ریپورتاژ آگهی

سوتین شیردهی از کجا بخریم؟

bestkid b

با متولد شدن فرزند مسئولیت بزرگی بر دوش پدر و مادر البته به خصوص مادر قرار میگیرد که باید ان هارا انجام دهد تا در آسودگی بتوانند بچه خود را بزرگ کند و دچار دردسر و سردرگمی نشود.

یکی از این کارهایی که مسئولیتی شیرین و در عین حال مشکل برای مادران است شیر دهی است ، شیر دهی که از بدو تولد نوزاد شروع میشود و تا بازه زمانی خاصی هم ادامه دارد جزء یکی از مسئولیت های بزرگ مادران است. تا آخر این مقاله با بافیلو مگ همراه باشید.

یکی از دغدغه های مادران هنگام شیردهی استفاده کردن از سوتیین است که دردسر هایی رو همچون باز و بسته کردن ، بالا زدن به همراه دارد به خصوص اگر مادر در شراطی و مکان خاصی هم باشد.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

یک باور غلطی که در جامعه جا افتاده است عدم استفاده از سوتین در دوران شیردهی است که این باور بسیار غلط است زیرا استفاده نکردن از آن سبب از فرم افتادن و افتادگی سینه میشود همچنین سبب کاهش مقدار شیر و باعث ایجاد مشکلاتی در غدد شیردهی میشود.

عدم استفاده از سوتین به دلیل این که در آن دوران پستان خانم ها پر از شیر و بزرگ است میتواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

سوتین شیردهی چیست و چه کاربردی دارد؟

با توجه به مسائل بیان شده اگر سوتین مناسبی خریداری شود علاوه بر این که به فرم دهی پستان کمک میکند سبب افزاش شیر در مادران نیز میشود

البته باید به این نکته توجه داشت که استفاده از سوتین های تنگ هنگام شیردهی میتواند باعث التهاب و ایجاد مشکلاتی شود.

به همین دلیل در چند سال اخیر برای راحتی مادران عزیز سوتین هایی ساخته و روانه بازار شده اند که با اسم سوتین های شیردهی شناخته میشوند

این نوع سوتین ها به گونه ای طراحی شده اند که سهولت و آسانی را هنگام شیردهی فراهم میکند. سوتین های شیردهی با دسته بندی های زیادی در بازار موجود است اما به طور استاندارد سوتین ها به دو دسته سوتین تکه ای و سوتین شیردهی کامل تقسیم بندی میشوند

حتما بخوانید: نکات خرید لباس کودک

سوتین تکه ای : طراحی این سوتین ها به گونه ای است که قسمتی از سوتین که معمولا نواحی نوک پستان و اطراف آن را در بر میگیرد  و به راحتی توسط دکمه ، قلاب یا زیپ باز و بسته میشود. این کار فرایند شیردهی را خیلی راحت تر کرده است و دیگر نیازی به بالا زدن سوتین نیست

سوتین کامل : این دسته از سوتین ها به صورت کامل باز و بسته میشوند  و تمام سینه برای شیردهی بیرون می آید این مدل بیشتر از مدل تکه ای مورد علاقه نوزادان میباشد ، به دلیل این که تمام سینه بیرون است نوزاد هنگام شیردهی میتوان با آن بازی کند.

هنگام خرید سوتین به این نکات توجه کنید

ویژگی هایی وجود دارد که اگر در سوتینی که خریداری مکنید در آن وجود داشته باشد بسیار کمک حال خواهد بود از این ویژگی ها میتوان به قابلیت مضاعف ، تنظیم شوندگی و بسته شدن قفل های پشت و جلوگیری اشاره کرد.

در قدم اول سعی کنید به کیفیت سوتین اهمیت دهید نه مد روز بودن آن در قدم دوم  هنگام خرید باید سوتینی را خریداری کنید که فیت سینه های شما باشد تا افتادگی ر در پی نداشته باشد. به این نکته هم باید توجه داشته باشید که چون به مرور زمان سایز سینه های شما تغییر خواهد کرد باید سوتینی را انتخاب کنید که بند های آن قابلیت تنظیم شدن داشته باشند.هم چنین بهتر است جنس سوتینی که استفاده میکنید از نخ پنبه باشد تاز حساسیت های احتمالی جلوگیری کند

سوتین شیردهی  از کجا بخریم

چون سوتین های شیردهی جزو لباس زیر به شمار میروند و حساسیت های مخصوص خود را دارند و باید سهولت در شیردهی را فراهم کند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در زمان استفاده عوارضی نداشته باشد، به خاطر همین موضوع سوتین های شیردهی  خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و به هنگام خرید به کیفیت ان توجه زیادی داشته باشید و کیفیت را قربانی قیمت نکنید. برای مثال یکی از فروشگاه هایی که سوتین شیردهی  با برند های اورجینال ترکی و اروپایی به بازار عرضه می کند فروشگاه بافیلو می باشد که تمام محصولات خود را با گارانتی به دست مشتریان خود می رساند.

برگشتن به اندام قبل از زایمان

یکی از دلایلی که حتی بعضی از بانوان از شیردهی به نوزاد امتناء میکنند خوش اندام ماندن و تناسب اندامشان است. خیلی از مادران بر این باورند که شیردهی به نوزاد باعث به هم ریختن تناسب اندام برای مثال بزرگتر شدن سینه ها میشود.

لازم به ذکر است که شیردهی به نوزاد شاید سبب بزرگ شدن سینه ها شود ولی موقت و کوتاه مدست است ، به مرور زمان شیردهی به بانوان عزیز کمک میند تا به اندام ایده ال و ابتدایی خود برسند. پس امتنا از شیردهی برای تناسب اندام کار درستی نیست.

نکاتی که هنگام شیردهی به نوزاد باید رعایت کنید

کاسه سوتین باید حالت کشسانی داشته باشد تا بتواند با تغییرات سایز سینه خود را وقف دهد ، همیشه سعی کنید سه سوتین تمیز  آماده در کمد خود داشته باشید تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنید ، سعی کنید سوتیین خود را در بازه زمانی خواص عوض کندی تا باکتری ها موجود روی آن تکثیر و سینه های شما را آلوده نکند ، در آخر هم میرسیم به پد پنبه ای ، پد پنبه ای نیازی اساسی برای بانوان شیرده است که از ترشحات ناخواسته شیر جلوگیری کند.

شما می توانید انواع لباس زیر زنانه از جمله انواع سوتین را با بهترین کیفیت از طریق فروشگاه بافیلو خریداری کنید، بافیلو یک فروشگاه اینترنتی محصولات لباس می باشد که کیفیت بالا و جذابیت را برای شما به ارمغان می آورد .

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا