دانلود کارتون و انیمیشن کودکان

دانلود رایگان انیمیشن مهارت های زندگی باکیفیت عالی

bestkid b

آیا با مجموعه انیمیشن های مهارت های زندگی برای کودکان آشنا هستید؟ این برنامه بزرگترین مجموعه انیمیشن کشورمان ایران است که تأثیرات مثبت زیادی بر روی تربیت کودکان و نحوه روابط آنها با دیگران دارند. پس اگر تاکنون موفق به تماشای این برنامه نشده اید در این پست برای شما علاقمندان ، قسمتی از این مجموعه را که دارای کیفیت بالایی می باشد آماده کرده ایم که می توانید دانلود نمایید. بهترین فیلم های کره ای را نیز توصیه می کنیم تماشا نمایید.

مقدمه

یکی از بهترین برنامه ها برای کودکان انیمیشن مهرت ها ی زندگی می باشد. این انیمیشن مهارت‌های مورد نیاز برای زندگی اجتماعی و نکات مربوط به آداب معاشرت در جامعه را به زبان ساده و زیبا آموزش می دهد . دیدن تمام مجموعه های این انیمیشن مفید را به کودکان شما توصیه می کنیم . ما در این مطلب به عنوان نمونه یک قسمت از مجموعه داستانهای آموزنده مهارت های زندگی را تهیه کرده ایم که برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

دانلود و تماشای همه قسمت ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تماشا و دانلود همه قسمت ها در این پیج آپارات 

4 تاثیر انیمیشن بر مهارت‌های زندگی کودکان

انیمیشن‌ها می‌توانند تاثیرات بسیار زیادی بر مهارت‌های زندگی کودکان داشته باشند و انیمیشنی که باقصد آموزش مهارت های زندگی به کودکان  ساخته شده  باشد بسیارتاثیر بیشتری دارد در روند یادگیری مهارت  کودکان .در زیر، تحلیلی اجمالی از تاثیر انیمیشن بر مهارت‌های زندگی کودکان آورده شده است:

  1. تقویت مهارات اجتماعی:
    • تعامل و همکاری: بسیاری از انیمیشن‌ها داستان‌هایی را به تصویر می‌کشند که نشان‌دهنده تعاملات اجتماعی و همکاری میان شخصیت‌ها است. این تجسمات می‌توانند به کودکان کمک کنند تا مهارت‌های اجتماعی خود را تقویت کنند.
    • درک احساسات: برخی انیمیشن‌ها به نمایش گذاشتن احساسات و ارتباطات انسانی می‌پردازند. این امر می‌تواند به کودکان کمک کند تا احساسات خود و دیگران را بهتر درک کنند.
  2. توسعه مهارات زبانی:
    • افزایش دایره واژگان: تماشای انیمیشن‌ها می‌تواند باعث افزایش دایره واژگان کودکان شود. این افزایش دایره واژگان می‌تواند در توانایی صحبت کردن، نوشتن و درک مطلب بهبود بخشد.
    • تقویت مهارات شنیداری: گوش دادن به زبان‌های مختلف و تفاوت‌های لهجه در انیمیشن‌ها می‌تواند مهارات شنیداری کودکان را تقویت کند.
  3. آموزش اخلاقی و ارزشی:
    • آموزه‌های اخلاقی: بسیاری از انیمیشن‌ها دارای داستان‌هایی با پیام‌های اخلاقی هستند که به کودکان یادآوری می‌کنند از ارزش‌های مثبت و اخلاقی در زندگی استفاده کنند.
    • پذیرش تفاوت‌ها: برخی از انیمیشن‌ها به نمایش گذاشتن دنیای متنوعی از فرهنگ‌ها و افراد می‌پردازند، که می‌تواند کمک به کودکان برای پذیرش تفاوت‌ها و ارتقاء تعامل اجتماعی با افراد مختلف کند.
  4. ترغیب به خلاقیت و تفکر منطقی:
    • پرورش خلاقیت: بسیاری از انیمیشن‌ها داستان‌ها و شخصیت‌های خلاقانه دارند که می‌تواند الهام‌بخش برای خود برنامه‌ریزی و ایده‌پردازی کودکان باشد.
    • تفکر منطقی: برخی انیمیشن‌ها داستان‌های پیچیده و مشکلات حل‌شده دارند که ممکن است تشویق به تفکر منطقی و حل مسائل کودکان شود.

حتماً بخوانید : بهترین برنامه کودک ها برای دختران و پسران زیر ۸ سال کدامند؟

مهارت-های-زندگی۱

مجموعه مهارت های زندگی برنامه ای مناسب برای کودکان تا سنین ۱۴ سالگی می باشد. نخستین بار انیمیشن «مهارت‌های زندگی» به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا و کارگردانی فرخ یکدانه، مهر ماه ۹۲ در ۵۰ قسمت از شبکه پویا سیما روی آنتن رفت. دانا، پسربچه‌ایست که در یک خانوادۀ فرهنگی و متوسط به همراه خواهر، مادر، پدر، پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کند. در مقابلِ خانۀ آنها مجتمع بزرگی قرار دارد که خانواده‌های متعددی در آن زندگی می‌کنند و به همین دلیل مسائل گوناگونی اتفاق می‌افتد که باید از همه این اتفاقات و ماجراها درس بگیریم.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

این پست را نیز ببینید: دانلود ۸ انیمیشن جذاب و آموزنده برای سرگرم شدن کودکان

دوستانی که سؤال و یا اطلاعات جدیدی از این برنامه آموزشی دارند، لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارند.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا