دانلود و خرید آنلاین

6 بهترین سایت های خرید از خارج کشور (آمازون، ایبی، بست بای و هر سایتی)

bestkid b

در این مطلب معتبرترین و بهترین سایت های خرید آنلاین از سایت های خارج از کشور مثل آمازون، ایبی، سامسونگ، شرکت های چینی و … را معرفی می کنیم که با خیال راحت می توانید موبایل، لپ تاپ و هر وسیله ای که از هر سایت خارجی می پسندید را خریداری نمایید. ضمنا به این نکته دقت کنید هیچ سایتی که بدون گمرک و عوارض کالای شما را وارد کند وجود ندارد! وقت تان را تلف نکنید! ضمنا از اینجا بهترین سایت های خرید لوازم خانگی را ببینید.

پرداخت در سایت های فروشگاهی خارجی (بدون کمک سایت های واسط معرفی شده در این لیست)

باید توجه داشته باشید می بایست برای خرید از سایت های خارجی کارت اعتباری بین المللی یعنی ویزاکارت  ، مسترکارت و یا کارت های مشابه در اختیار داشته باشید.

همان گونه که می دانید ایران یکی از پنج کشوری است که شبکه بانکی آن به شبکه بانکی جهانی متصل نیست. بنابر این هیچ گونه خدماتی از شرکت هایی مانند ویزا کارت و مستر کارت دریافت نخواهد کرد. برای حل این مسئله چند راهکار برای کاربران وجود دارد.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

۱- استفاده از کارت های اعتباری دیگران

اگر خودتان کارت اعتباری در اختیار ندارید می توانید برای خرید از این گونه سایت های خارجی از کارت اعتباری کسانی که در خارج از کشور ساکن هستند استفاده نمایید. تنها کافی است شماره کارت ،  تاریخ انقضا و کد سه رقمی امنیتی کارت دوستتان را در اختیار داشته باشید و اقدام به خرید نمایید. البته بایستی توجه داشته باشید که برخی از بانک ها  با کمک درگاه واسطه پرداخت از صاحبین کارت تاییدیه می گیرند بنابراین هنگام انجام خرید لازم است با دوستتان در ارتباط باشید.

۲- استفاده از کارت های اعتباری در داخل کشور

یکی دیگر از راه های پرداخت ارز در این گونه سایت ها استفاده از کارت های اعتباری بین المللی که از طریق شرکت های فروش به خریداران پیشنهاد می گردد. امروزه به خصوص در سالهای اخیر در ایران ، کارت های اعتباری بین المللی که مربوط به کشورهای آذربایجان ، تاجیکستان و امارات می باشد،  از طریق صرافان در اختیار خریداران قرار می گیرد. البته اعتبار این نوع کارت های بین المللی هنوز از مهم ترین دغدغه های ایرانیان است.

استفاده کودکان از موبایل خوب است یا بد؟ تاثیر امواج آن؟

۳- انجام حواله ارزی با وجود صرافی ها

یکی دیگر از راه های پرداخت در سایت های فروش خارجی یاری گرفتن از صرافی ها می باشد.  لازم بذکر است با وجود امکانات پرداخت آنلاین ، امروزه واریز به حسابهای بانکی رایج نیست. صرافی ها در این مرحله با دریافت کارمزد بالایی ارز را به حساب فروشگاه خارجی واریز می کنند که در برخی از سایت ها همچنان از این روش استفاده می شود.

۴- نحوه استفاده از راه های واسطه انتقال ارز

راه دیگری برای خرید از سایت ها و فروشگاه های بین المللی وجود دارد و آن استفاده از درگاه های واسطه پرداخت مانند پی پال  یا ایزی ریمیتنس می باشد. البته این نکته نیز حائز اهمیت است که انتقال ارز در شبکه جهانی با توجه به گستردگی بسیار زیاد آن به سادگی شبکه شتاب بانکی در ایران نیست به همین جهت شرکت های واسطه ای پرداخت نظیر 20 پیمنت ، امکان انجام  این کار را بوجود اورده اند.

۵- دریافت محصول سفارشی در کشور ایران

از آنجایی که گروهی از محصولات به ترخیص احتیاج دارند و کارهای گمرکی باید روی آنها انجام شود ، لذا اطلاع از این روند قبل از خرید شما را آماده تحویل کالا می کند. در شرایطی که امکان ارسال مستقیم محصول به ایران نباشد می توان از ارسال غیر مستقیم استفاده نمود. می توانید با یاری گرفتن از آشنایانی که در خارج از کشور هستند کالای خریداری شده را به ادرس ایشان ارسال کنید.پس از آن کالای خود را از طریق پست یا مسافر، در ایران بگیرید. در این حالت به  آدرس شما درایران نیاز نیست.

مراحل خرید از سایت های خارجی (اینفوگرافیک)

1-سایت مالتینا

  • ورود به سایت
  • شماره تماس، ساعات کاری، مکان: ۳۶۱۶۴۰۰۰-۰۲۶، شنبه تا جمعه، ۸:۳۰ تا ۱۲ بامداد، فردیس کرج

مالتینا که احتمالا نام آن را شنیده اید معمولا به عنوان انتخاب های اول کاربران برای خرید از سایت های خارج از کشور معرفی می گردد. با کمک آن می توانید از سایت هایی مانند آمازون و ایبی خرید کنید. همچنین امکان خرید از کشورهایی مانند ترکیه، چین و امارات را (برخلاف سایت های مشابه) فراهم می کند. مالتینا مجوز های قانونی لازم را دارد پس خیالتان بابت تضمین کیفیت و اصالت کالا راحت باشد.یکی از ویژگی های خوب مالتینا، بیمه کامل محصولات است که حدود 2 درصد قیمت کل محصول را به قیمت نهایی خرید اضافه می کند.

از جمله دلایل نارضایتی خریداران از سایت مالتینا می توان به این موارد اشاره کرد که قیمت بالاتری نسبت به سایت های مشابه (بین 7 تا 12 درصد) دارد. کافی ‌ست قیمت محصولات مالتینا را با سایت ‌های رقیب مقایسه کنید تا متوجه اختلاف قیمت شوید. همچنین تحویل ندادن به موقع بعضی کالا ها و گاها با تاخیر زیاد باعث نارضایتی مشتریان مالتیناست، که در این مورد کافیست نظرات کاربرانی که از مالتینا خرید کرده‌اند را در سایت های مختلف بخوانید.

روش خرید از این سایت بسیار ساده است و کافی ست بعد از ساخت حساب کاربری، در اینجا (کلیک کنید) آدرس محصولی که مدنظرتان است را وارد کنید تا هزینه را برای تان محاسبه کند. ضمنا پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید، قوانین و مقرراتشون را از اینجا مطالعه کنید.

2-سایت چارسوق (پیشنهاد من)

  • ورود به سایت
  • شماره تماس، ساعات کاری، مکان: 7-02188624005، شنبه تا چهارشنبه: ساعت 9 الی 17 و پنجشنبه ‌ها: ساعت 9 الی 13، تهران

سایت چارسوق سال ‌هاست (بیش از 5 سال سابقه) در زمینه خرید کالا از خارج از کشور فعال است و خریداران زیادی در حال کار کردن با این سایت هستند. در چارسوق می توانید کالا های مورد نظرتان را از سایت هایی مانند آمازون، ایبی و علی اکسپرس تهیه کنید. دارا بودن مجوز های قانونی لازم، سیستم رهگیری جهانی و همچنین پنل کاربری ساده و کامل از جمله دلایل محبوبیت سایت چارسوق هستند.

یکی از موارد مهم نارضایتی از سایت چارسوق (به گفته ی کاربران) این است که گاهی کالای فیک یا نامشابه به چیزی که مشتری انتخاب کرده است، برای آن ها ارسال می شود.

چارسوق امکانی را فراهم کرده تا با وارد کردن قیمت، وزن، مبدا کالا و نوع ارز قیمت نهایی را برای شما تخمین بزند ( در اینجا کلیک کنید). برای خرید ابتدا باید در سایت عضو شوید (در این قسمت). سپس کالای موردنظر را در سایت فروشنده انتخاب و مشخصات آن را در صفحه مربوطه مشخص کنید و به قسمت ثبت سفارش بروید. بقیه ی مراحل نیز ساده است.

اعتیاد به اینترنت و موبایل: عوارض و روشهای ساده درمان

3-سایت علی سیتی

  • ورود به سایت
  • شماره تماس، ساعت کاری، مکان: 02188308590، پشتیبانی از ساعت 9 الی 18، تهران

علی سیتی در سال ۱۳۹۸ با هدف راه اندازه یک فروشگاه اینترنتی و خرید محصولات اورجینال از سایت های خارجی مانند آمازون و ایبی شکل گرفت. همچنین در زمینه فروش انواع کیف پول های سخت افزاری نیز فعالیت دارد. این سایت معتبر است و مجوز های لازم را دارد.

از ویژگی های خوب علی سیتی می توان به ارسال سریع کالا اشاره کرد. (طبق گفته خودشان 3 الی 6 هفته). علی سیتی همچنین اصالت کالا را تضمین و محصولات خود را گارانتی می کند. طبق نظر کاربران، پشتیبانان علی سیتی پاسخگویی خوب و کاملی به مشتریان ارائه می کنند.

شاید تنها ایرادی که می توان به علی سیتی گرفت این است که مانند سایت های مشابه امکان تخمین هزینه در همان لحظه را ندارد. بلکه باید در قسمت ثبت سفارش (اینجا) اطلاعات خواسته شده را وارد کنید، تا پس از برآورد هزینه توسط کارشناسان با شما تماس گرفته شود. (اعتبار قیمت تا پایان روز ثبت سفارش است)

4-سایت ایگرد

سایت ایگرد امکان خرید از سایت های امازون و ایبی در کشور های آمریکا، آلمان، ترکیه و امارات را برای مشتریانش فراهم می کند. ایگرد مجوز های لازم را دارد پس خیالتان از این بابت راحت باشد. از جمله ویژگی هایی که مشتریان را به سمت خرید از ایگرد می کشاند می توان به این موارد اشاره کرد که سلامت و اصل بودن کالا ها را تضمین می کند، قیمت قطعی را به مشتری اعلام می کند و همچنین پشتیبانی خوبی نیز دارد.

مشتریان ایگرد گلایه مندی هایی نیز دارند. به عنوان مثال در بعضی موارد در تحویل کالا تاخیر زیادی پیش آمده است و یا قوانین عجیبی دارد که باعث سلب مسئولیت از پذیرش وجود مشکل یا خطا در ارسال کالا می شوند.

برای خرید ابتدا در سایت ثبت نام کنید(در اینجا). سپس از محصولات انتخاب کرده یا لینک محصول مورد نظر از سایت آمازون یا ایبی را در کادر بالای صفحه وارد کنید و ادامه ی کار نیز مانند دیگر سایت های فروشگاهی است.

5-سایت pde

  • ورود به سایت
  • شماره تماس، ساعت کاری، مکان: 02141526 داخلی 113 الی 115، پاسخگویی 8 الی 16، تهران

Pde شرکت پستی بین المللی است و با آن می توانید از تمامی سایت های آنلاین دنیا مانند آمازورن، ایبی، اتسی، علی اکسپرس و خیلی از سایت های معروف دیگر خرید کنید. Pde در کشورها(چین، آمریکا، کانادا و دبی) و شهرهای(تبریز، مشهد، شیراز، اهواز و..) مختلف دفتر دارد و همچنین تمام مجوز های قانونی کشور را نیز داراست.

سرعت بالای تحویل کالا، تضمین امنیت و کیفیت محصولات و وجود دفاتر فعال در پست ایران باعث محبوبیت این شرکت در بین کاربران شده است.

برای خرید کالا کافیست وارد سایت شوید (از اینجا) و از منوی سرویس‌ ها خرید اینترنتی را انتخاب کنید. برای خرید لینک محصول مورد نظر در سایت های خارجی را در کادر بالای صفحه وارد کنید یا از طریق همان صفحه به یکی از فروشگاه‌ های آنلاین بروید و محصول را انتخاب کنید. پس از محاسبه هزینه بقیه مراحل خرید را پیش بروید.

6-سایت زاکولا

  • ورود به سایت
  • شماره تماس، ساعت کاری، مکان: 02166061400، شنبه تا چهارشنبه 9 تا 18- پنج شنبه 9 تا 14، تهران

در ادامه معرفی سایت های واسط، به توضیح سایت زاکولا می پردازیم. زاکولا امکان خرید کالا از فروشگاه های اینترنتی ایبی، آمازون، وال مارت، اتسی و سایر سایت های خارجی و برندهای معروف را فراهم کرده و محصولات خریداری شده را در ایران به مشتریانش تحویل می دهد. داشتن مجوز های لازم از مراجع قانونی اعتماد کاربران را برای خرید جلب می کند.

مزیتی که زاکولا نسبت به رقبای خود دارد شامل پنل کاربری اختصاصی، سابقه خرید، امکان کسب امتیاز با هر خرید و پیگیری راحت کالاهای خریداری شده می باشد.

زاکولا بر خلاف دیگر سایت های واسط امکان تخمین هزینه مستقیم را ندارد. برای تخمین هزینه حتما باید ثبت نام کرده سپس درخواست خود را ثبت کنید تا هزینه از طریق پنل کاربری و ایمیل به شما اعلام شود.

4 ترفند خرید با تخفیف از سایت های خارجی

1-در سایت های خارجی ثبت نام کنید

طرح های تشویقی سایت های خارجی یکی از بهترین طرح ها برای خریداران است. اما توجه داشته باشید که این طرح قبلا درجه های مختلفی داشت و از حمل و نقل رایگان و مدت مرجوعی طولانی تری برخوردار بود، اما الان دیگر چنین ویژگی هایی ندارد. مثلا فروشگاه best buy را مثال می زنیم:

امتیاز های Best Buy

  • به اعضای My Best Buy 1٪ تخفیف به عنوان پاداش در خرید های واجد شرایط یک درصد سود تعلق می گیرد.
  • به ازای هر 250 امتیازی که به دست می آورید ، 5 دلار جایزه دریافت خواهید کرد که می توانید آن را برای خرید های بعدی هم استفاده کنید.

اعضای Best Buy از امکانات زیر هم برخوردار خواهند شد:

  • دسترسی انحصاری به پیشنهادات فقط برای اعضا
  • گزینه لیست علاقه مندی ها برای ذخیره موارد مورد علاقه برای مراجعه آسان و پرداخت سریع تر در دفعات بعدی.
  • رهگیری سفارش
  • مشاهده تمام سفارشات قبلی در یک نگاه و سفارش سریع مواردی که قبلا سفارش داده شده
  • دسترسی به یک کارشناس هانگی برای مشاوره در منزل، قرارهای ملاقات مجازی ، چت آنلاین و کمک تلفنی با یک کلیک

چه طور با Best Buy Geek Squad صرفه جویی کنید

اگر قرار است که از Geek Squad استفاده کنید، ممکن است عضویت Totaltech به نفع تان باشد! برای نصب تلویزیون گرفته یا نصب زنگ درب تصویری یا راه‌اندازی تبلت جدید تان، حتما ثبت ‌نام کنید. با 199 دلار در سال ، امتیازات زیر را دریافت می کنید:

  • پشتیبانی فنی رایگان Geek Squad
  • تا 24 ماه محافظت از محصول
  • تحویل رایگان و نصب استاندارد
  • دسترسی VIP به تیم های اختصاصی تلفن و چت
  • دسترسی به قیمت های منحصر به فرد اعضا
  • ارسال رایگان دو روزه
  • امکان مرجوعی 60 روزه
  • صرفه جویی روزانه در تعمیرات، خدمات پیشرفته و موارد دیگر
  • حمل و نقل رایگان برای اکثر تلویزیون و لوازم اصلی جایگزین
  • ثبت نام خودکار در طرح تشویقیMy Best Buy

2- محصولات باز یا ریفربیش شده Best Buy را بخرید

سایت های خارجی چندین دهه است که از قابلیت موارد مرجوعی یا بازسازی شده (ریفربیش) برخوردار است که به معنای معاملات بهتر برای مصرف کنندگان است.

این گزینه های باز را در حال حاضر می توانید در برنامه/اپلیکیشن این سایت ها هم پیدا کنید. اگر خریداران به کالا های خاصی در وب‌ سایت یا برنامه/اپلیکیشن سایت های خارجی نگاهی بیندازند، گزینه ‌های موجود برای اقلام جعبه باز را در صورتی که در نزدیکی باشند، خواهند دید.

خریداران حتی می ‌توانند در وب ‌سایت های خارجی اقلام جعبه باز را در هر دسته در تمام فروشگاه ها جستجو کنند که خیلی راحت ‌تر از گشتن در هر فروشگاه است.

3-سیاست بازگرداندن محصولات جعبه باز یا ریفربیش شده

مصرف‌ کنندگان باهوش می ‌دانند که وسایل الکترونیکی بازسازی ‌شده مثل آیپد و لپ تاپ می ‌توانند هزینه کم تری برای شان داشته باشند. سایت های خارجی مجموعه عظیمی از محصولات بازسازی شده ارائه می دهد که در حال حاضر می توان از طریق وب سایت یا برنامه با یک جستجو به لیست همه آن ها دسترسی پیدا کرد.

البته این کار بدون ریسک هم نیست! همه اقلام بازسازی شده در شرایط عالی نیستند و ممکن است دستگاه معیوبی گیرتان بیاید. با این حال، اکثر محصولاتی که جعبه شان باز شده و یا بازسازی شده اند را می توان ظرف 15 روز بازگرداند یا تعویض کرد. زیر این محصولات کلمه refreshed یا refurbished یا چنین واژه ای نوشته شده است.

از طرفی هم توجه داشته باشید که آپدیت قیمت در مورد اقلام باز یا بازسازی شده می تواند کمی دیر به دیر انجام شود. از آن جایی که این محصولات معمولا با تخفیف فروخته می شوند، ممکن است امکان آپدیت قیمت از جانب فروشگاه وجود نداشته باشد . علاوه بر این، محدودیت ‌های خاصی در مورد محصول قابل ارجاع و شرایطی آن وجود دارد.

4- از سایت های خارجی در بلک فرایدی خرید کنید

معمولا سایت های خارجی در جمعه سیاه یا Black Friday برای تلویزیون ‌های4K ، بازی ‌های ویدیویی و لوازم خانگی تخفیف می گذارد. بسیاری از خریداران هوشمند قبل از این که به خرید های بزرگ بپردازند، منتظر می مانند تا فصل تعطیلات از راه برسد.

سایت های خارجی سنت دیرینه ای در ارائه تخفیف های عمده دارند و چند سال اخیر نشان داده است که این قیمت ها را هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه ارائه می دهد. با این که بهترین تخفیف های سایت های خارجی فقط در فروشگاه‌ ها یافت می ‌شوند، اما باز هم می ‌توانید با خرید آنلاین از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا