هزاران عکس زیبای کودکان و نوزادان ناز دخترو پسر (ایرانی و خارجی)

۵۰ عکس بسیار زیبا و ساده طراحی تخت خواب کودک که حتما باید ببینید!

bestkid b

در این مطلب و در ادامه تصاویر زیبا با موضوعات کودک و نوزادان زیبا، بیش از ۵۰ عکس زیبا از طراحی تخت خواب کودک را بصورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

نکاتی مهم قبل از طراحی تخت کودک

در مطالب قبلی که ۴۰ عکس فوق العاده زیبا از نوزادان خواستنی و خوشگل ایرانی را به شما تقدیم کردیم. در این مطلب عکس هایی زیبا از دیزاین تخت خواب کودکان دختر و پسر را در اختیار شما قرار می دهیم. ایده هایی که براحتی می توانید از آنها استفاده کنید. اما قبل از شروع کار حتما نکات زیر را در تزئین و طراحی اتاق کودک دقت کنید:

۱- تخت خواب کودک را متناسب با بقیه اتاق بگیرید: حتما قبل از طراحی تخت خواب، به اجزای دیگر موجود در اتاق مثل رنگ پرده ها، رنگ دیوارها کمد و کف دقت کنید. انتخاب نوع چوب یا پی وی سی تخت خواب می تواند تغییر زیادی در قیمت نهایی ایجاد کند.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

۲- از پرده های رنگ روشن استفاده کنید: دقت کنید که رنگ پرده های اتاق باید با تم کلی و رنگ تخت خواب و کمدها و حتی کاغذ دیواری بخواند. رنگ روشن پرده باعث می شود نورها تیزتر به داخل بتابند و فضای اتاق را تمیزتر از آنچه هست نشان دهند، ضمن اینکه روشنایی بیشتر به معنای کمتر شدن بیماری ست.

۳- حتما از اسباب بازی ها برای تزیین بهتر اتاق استفاده کنید: اسباب بازی ها اندازه ها و رنگ های متنوعی دارند، می توانند از سقف آویزان شوند یا روی کف اتاق یا دیوارها به راحتی جای گیرند و فضای اتاق را زیر و رو کنند.

۴- از قالیچه یا پارچه های مناسب استفاده کنید: رنگ پارچه ها و قالیچه یا موکت را با سایر اجزای موجود در اتاق ست کنید.

۵- از سقف قافل نشوید: حتما سقف را با کمک بادکنک، اسباب بازی، آویزهای لامپ ها و … تزئین کنید. کودکان موقع خوابیدن، با خیره شدن به اجزای سقف به خواب می روند.

۶- حتما از اشیای آموزشی در اتاق کودک استفاده کنید: کتاب ها و اسباب بازی های فکری را در اتاق فراموش نکنید.

۷- حتما از قاب عکس استفاده کنید: قاب عکس های کوچک با موضوعات شاد و متناسب با کودکان را در بدنه ها نصب کنید تا فضا روح بگیرد.

۸- اگر کودکتان زیر ۴ سال دارد: در این صورت کف اتاق را با موکت نرم بپوشانید تا موقع خزیدن، بازی کردن یا دویدن صدمه نبیند.

۹- از لامپ های آویزی کنار تخت استفاده کنید: این لامپ ها خصوصا در شب نور کافی و ملایم برای فعالیت های قبل از خواب کودک را مهیا می کنند.

۵۰ ایده طراحی تخت خواب کودک

نکته: کافی است روی هر تصویر کلیک کنید تا بزرگ نمایی شود.

نمونه های بیشتر را از اینجا ببینید: ۵۰ ایده بسیار زیبا و ساده تزیین اتاق کودک +نکات مهم طراحی

هر گونه سوالی در زمینه مدل ها و ایده های طراحی تخت خواب کودک دارید در بخش نظرات مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا