آموزش نقاشی به کودکان

نقاشی سونیک: آموزش صفر تا صد برای کودکان (و نکات)

bestkid b

سونیک یکی از محبوب ‌ترین شخصیت‌ های بازی‌ های ویدئویی تمام دوران است. طراحی بسیار آسانی دارد که همین باعث می ‌‌شود یک انتخاب عالی برای بچه‌ هایی باشد که می ‌خواهند کشیدن شخصیت ‌های بازی ‌های ویدئویی مورد علاقه ‌شان را یاد بگیرند. در این آموزش، ما به شما نشان خواهیم داد که چطور به صورت گام به گام سونیک را برای کودکان خود بکشید.

اول، با کشیدن سر سونیک شروع کنید. او یک سر بزرگ با گوش ‌های تیز دارد، پس خیلی سخت نیست! بعد، بدنش را بکشید. او خیلی لاغر است، پس تنه‌ اش را چاق نکشید. سپس دست‌ ها و پاهایش را بکشید. بازو ها و پاهای او هم نسبتا لاغر و باریک هستند، بنابراین آن ها را هم خیلی پهن نکشید. در نهایت، کفش ‌هایش را بکشید. کفش ‌های سونیک بزرگ و نوک ‌بلند هستند.

نقاشی زنبور کودکانه: آموزش صفر تا صد با 7 درس (زیبا جدید)

هنگامی که شکل اولیه سونیک را کشیدید، وقت آنست که شروع به اضافه کردن جزئیات کنید. اول چشمانش را بکشید. سونیک چشمانی بزرگ و بادام شکلی دارد که معمولا سبز یا آبی هستند. بعد دهانش را بکشید. دهان سونیک معمولا باز است، بنابراین حتما فضای کافی برای دندان‌ هاش بگذارید. در نهایت، خارهایش را بکشید. خار هایی از سر و بدن سونیک بیرون زده است که باید آن ها را هم اضافه کنید.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

هنگامی که تمام جزئیات سونیک را کشیدید، شروع به رنگ‌آمیزی کنید. این کاراکتر معمولا به رنگ آبی است، اما می ‌تواند سبز، نارنجی یا حتی صورتی هم باشد . هر رنگی که دوست دارید را انتخاب کنید.

نکات طراحی سونیک

سونیک یک شخصیت محبوب بین بازی ‌های ویدئویی است که دهه‌ هاست وجود داشته است. او جزء اصلی دنیای بازی است و هم کودکان و هم بزرگسالان دوستش دارند. کشیدن این موجود بامزه یک فعالیت سرگرم‌ کننده و آسان برای بچه ‌ها در هر سنی است. تنها چیزی که برای کشیدن آن لازم است لوازم اولیه نقاشی و کمی صبر است.

با کشیدن یک دایره بزرگ در مرکز کاغذتان شروع کنید. این سر سونیک خواهد بود. سپس، دو دایره کوچک تر را در داخل دایره اول بکشید. این چشم‌ های سونیک خواهد بود. سپس، یک خط منحنی در بالای سر بکشید تا طره موی نمادین سونیک ایجاد شود.

40 روش تشویق کودک برای کار خوب (40 ایده جایزه دادن به کودک)

حالا می ‌توانید اجزای صورت سونیک را اضافه کنید. یک مثلث کوچک برای بینی و دو نقطه کوچک برای چشمانش بکشید. سپس با کشیدن یک خط منحنی زیر بینی، دهانش را اضافه کنید. در نهایت، دو مثلث کوچک در دو طرف سر برای گوش او بکشید.

حالا می ‌توانید رنگ‌ ها را اضافه کنید. از مداد رنگی یا مداد شمعی آبی برای رنگ کردن بدن سونیک استفاده کنید. سپس مقداری رنگ سیاه به چشم و دهان او اضافه کنید. شما می ‌توانید کمی رنگ سفید به دندان ‌هایش بزنید. هر وقت حس کردید نقاشی کامل است، می ‌توانید خطوط مدادی اضافی که به آن ها نیاز ندارید را پاک کنید.

و تمام! شما به همین راحتی سونیک خار پشته را کشیدید!

بررسی مشخصه ‌ها و ویژگی ‌های ظاهری سونیک

سونیک کاراکتر محبوب یک بازی ویدیویی است که توسط شرکت سگا ساخته شده است. او به خاطر سرعت و توانایی ‌اش در گرد کردن بدن برای حمله به دشمنان شناخته شده است. سونیک همچنین به خاطر خز آبی، کفش ‌های قرمز و عشقش به نوعی هات داگ به نام چیلی داگ، هم شناخته شده است .

به طور خلاصه برای کشیدن نقاشی سونیک باید این مراحل را دنبال کنید:

1-با کشیدن سر سونیک شروع کنید. از یک دایره برای سر استفاده کنید و دو مثلث کوچک برای گوش اضافه کنید.

2- بعد بدن سونیک را بکشید. او لاغر و عضلانی است، بنابراین هنگام کشیدن بالاتنه و بازو هایش این را مد نظر داشته باشید.

8 درس نقاشی فانتزی ساده با مداد (دخترانه و پسرانه)

3- برای کشیدن پاهای او، با دو دایره برای باسن شروع و سپس ران ‌ها و ساق پا را اضافه کنید. پاها هم باید عضلانی به نظر برسند.

4- برای دست ‌ها، دو دایره کوچک برای کف دست بکشید و سپس انگشتان را اضافه کنید.

5- در پایان نقاشی، کفش ‌های سونیک را بکشید. آن ها قرمز هستند و نوار های سفیدی دارند.

دروس ویدیویی آموزش روش های نقاشی سونیک کودکانه

 

نقاشی پرنده: آموزش نقاشی پرندگان با 8 درس (کودکانه زیبا)

 

 

ویژگی های کودک رو از نقاشی ش بفهمید با این چند نکته ساده روانشناسی

 

 

نقاشی چشم کودکانه: آموزش صفر تا صد ترسیم چشم با 7 روش (زیبا جدید)

 

 

نقاشی اسب تک شاخ: آموزش با 6 روش (آسان زیبا و جدید)

7 نکته کاربردی آموزش نقاشی به کودک

1- انتخاب مواد مناسب: از مواد غیر سمی و مناسب برای کودکان استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید از مداد‌های رنگی، مدادهای معمولی، نئونی، بومی و فرش‌رنگ استفاده کنید. همچنین، رنگ‌های آبی، قرمز، زرد و سبز جذابیت بیشتری برای کودکان دارند.

2- آماده‌سازی محیط: یک محیط آموزشی خلاق و مساعد برای کودکان ایجاد کنید. میز و صندلی مناسب، لوازم نقاشی، ظروف آب برای شستشوی قلم‌ها و کاغذ‌های تمیز را در دسترس قرار دهید.

3- آموزش تکنیک‌های پایه: به کودکان بازی‌های نقاشی، مثل کشیدن خطوط راست، دایره‌ها، مثلث‌ها و نقاشی نقاط و خطوط را آموزش دهید. این تکنیک‌های پایه، اساسی برای ساخت شکل‌ها و طرح‌های بیشتر است.

4- مشاهده و الهام گرفتن: برای تقویت هنر بینی کودکان، با آنها تصاویر هنری را مشاهده کنید و درباره طراحی، رنگ‌ها و موضوعات گفتگو کنید. این کمک می‌کند تا آنها از تنوع سبک‌ها و فرهنگ‌های مختلف آگاهی پیدا کنند و الهام بگیرند.

نقاشی ببر کودکانه: آموزش ببر با 7 روش (ساده زیبا)

5- تشویق عکس‌العمل خلاقانه: تشویق کنید تا کودکان از طریق طراحی و خلاقیت خود خاطرات، احساسات و داستان‌ها را بیان کنند. نمونه‌هایی از ایده‌های خلاقانه‌شان را تشویق کنید و آنها را تمجید کنید.

6- آموزش قدم به قدم: به کودکان آموزش دهید که از طریق مرحله به مرحله و اجزاء کوچکتر به بزرگتر، تصویر را طراحی کنند. روند آموزش را به تدریج پیش ببرید و کودکان را در هر مرحله یاری کنید.

7- نهایتاً، به کودکان اجازه دهید بیشتر نقاشی کنند و ممکن است خطاها و اشتباهات وجود داشته باشد. تشویق کنید تا به اکتشاف خلاقیت و کشف استعداد شخصی خود بپردازند، بدون اینکه به خطاها و اشتباهات خود سخت گیری کنند.

با توجه به این نکات کاربردی، نقاشی برای کودکان باید یک فرآیند خلاقانه، پراستعداد و لذت بخش باشد.

نقاشی بتمن کودکانه: آموزش صفر تا صد با 7 درس (زیبا جدید)

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا