هزاران عکس زیبای کودکان و نوزادان ناز دخترو پسر (ایرانی و خارجی)

از کجا مبل بخریم؟ 7 بهترین سایت خرید اینترنتی مبل (تهران+شهرهای بزرگ)

bestkid b

در این مطلب با کمک نظرات کاربران، تجربه شخصی 12 ساله و مقایسه قیمت و کیفیت، بهترین سایت های آنلاین خرید اینترنتی مبل در تهران و شهرهای بزرگ را معرفی می کنیم تا خانه شما هر چه زیباتر و دلنشین تر شود. ضمنا از اینجا بهترین سایت های خرید لپتاپ را ببینید.

ترفند های خرید مبل

  1. برای اینکه مبلمان مناسبی خریداری کنید ابندا لازم است به سبک مورد نظر را انتخاب کنید. انتخاب سبک به عوامل زیای از جمله کوچکی و بزرگی، دیزاین و … بستگی دارد.
  2. رنگ مناسبی برای مبلمانتان انتخاب کنید. برای فضاهای کوچک از رنگ روشن استفاده کنید تا فضا بزرگتر به نظر برسد. علاوه برا این اگر بچه کوچک یا حیوان خانگی دارید رنگ هایی انتخاب کنید که دیر تر کثیف می شوند.
  3. جنس رویه مبلمان فاکتور مهمی در انتخاب مبل است. جنس مبل لازم است با کیفت و قابل شست­و­شو باشد و باتوجه به مکانی که مبل در آن قرار میگیرد انتخاب شود. برای مثال برای مبلمان ادارات و مکان های پر رفت آمد بهتراست از جنس چرم یا نانو استفاده کرد که شست­­و­شو آن راحت تر باشد.
  4. توجه به کیفیت و استحکام چوب مبل یکی دیگر از عوامل مهم و تأثیر گذار در جلوه و دوام مبلمان است. توجه داشته باشید که مبلمانی را انتخاب کنید که چوب با کیفت داشته باشد.
  5. به تعداد مبلمان توجه کنید. اصولا این تعداد فرد است برای مثال: مبلمان برای تعداد کم یک مبل سه نفر و دو یک نفره کافی است و همین طور با افزایش تعداد به تعداد مبل تک نغره را اضافه کرد.
  6. احتمالا در زمان خرید مبل اصطلاح فوم گرم و سرد را شنیده اید، فوم گرم فوم سفت تری نسبت به فوم سرد بوده اما فوم سرد به این علت که با حرارت غیر مستقیم و کمتری ساخته می شود، حالت ارتجاعی بهتری داشته و برای مبلمان مناسب تر است. مبل هایی هم که با اسفنج ساخته شده اند، اسفنج به کار رفته در آنان 30 کیلویی یا اسفنج یورتان است.
  7. هنگام خرید مبل توجه داشته باشید که زمانی که روی مبل نشسته اید پاهای شما به زمین برسد گودی کمر با پشتی مبل کاملا پوشیده شود و نشیمنگاه مبل نباید زیادی فرو رود.
  8. مبلی مناسب با دکور خانه انتخاب کنید. اگر دکور خانه ی شما سنتی است انتخاب مبلمان کاملا مدرن پیشنهاد نمی شود.

جمع بندی نکات خرید مبل- اینفوگرافی

بهترین سایت های فروش مبل در تهران و شهرهای بزرگ ایران

1-فروشگاه اینترنتی مبل و میز

  • لینک ورود به سایت
  • آدرس و شماره تماس: تهران، خیابان کارگر جنوبی, نرسیده به میدان قزوین از سمت میدان گمرک، بن بست دوم، سوله سفید. 02155380625

اولین فروشگاه آنلاینی که معرفی می کنیم فروشگاه مبل و میز است. مبل و میز علاوه بر فروش حضوری امکان خرید آنلاین را برای مشتریان در سراسر ایران فراهم کرده است.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

محصولات عرضه شده در مبل و میز عبارتند از : مبل کلاسیک، مبل راحتی، تختخواب شو، مبل ال، انواع تخت و سرویس خواب، میز تلویزیون، میز ناهار خوری، میز کنسول، بوفه و جلو مبلی که تماما شرکتی بوده و دارای گارانتی می باشد. گارانتی هر محصول دقیقا درج شده و در پنل مشتری نیز نمایان می شود. حمل محصولات توسط باربری و تیپاکس انجام می شود و هزینه با توجه به کالای سفارشی متفاوت است. تنها در شهر تهران ارسال رایگان است (هزینه حمل بین طبقات و نصب به عهده خریدار است) و برای سایر نقاط کشور هزینه را باربری اعلام می کند و به صورت پس کرایه می باشد.

در صورتیکه در تهران هستید ۵۰ درصد مبلغ در ابتدا اخذ می شود ۵۰ درصد دوم درب منزل هم زمان با تحویل بار پرداخت می شود. برای سفارشات شهرستان باید ۵۰ درصد دوم قبل از تحویل به باربری اخذ شود.

جالب: ۱۶ ویژگی که هر اتاق خواب کودک پسر باید داشته باشد

2-فروشگاه اینترنتی چوبکده ایرانیان

  • لینک ورود به سایت
  • آدرس و شماره تماس: تهران، آیت الله سعیدی، یافت آباد غربی، بعد از میدان معلم، سه ره دادسرا، بازار مبل جهان نما، انتهای پاساژ، چوبکده ایرانیان. 02141256750

چوبکده ایرانیان یکی دیگر از سایت های خوب و معتبر جهت خرید انواع مبل، سرویس خواب، جلو مبلی و عسلی، میز ناهار خوری، میز تلویزیون، کنسول و وسایل دکوری است که فعالیت خود را از اواخر سال 93 شروع کرد. خرید با هر رنگ بندی چوب و پارچه امکان پذیر است.

کافیست به صفحه پارچه مبلی ها رفته و رنگ و نوع پارچه مبلی دلخواه را انتخاب بفرمایید. همچنین اگر محصول ارسال شده با موارد ذکر شده در سفارش یا فاکتور شما مطابقت نداشته باشد امکان مرجوعی هست.

ارسال در تهران توسط باربری وانت بارهای مخصوص مبل و در شهرستان ها توسط باربری مخصوص مبلمان انجام می شود. در این روش ارسال محصول بیمه می شود. توسط پلاستیک حبابدار و پتو بسته بندی می گردد و توسط بارچین داخل کامیون قرار می گیرد(بارچین متخصص چیدن بار در کامیون است). سپس محصول درب منزل تحویل شما می گردد. هزینه ارسال به عهده مشتری است و بسته به نوع سفارش از مدت 3 روز تا 25 روز طول می کشد تا سفارش به مشتری تحویل داده شود.

3-فروشگاه اینترنتی نوژن

شروع بکار مبل نوژن با واردات برخی اجناس از چین در سال 87 آغاز شد. بعد از مدتی گروه نوژن تصمیم به تولید محصولات در داخل ایران گرفت و به مرور میز تلویزیون، انواع مبل راحتی، مبل کلاسیک، میز غذا خوری، آینه کنسول به مجموعه نوژن اضافه شدند.

هم اکنون بیش از دو سال است که فروشگاه اینترنتی نوژن نیز شروع به کار کرده است و می توانید انواع مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل نئوکلاسیک و میز غذاخوری را در رنگبندی دلخواه خود به صورت حضوری و آنلاین از فروشگاه نوژن تهیه کنید. تمام متریالی که در ساخت محصولات نوژن استفاده می شود وارداتی هستند و دارای 24 ماه گارانتی کتبی می باشند.

تحویل کار فقط در تهران ارسال رایگان دارد ولی برای نصب، حمل و نقل بین طبقات و ارسال به شهرستان باید با پشتیبانی هماهنگ شوید و هزینه با خریدار است. همچنین امکان انتخاب جنس، رنگ پارچه و رنگ چوب توسط خریدار فراهم شده است. از ویژگی های خوب نوژن، می توان به خرید اقساطی اشاره کرد (شرایط خرید اقساطی).

بسیار کاربردی: اتاق خواب نوجوان را با این 6 نکته بهتر طراحی کنید

4-فروشگاه اینترنتی آف دکور

  • لینک ورود به سایت
  • آدرس و شماره تماس: تهران، جاجرود،  بازار مبل کمرد، بعد از دنیای فرش، جنب کوچه سنبل، پلاک 647. 02122959440

در ادامه معرفی بهترین سایت های خرید مبلمان به سراغ آف دکور می رویم. مجموعه آف دکور محصولات مختلفی را در رابطه با دکوراسیون منزل از جمله مبل راحتی، مبل استیل، سرویس خواب، میز، مبلمان منزل و اداری در اختیار کاربران قرار می دهد و این شرایط را فراهم کرده تا شما بتوانید هر آنچه برای چیدمان دکوراسیون داخلی منزل مورد نیاز است را از بین محصولات انتخاب کرده و خریداری نمایید.

مجموعه آف دکور علاوه بر فروش حضوری، محصولات خود را به صورت اینترنتی نیز به فروش می رساند. کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند تا 7 روز پس از تحویل، در صورت داشتن هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط می شوند. همچنین این امکان برای مشتری فراهم است تا پارچه و نوع چوب به کار رفته در محصولات را خود انتخاب کند.

ارسال سفارشات در سراسر کشور توسط باربری انجام می شود. برای شهر تهران هزینه بین 300 تا 400 هزار تومان و برای شهرستان ها بین 150 تا 200 هزار تومان است و به صورت پس کرایه حساب می شود. زمان تقریبی تحویل محصولات با توجه به نوع محصول 15 الی 40 روز طول می کشد.

5-فروشگاه اینترنتی رویال مبل

  • لینک ورود به سایت
  • آدرس و شماره تماس: تهران، جنت آباد مرکزی، خیابان شهید مخبری، بین تقاطع شاهین شمالی (کبیری طامه) و اتوبان ستاری، پلاک ۲۲۶، ساختمان کلینیک پاک، طبقه دوم. 02144467794

رویال مبل کار خود را در ۱۸ سال پیش در یک کارگاه کوچک شروع و در سال 93 فروشگاه اینترنتی خود را با هدف عرضه مستقیم مبل به مصرف کننده راه اندازی کرد. در رویال مبل می توانید انواع مبل راحتی، مبل ال، مبل کلاسیک، تخت خواب شو، سرویس خواب، میز ناهار خوری، میز جلو مبلی، میز تلویزیون، آینه و کنسول را تهیه کنید.

کلیه محصولات رویال مبل دارای رنگ ‌بندی متنوع است و امکان سفارشی سازی محصول با رنگ و طرح پارچه و چوب مطابق با سلیقه مصرف کننده وجود دارد. همه محصولات مبلمان، ناهارخوری و سرویس خواب ۲۴ ماه ضمانت کیفیت دارند. محصولات میز جلو مبلی و عسلی، میز تلویزیون و کنسول نیز ۱۲ ماه ضمانت کیفیت دارند که بصورت کارت ضمانت نامه کیفیت ارائه می شوند.

همچنین همه محصولات، ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارند. این خدمات شامل تعویض پارچه، تغییر رنگ چوب، بازسازی و تعمیرات است. خرید اقساطی از دیگر ویژگی های خوب رویال مبل است (بدون پیش پرداخت و بدون سود). اقساط از ۲ تا ۱۲ ماه به انتخاب مشتری است. اطلاعات بیشتر در راهنمای خرید قسطی مبلمان. همچنین مرجوع کردن کالا در مواردی مانند ارسال کالای اشتباه یا دارای ایراد فنی تا ۷ امکان پذیر است. ارسال تمام محصولات رویال مبل به سراسر کشور تا درب ساختمان رایگان است.

6-فروشگاه اینترنتی اثاث چین

  • لینک ورود به سایت
  • آدرس و شماره تماس: تهران، محله میدان هروی، بلوار گلزار، خیابان ادیب، کوچه میرزاییان، پلاک 9، واحد 2. 02122500870

فروشگاه مبلمان و دکوراسیون اثاث چین یکی از بهترین سایت های فروش اکسسوری منزل است. از جمله محصولات آن می توان به مبل راحتی، مبل چستر، مبل استیل، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی، سرویس خواب دو نفره، سرویس خواب یک نفره، سرویس خواب نوزاد و نوجوان و همچنین میز جلو مبلی، میز کنسول، مبلمان اداری، ویترین و دیگر محصولات اشاره کرد.

از ویژگی های خوب اثاث چین امکان خرید اقساطی بدون محدودیت و سقف قیمتی است. جهت اطلاع از شرایط و قوانین کامل خرید اقساطی این لینک را مطالعه کنید.

کالاهایی که نیاز به تست دارند (در صفحه توضیحات محصول در وب سایت اثاث‌چین این ویژگی برای این گروه کالا ذکر شده است)، مشتری پس از خرید و دریافت کالا تا 7 روز امکان تست دارد که در صورت مشاهده هر گونه نقص فنی در کالای مذکور، می توان کالا را مرجوع کرد (شرایط مرجوعی). هزینه‌ی حمل بسته به نوع محصول سفارش داده شده محاسبه و قبل از حمل به مشتری اعلام می‌ شود.

7-فروشگاه اینترنتی آی تی مبل

آخرین فروشگاهی که به شما معرفی می کنیم آی تی مبل است. فروشگاه اینترنتی آی تی مبل مدل های متنوع و جدید انواع مبلمان راحتی، کلاسیک، استیل، تختخواب، سرویس خواب، سرویس ناهارخوری، آینه و کنسول، بوفه و ویترین را برای مشتریانش عرضه می کند. آیتی مبل این اطمینان را می‌دهد که کلیه محصولات ارائه شده از کیفیت بالایی برخوردارند و به همراه محصول ضمانتنامه کتبی ارائه می ‌دهد.

همچنین خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می کند. موارد ضمانت نامه شامل هزینه های تعمیر و سرویسی است که ناشی از اشکال در تولید محصول و ابزار و یراق آلات مصرفی خواهد شد. تمامی مرسولات آ‌ی‌ تی‌ مبل دارای بیمه‌نامه رسمی حمل و نقل هستند‌. در صورت وقوع حادثه یا بروز مشکلی که مسئولیت آن متوجه شرکت حمل و نقل باشد، تأمین خسارت توسط بیمه انجام می گیرد و کالا مجددا برای شما ارسال خواهد شد.

هزینه حمل و نقل به نوع کالا، تعداد آن، مسافت و روش حمل و نقل بستگی دارد و بین ۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر است. مبلغ دقیق در هنگام ثبت سفارش به اطلاع مشتریان خواهد رسید. این مبلغ در هنگام تحویل کالا مستقیما به راننده پرداخت خواهد شد.

زیبایی جنین در چه ماهی شکل میگیرد؟ روش داشتن فرزند زیباتر

5 نکته تکمیلی برای انتخاب یک فروشگاه و مبل مناسب

1-تحقیق کنید

یک سرچ سریع در مورد فروشگاه‌ های مبلمان موجود در اینترنت انجام بدهید و آن هایی را بررسی کنید که توجه تان را جلب کرده اند و متناسب با سبک مورد علاقه تان هستند. همیشه نظرات مشتریان را بخوانید تا بفهمید که مردم و مشتریانِ آن ها در مورد آن فروشگاه چه می گویند. اگر آن شرکت یا فروشگاهِ مورد نظر شما نمایشگاه محلی دارد، حتما از آن دیدن کنید تا مطمئن شوید چه چیزی قرار است بعد از سفارش به دست تان برسد.

2- اندازه فضا را برآورد کنید

فضای مورد نظر برای چیدن مبلمان را اندازه گیری کنید. از متر، کاغذ و حتی ریسمان برای مشخص کردن چیدمان مبلمان تان استفاده کنید. همچنین فراموش نکنید که اندازه راهرو ها، راه پله ها و آسانسور ها را بگیرید تا ببینید می توانید مبل های سایز بزرگ را از طریق آن ها به داخل خانه بیاورید یا خیر.

3- جنس پارچه را لمس کنید

بهترین کار برای درک واقعی پارچه هایی که در مبل سفارشی شما قرار است به کار برده شوند، این ست که آن ها را از نزدیک ببینید تا رنگ ها و بافت شان دست تان بیاید و بعد انتخاب شان کنید.

4- بدانید دنبال چه هستید

با کلمات کلیدی مرتبط با محصول آشنا شوید تا هنگام خواندن توضیحات گیج نشوید. در متریال مبل به دنبال چوب های سختی باشید که در کوره خشک می شوند. این فرآیند رطوبت چوب را کاهش می دهد بنابراین احتمال ترک خوردن یا شکافتن آن کم تر می شود. پارچه اغلب اولین چیزی است که به خاطر ساییدگی یا پارگی نشانه های کهنه بودن را در مبل نشان می دهد، بنابراین کیفیت و طول عمر روکش ها به اندازه نحوه ساخت مبل مهم است. توصیه می شود که محتوای الیاف و روش بافت مواد را بررسی کنید تا متوجه شوید که میزان بادوام بودن پارچه مبلمان شما چه قدر خواهد بود.

از کجا فرش بخریم؟ 7 بهترین فروشگاه خرید فرش

5- گارانتی و شرایط مرجوعی مبل ها را بررسی کنید

همیشه گارانتی و شرایط مرجوعی را برای هر خرید بزرگی، به خصوص مبل، بررسی کنید. بپرسید که زمان ایده آل برای تست مبل ها چه قدر است. قبل از خرید؛ محصول را با فروشنده چک کنید تا موقع تحویل همه چیز بر اساس سفارشی که داده اید باشد و مجبور نشوید تا برای پس دادن یا تعویض، مجددا هزینه حمل و نقل را بپردازید. حتما از گارانتی محصول هم مطمئن شوید تا در صورت وجود مشکل بتوانید آن را مرجوع یا تعویض کنید و خیالت تان را تا حد ممکن راحت کنید و خرید مطمئنی داشته باشید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا