آموزش جذاب نقاشی به کودکان

نقاشی اسکلت کودکانه: آموزش صفر تا صد با 5 روش (ساده زیبا)

اگر شما هم به دنبال یک راه سرگرم ‌کننده و آسان برای یادگیری نحوه کشیدن اسکلت هستید، این آموزش مناسب شما است! فقط در چند مرحله ساده، قادر خواهید بود یک اسکلت واقعی را با دست و فقط با استفاده از مداد و کاغذ بکشید.

برای شروع، یک تکه کاغذ بردارید که حدودا دو برابر اندازه طرح مورد نظر شما باشد. طرح کلی اسکلت را در نیمه بالایی کاغذ بکشید، از خطوط کم رنگ برای کشیدن طرح کلی استفاده کنید. هنگامی که طرح کلی کامل شد، با یک مداد کمرنگ شروع به پر کردن جزئیات کنید. حتما ضخامت خطوط را تغییر دهید تا بافت ‌ها و سایه‌ های واقعی ‌تر به نظر برسند.

نحوه کشیدن اسکلت برای کودکان و نوجوانان

بچه ‌ها دوست دارند که در مورد آناتومی یاد بگیرند و طراحی اسکلت یک راه عالی برای این منظور است. راه ‌های مختلفی برای کشیدن اسکلت وجود دارد، اما مهم ‌ترین بخش داشتن نسبت ‌های دقیق است.

نقاشی آتش نشانی: آموزش صفر تا صد با 6 روش (ساده زیبا)

کشیدن اسکلت کار خاصی ندارد و فقط باید از اشکال و نسبت ‌های اساسی استفاده کنید. وقتی یاد گرفتید که چطور این طرح اولیه را ترسیم کنید، کافیست جزئیات را اضافه و اسکلت تان را واقعی ‌تر کنید. چند نکته برای کشیدن یک اسکلت ساده وجود دارد:

با طراحی فرم اولیه اسکلت به وسیله یک مداد یا قلم کم رنگ روی کاغذ سبک شروع کنید. خیلی نگران دقیق بودن نسبت ‌ها در این مرحله نباشید زیرا می ‌توانید بعدا آن ها را اصلاح کنید. وقتی که طرح کلی اسکلت را آماده کردید ، شروع خطوط را پررنگ ‌تر کنید.

حالا وقت آن است که جزئیات را اضافه کنید. با طراحی خطوط دنده در قفسه سینه شروع کنید. اندازه این منحنی ‌ها را تغییر دهید تا واقعی ‌تر به نظر برسند.

نقاشی خانه کودکانه: آموزش صفر تا صد با 7 روش زیبا

دروس ویدیویی آموزش نقاشی اسکلت کودکانه

 

ویژگی های کودک رو از نقاشی ش بفهمید با این چند نکته ساده روانشناسی

 

نقاشی آدم کودکانه: آموزش صفر تا صد انسان با 7 روش (زیبا جدید)

 

نقاشی ماشین پلیس کودکانه: آموزش کامل با 7 روش ساده

 

نقاشی اسکلت بطور کلی 3 گام دارد

اگر مبتدی هستید، برای کشیدن اسکلت با سر شروع کنید، سپس به سراغ استخوان ‌ها بروید. ابتدا اشکال اساسی سر و اسکلت را با استفاده از مداد روی یک کاغذ طراحی کنید. بعد از یک مداد نازک برای پر کردن جزئیات استفاده کنید. هنگامی که همه چیز را اضافه کردید، از یک مداد یا قلم تیره‌ تر برای رنگ کردن زدن مناطق مختلف اسکلت استفاده کنید.

چند نکته تکمیلی هم برای نقاشی یک اسکلت وجود دارد:

1-از خطوط نازک برای کشیدن طرح کلی استخوان‌ ها استفاده کنید. حتما جایی که مفاصل قرار دارند را مشخص کنید.

2- هنگامی که شکل اولیه ایجاد شد، شروع به اضافه کردن استخوان ‌های ریز کنید . هر استخوان را با حروف کوچک نام‌ گذاری کنید تا حین کار گیج نشوید.

3- هنگامی که کشیدن استخوان‌ ها به پایان رسید، چشم حفره بینی و دهان را اضافه کنید .


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا