آموزش جذاب نقاشی به کودکان

نقاشی ماشین کودکانه: آموزش صفر تا صد با 9 روش (ساده زیبا)

bestkid b

بدون شک بچه‌ ها ماشین ‌های اسباب ‌بازی را دوست دارند! یک روش برای پرورش و تحریک خلاقیت آن ها نقاشی کردن همین چیز های مورد علاقه ‌شان است. ما در این مقاله به صورت گام به گام به شما آموزش خواهیم داد که چه طور یک ماشین برای کودکان بکشید.

لوازم مورد نیاز

  • مداد
  • قلم ‌مو
  • آبرنگ
  • کاغذ

نقاشی کامیون: آموزش صفر تا صد با 8 روش (ساده زیبا)

نحوه کشیدن یک ماشین

1-کشیدن چرخ‌ ها

روی یک تکه کاغذ دو دایره در نیمه پایینی کاغذتان بکشید. این چرخ ‌های ماشین خواهد بود، بنابراین فضای کافی بین هر دایره قرار بدهید.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

2- کشیدن بدنه ماشین

یک خط بین دو دایره بکشید. این کار چرخ ‌ها را به هم متصل می ‌کند و پایه بدنه ماشین تشکیل می ‌شود. از چرخ چپ شروع کنید، بدنه ماشین را با کشیدن یک خط منحنی و با کمی تغییر قوس در ناحیه کاپوت بکشید و به چرخ راست متصل کنید. سعی کنید که یک ماشین را در ذهن تان تصور کنید تا شکل بدنه‌ ای که می ‌خواهید را با توجه به آن رسم کنید.

3- اضافه کردن جزئیات به چرخ

یک دایره در داخل هر دو چرخ بکشید . بعد، دایره کوچک دیگری را در مرکز دایره‌ ای که کشیدید، بکشید. دایره داخلی را با کشیدن 8 خط به انتهای دایره دوم متصل کنید .

Car Steps 1-3

4- کشیدن پنجره‌ های ماشین

دو پنجره در کنار هم در داخل بدنه ماشین و نزدیک به سقف بکشید. برای انجام این کار، یک شکل L بکشید و با یک خط منحنی سر و ته آن را ببندید . این مرحله را برای یک پنجره دیگر منتهی در خلاف جهت تکرار کنید.

نقاشی دوچرخه: آموزش صفر تا صد با 5 روش (ساده زیبا)

5- کشیدن یک دستگیره

دستگیره در ماشین را در زیر پنجره ‌ای که کشیدید اضافه کنید. برای کشیدن دستگیره، یک مستطیل باریک کوچک بکشید و دو خط منحنی به بالا و پایینش اضافه کنید.

6- کشیدن چراغ‌ های جلو و عقب

یک بیضی بسیار کوچک مایل به جلو بر روی کاپوت ماشین و یک بیضی دیگر در پایین بیضی قبلی بکشید. یک بیضی مایل به پایین دیگر روی صندوق عقب ماشین اضافه کنید .

Car Steps 4-6

7- کشیدن پس زمینه ماشین

جاده‌ ای که ماشین در آن حرکت می ‌کند را ترسیم کنید. دو خط صاف یکی تقریبا هم‌ سطح با بدنه ماشین و دیگری را زیر چرخ ‌ها کشید. در وسط خطوط، مستطیل ‌های بلندی را اضافه کنید تا خطوط منقطع جاده را دهند.

8- رنگ کردن ماشین

توصیه می ‌کنیم از آبرنگ برای اضافه کردن بعد به ماشین استفاده کنید. شما می ‌توانید از یک رنگ آبکی ‌تر و کم رنگ و نور برای روشن ‌تر کردن پس ‌زمینه استفاده کنید.

Car Steps 7-8

نقاشی هواپیما کودکانه: آموزش با 7 روش (ساده زیبا)

آموزش های ویدیویی روش کشیدن نقاشی ماشین

 

 

نقاشی ماشین پلیس کودکانه: آموزش کامل با 7 روش ساده

 

 

نقاشی خانه کودکانه: آموزش صفر تا صد نقاشی خانه با 7 روش زیبا

 

 

نقاشي كودكانه ساده: آموزش با 15 روش متنوع (زیبا و جدید)

 

 

نقاشی مادر: آموزش صفر تا صد با 7 روش (ساده زیبا

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا