آموزش ساخت کاردستی (رایگان)

کاردستی پروانه: آموزش کامل با 8 روش ساده و زیبا

bestkid b

کسی هست که پروانه‌ ها را دوست نداشته باشد؟ این حشرات زیبا و بامزه به قدری دوست ‌داشتنی هستند که حتی ساختن کاردستی ‌شان هم لذت‌ بخش است. ما در این مقاله کاردستی ‌های پروانه ‌ای را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که با تمام آن چه که تا به حال دیده ‌اید، فرق دارند. امیدواریم بتوانید با ساختن این کاردستی‌ ها به کودکان کمک کنید تا مهارت های حرکتی ظریف را در خودشان تقویت کنند. شما می ‌توانید این کاردستی‌ های پوشیدنی را با فرزندتان بسازید و از آن ها استفاده کنید.

با ما همراه باشید.

1-ماسک پروانه ‌ای

ساختن این ماسک پروانه بالماسکه جذاب با استفاده از ورقه‌ های فومی است. کافیست ورق را به شکل پروانه برش بدهید و و دو سوراخ برای چشم‌ ها بگذارید. روی برخی از مناطق ماسک چسب بمالید تا بتوانید چیز هایی مثل پودر اکلیل، پولک، قطعات فومی به شکل ‌های مختلف و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید را روی ماسک بچسبانید. اجازه دهید ماسک خشک شود. سپس یک سوراخ کوچک در هر دو طرف پروانه ایجاد کنید و یک نوار کشی به دو طرف ببندید. و ماسک آماده است!


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

کاردستی ربات ساده: آموزش ساخت ربات ساده برای کودکان (5 ربات راحت)

2- تاج پروانه ‌ای

از مقوا یا کاغذ ساخت برای درست کردن پروانه استفاده کنید. در واقع هر چه کاغذ سنگین و سفت ‌تر باشد، باعث می‌ شود پروانه ‌های شما بهتر در حالت ایستاده بمانند. پروانه ‌ها را با استفاده از مداد رنگی یا شمعی رنگ کنید، سپس اشکال را برش بدهید . از یک قطعه مقوای دیگر برای درست کردن یک نوار استفاده کنید. پروانه‌ های رنگی را به این نوار بچسبانید. هنگامی که خشک شد، دو سر نوار را به هم چسبید تا یک حلقه ایجاد شود. از یک گیره کاغذ برای نگه داشتن آن در حین خشک شدن استفاده کنید.

3- گردنبند چرخه زندگی پروانه

این کاردستی چرخه تبدیل یک کرم به یک پروانه را با استفاده از وسایل ساده ‌ای مثل کاغذ و ماکارونی آموزش می‌ دهد. از هر ماکارونی طرح‌ دار برای نشان دادن یک مرحله از زندگی پروانه استفاده و هر کدام را روی یک کاغذ جداگانه که به شکل برگ است، بچسبانید . نام هر برگ را روی کاغذ مربوط بنویسید و برای فرزندتان هم توضیح دهید. از یک نی کاغذی استفاده کنید و آن را به 3 قطعه برش دهید. از قطعات نی برای جدا کردن برگ‌ ها بر روی گردنبند استفاده کنید.

اوریگامی راحت ترین روش ساخت کاردستی هست: آموزش ۷ اوریگامی زیبا با کاغذ (گام به گام)

4- گردنبند پروانه ‌ای

می ‌توانید یک گردنبند با شکل پروانه درست کنید. حتی می ‌توانید با قرار دادن چند سایز مختلف پروانه یک افکت سه ‌بعدی ایجاد کنید. اگر از کیت‌ های آماده موجود در بازار استفاده کنید، راحت ‌تر خواهید بود زیرا خودشان اشکال مختلف پروانه ، بند آویز، 6 گردنبند، اکسسوری و چسب دارند.

5- کاردستی اوریگامی پروانه

 

6- کاردستی اوریگامی ساده تر

 

۱۴ کاردستی با کاغذ رنگی (آموزش تصویری کاردستی با کاغذ رنگی)

7- کاردستی پروانه به 6 روش مختلف (با کاغذ رنگی)

 

8- کاردستی پروانه با کاغذ رنگی

 

۷ فیلم رایگان آموزش ساخت انواع کاردستی (ویژه کودکان ۳-۸ سال)

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا