آموزش نقاشی به کودکان

نقاشی اردک کودکانه: آموزش صفر تا صد با 7 درس (زیبا جدید)

bestkid b

اگر به دنبال یک فعالیت آسان و سرگرم ‌کننده هستید تا با بچه‌های تان انجام بدهید، به چیزی جز کشیدن اردک فکر نکنید! این آموزش ساده به شما نشان می ‌دهد که چطور فقط در چند مرحله ساده یک اردک برای بچه ‌ها بکشید.

اول، با کشیدن یک بیضی ساده برای بدن اردک شروع کنید. سپس دو دایره کوچک برای چشم ‌ها و یک خط منحنی برای منقار اضافه کنید. برای تکمیل شکل اردک، پاها و پر ها را بکشید.

ترسیم اشکال اولیه یک اردک

در این آموزش به شما نشان خواهیم داد که چطور یک اردک را با استفاده از اشکال اصلی بکشید.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

اول، بیایید با یک بیضی ساده برای بدن اردک شروع کنید. سپس، دو دایره کوچک برای چشم ‌ها اضافه کنید. بعد، یک خط منحنی برای منقار بکشید. در نهایت، جزئیات دیگر مثل پر و پا ها را خواهید کشید.

دانلود کنید برای کودک: 8 درس نقاشی فانتزی ساده با مداد (دخترانه و پسرانه)

خب، بیایید شروع کنیم!

1-با کشیدن یک بیضی برای بدن اردک شروع کنید.

2- بعد دو دایره کوچک برای چشم بکشید.

3- سپس یک خط منحنی برای منقار رسم کنید.

4- در نهایت جزئیات دیگر مثل پر و پاها را بکشید.

همین! حالا شما یاد گرفته‌ اید که چطور یک اردک برای بچه ‌ها بکشید.

دروس ویدیویی روشهای مختلف نقاشی اردک

 

 

طراحی گل کودکانه: آموزش کامل با 8 درس نقاشی گل (ساده جدید)

 

 

9 روش آموزش حیوانات به کودکان+ 2 ویدیوی آموزش حیوانات با صدا

 

 

ویژگی های کودک رو از نقاشی ش بفهمید با این چند نکته ساده روانشناسی

 

اضافه کردن جزئیات به بدن اردک

کشیدن اردک فوق‌العاده آسان و برای تمام بچه‌ ها در تمام سنین مناسب است. با کشیدن شکل اصلی بدن اردک شروع کنید. سپس جزئیات ساده‌ ای را به آن اضافه ‌کنید تا اردک واقعی‌ تر به نظر برسد.

اول، باید شکل اصلی بدن اردک را ترسیم کنید. برای انجام این کار، با یک بیضی کوچک برای سر شروع کنید و سپس یک بیضی بزرگ تر برای بدن بکشید. باید حواس تان باشد که دو بیضی کمی روی هم قرار دارند.

وقتی که دو بیضی را در محل مورد نظر قرار دادید، دو دایره کوچک برای چشم اردک بکشید. سپس یک منحنی بالای چشم‌ ها اضافه کنید تا شکل ابروی اردک ایجاد شود.

حالا جزئیات دیگر را به بدن اردک اضافه کنید. ابتدا یک منحنی در بالای سر بکشید تا منقار اردک ایجاد شود. سپس یک خط در مرکز بدن اردک بکشید تا آن را به دو بخش مساوی تقسیم کنید.

بلد باشید: ۹ تا از بهترین حیوان های خانگی برای کودکان 

بعد، چند پر به بدن اردک اضافه کنید. برای انجام این کار، یک سری خطوط منحنی از خطی که به عنوان مرکز بدن اردک کشیدید، رسم کنید . پرها وقتی به دم اردک نزدیک می ‌شوند، باید کوچک تر شوند.

حالا دم اردک رو تکمیل کنید. برای انجام این کار، یک منحنی از پشت بدن اردک بکشید. سپس دو مثلث کوچک را به انتهای دم اضافه کنید تا پرهای اردک ایجاد شود.

در نهایت، پاها را به اردک اضافه کنید. برای انجام این کار، دو مستطیل کوچک را از پایین بدن اردک بکشید. حواس تان باشد که پاها باید کمی خم و به سمت پایین باشند.

همین! شما حالا می‌ دانید که چطور یک اردک برای بچه‌ ها بکشید. فقط یادتان باشد که مراحل را ساده انجام دهید. با کمی تمرین، شما اردک ‌هایی می‌ کشید که دقیقا شبیه اردک واقعی هستند!

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا