
  • مداد رنگ‌آمیزی (اختیاری)

2- انتخاب طرح کلی: ابتدا، تصمیم بگیرید که چه تصویری از میکی موس می‌خواهید رسم کنید. می‌توانید از انیمیشن‌ها، کتاب‌ها یا تصاویر اینترنتی الهام بگیرید. طرح میکی موس را به دقت بر روی کاغذ خود نقش کنید. می‌توانید از مداد سیاه یا پنسیل استفاده کنید تا خطوط پایه را بکشید.

نقاشی انیمه ساده: آموزش کامل نقاشی انیمه ای با 10 روش

3- رنگ‌آمیزی: از رنگ‌های آبرنگ یا رنگ‌های گواش برای رنگ‌آمیزی استفاده کنید. می‌توانید از رنگ‌های مختلف برای بخش‌های مختلف تصویر استفاده کنید. از مداد رنگی برای جزئیات رنگ‌آمیزی استفاده کنید. به عنوان مثال، چشم‌ها، لباس‌ها و دیگر جزئیات میکی موس را با دقت برجسته کنید.

4- تکمیل جزئیات: با استفاده از مداد رنگ‌آمیزی، جزئیات نازک‌تر را اضافه کنید. به عنوان مثال، لبخند میکی موس، پس زمینه، و دیگر جزئیاتی که تصویر را زیبا می‌کنند.

5- پاک کردن و تمیزکاری: پس از اتمام نقاشی، با استفاده از پاک کن، خطوط چاپی مداد را پاک کنید تا تصویر شفاف‌تر شود.

6- امضا: اگر می‌خواهید، نقاشی خود را امضا کرده و تاریخ آن را بنویسید.

7- نمایش نقاشی: نقاشی میکی موس کودکانه‌تان را به دیگران نشان دهید و از آن لذت ببرید.

در نهایت، مهمترین نکته این است که این فعالیت باید برای کودکان سرگرم‌کننده و خلاقانه باشد، بنابراین اجازه دهید به آزادی خلاقیت‌شان عمل کنند و نقاشی‌های خود را به سبک شخصی خود تزیین کنند.

نقاشی معلم: آموزش صفر تا صد ترسیم معلم با 6 روش

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا