نرم افزارهای آموزش کودکان

دانلود رایگان ۳ نرم افزار برتر آموزش الفبای فارسی به کودکان ۱تا ۵ ساله

bestkid b

در ادامه معرفی نرم افزارهای آموزشی کودکان، در این مقاله بیش از ۳ نرم افزار عالی کامپیوتر و اندروید برای آموزش الفبای فارسی به کودکان ۱ تا ۵ ساله را به شما معرفی میکنیم که امیدواریم کودک شما از آنها لذت ببرد و بیاموزد. ضمنا می توانید ریاضی را با استفاده از این نرم افزارها به کودک خود بیاموزید. و همچنین بهترین سریالهای کره ای را دانلود نمایید.


بخش اول- نرم افزارهای گوشی موبایل

۱- برنامه اندروید بچه ها الفبا حروف پیش و اول دبستان

برنامه آموزش الفبای فارسی کودکان 1

یک برنامه اندروید عالی برای آموزش موزیکال الفبا به کودکان شما! می خواهید فرزندتان را سرگرم کنید؟ دوست دارید همراه با بازی، خواندن و نوشتن الفبای فارسی هم یاد بگیرد ؟ دوست دارید بنیه علمی قوی برای کودکتان بسازید تا در دروس مدرسه موفق باشد؟ اگر پاسخ شما مثبت است ادامه مطلب را بخوانید.
نرم افزار آموزشی “بچه ها الفبا!” توسط گروه نرم افزاری آرمیک متشکل از افرادی جوان و پرانگیزه در زمینه های برنامه نویسی ، گرافیک ، ساخت انیمیشن و دوبلاژ در استان گیلان ساخته شده است و هدف آن آموزش الفبای فارسی به صورت جامع در قالب انیمیشن و بازی و سرگرمی به صورت تعاملی با کودک و همچنین تمرین های مختلف جهت کسب مهارت بیشتر کودکان سنین ۴ تا ۸ سال(مهدکودک – آمادگی – پیش دبستانی – دبستان) می باشد.

   لینک دانلود از کافه بازار


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

۲- آموزش موزیکال الفبا فارسی به کودکان

برنامه آموزش الفبای فارسی کودکان

جزو برنامه های بدرد بخور آموزشی کودکان! ‏‏در این نرم افزار شاد کودکانه، با استفاده از شعرهای آهنگین، حروف الفبای فارسی به همراه تصاویر متحرک به کودکان آموزش داده می شود. با توجه به جذاب بودن هر بخش ، بچه ها آن را چندین بار مرور می کنند و صدا و تصویر هر حرف را به خوبی فرا می گیرند.

   لینک دانلود از مایکت

۳- بازى آموزش فارسى ۱

برنامه آموزش الفبای فارسی کودکان 2

این برنامه که بیشتر حالت بازی دارد نیز از برنامه های عالی برای آموزش الفبا به کودکان است. ‏‏بازی آموزش فارسى ۱ در این اپ، بازی بسیار زیبای بادکنک بازی بچه‌ها را حتما مشغول خواهد کرد. باز یکى از بهترین راه‌ها برای آموزش مى‌باشد ودر این بازی بچه‌ها الفبای فارسی،اعداد،حروف،رنگ‌ها،اشکال را به صورت کاملا ناخودآگاه بدون هیچ سختی یاد خواهند گرفت. همچنین شما مى‌توانید صداى تشویق را خودتان ضبط کنید. پیشنهاد می‌کنیم که پدر و مادرها به بچه‌ها در استفاده از این اپ کمک کنند. سعی شده تا حد امکان این برنامه کم حجم باشه تا زیاد وقت برای دانلود و نصب صرف نشود.این اپ بازی اپ آموزش فارسى ۱ مى‌باشد. سه تا اپ با این طراحى درنظر گرفته شده که هر هفته منتشر خواهد شد.

   لینک دانلود از مایکت

 


بخش دوم- برای کامپیوتر و دستگاه های DVD

۱- آموزش الفبای فارسی برای کودکان همراه با فلش کارت

الفبای-فارسی-۲

پکیج پیش رو جروف الفبا را با اشعار زیبا و فلش کارت های آموزشی به کودکان دلبند شما می آموزد. در این آموزش کودکان شما میتوانند نقاشی بکشن و بازی و کارتونهای جذاب را تماشا کنند.

≡   اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی

۲- آموزش ۴ درس پایه اول ابتدایی

آموزش الفبای فارسی 4

بهترین مجموعه آموزشی برای کودکان پایه اول دبستان که توسط برترین معلمین کشوری آموزش داده میشود و اگر کودک شما پیش دبستانی است پیشنهاد ما این بسته آموزشی می باشد.

   اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی

حتما بخوانید: دانلود ۵ نرم افزار آموزشی برتر کودکانه اندروید (برای کودکان زیر ۷ سال)

قطعا کیفیت نرم افزارهای اجرا شده با کامپیوتر و دستگاه های دی وی دی بیشتر است و کودک شما علاقه دو چندانی نسبت به انها خواهد داشت، ضمن اینکه می توانید بعنوان پس زمینه، همواره آنها را بر روی تلویزیون یا کامپیوتر موقعی که کودک در خانه هست پخش کنید تا فرآیند یادگیری کودک سریع تر شود. هر گونه سوالی در زمینه نرم افزارهای آموزشی کودکان دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا