نرم افزارهای آموزش کودکان

تفاوت‌های تلگرام پرمیوم و تلگرام عادی در چیست؟

bestkid b

تلگرام در حال حاضر ورژن پریمیوم برنامه پیام رسان خود را ارائه کرده است. در اینجا آنچه باید در مورد تفاوت آن با نسخه رایگان بدانید را عنوان کرده‌ایم. این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرد تلگرام پریمیوم رسمی بوده واین اولین نسخه پولی این برنامه است که نوید ویژگی‌های اضافی را ارائه می‌دهد.

این شرکت اظهار داشت: “با توجه به اینکه که پلتفرم تلگرام سرعت رشد زیادی دارد، بسیاری از کاربران انگیزه خود را برای ساپورت و حمایت از تیم ما ابراز کرده‌اند. امروز ما Telegram Premium را راه‌اندازی می‌کنیم؛ اشتراکی که به شما امکان می‌دهد از توسعه مداوم تلگرام پشتیبانی کنید و به شما امکان دسترسی به ویژگی‌های اضافی را نیز خواهد داد.”

با توجه به این پلتفرم، طرح پریمیوم آن را قادر می‌سازد تا به ارائه ویژگی‌های موجود برای پایگاه کاربری عظیم خود با بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه ادامه دهد و در عین حال چندین ویژگی عالی و کاربردی را اضافه کند. قیمت Telegram Premium به نظر می‌رسد از منطقه‌ای به منطقه دیگر متفاوت است، اما میانگین آن بین 4 تا 6 دلار خواهدبود.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

خرید اکانت تلگرام پرمیوم برای کاربران ایرانی

متاسفانه کاربران ایرانی ممکن است با مشکلات زیادی در خرید تلگرام پرمیوم مواجه شوند. به دلیل محدودیت‌ها، کاربران ممکن است فرصت استفاده از تجهیزات عالی تلگرام پریمیوم را از دست بدهند. اما تیم ما ین مشکل را حل کرده و با خیالی راحت می‌توانید درخواست فعالسازی تلگرام پرمیوم خود را برای پشتیبانی وب سایت ما ارسال کنید.

تلگرام در حال حاضر یک نسخه پولی به نام ورژن پرمیوم دارد. Telegram Premium، مانند برنامه‌های پولی استاندارد، دارای ویژگی‌های اضافی است که برای کاربران رایگان قابل دسترسی نخواهد بود. به این ترتیب، Telegram Premium با نسخه رایگان برنامه متفاوت است.

تیک آبی تلگرام یا تلگرام پرمیوم

همانطور که می‌دانید اخیرا تیم تلگرام سرویس پریمیوم جدیدی را راه اندازی کرده است. همه کاربران پریمیوم تلگرام نشان ویژه ای دریافت می‌کنند که در کنار نام آنها در لیست چت، در سربرگ چت و در لیست اعضای گروه ظاهر می‌شود: نشان می‌دهد که آنها به پشتیبانی از تلگرام کمک کرده و بخشی از باشگاه هستند که ابتدا ویژگی‌های جدید را دریافت می‌کنند.

اگر می‌خواهید نشان تأیید آبی در کنار نام خود داشته باشید، باید حساب پریمیوم تلگرام خریداری نمایید. هنگامی که یک عضویت پریمیوم تلگرام دریافت می‌کنید، برخی از ویژگی‌های اضافی مانند نشان نمایه و ایموجی Stutus را نیز خواهید داشت.

فروشگاه خرید تلگرام پرمیوم

همانگونه که گفته شد، برای خرید اکانت پرمیوم تلگرام باید بین 4 الی 6 دلار پرداخت نمایید. اما ممکن است خرید این اکانت به صورت مستقیم برای شما کمی دشوار باشد؛ به همین دلیل تیم ما آماده است تا در خرید اکانت پرمیوم تلگرام به شما عزیزان کمک کند.

آیا شما جزو کسانی هستید که از تلگرام به عنوان پیام رسان اصلی خود استفاده می‌کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پس حتما با امکانات فراوان این پیام رسان آشنا هستید. اما آیا تا به حال از امکانات ویژه تلگرام پرمیوم استفاده کرده‌اید؟ اگر هنوز از خرید تلگرام پریمیوم سودی نبرده‌اید، بهتر است با ویژگی‌های آن آشنا شوید و از تجربه جدیدی از برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و همکاران لذت ببرید.

تلگرام پریمیوم چه تفاوتی با نسخه رایگان دارد؟

به لطف راه اندازی نسخه پرمیوم، کاربران اکنون می‌توانند از مزایای اضافی و همچنین ویژگی‌های مفید موجود تلگرام بهره‌مند شوند. یکی از ویژگی‌های مهم ارائه شده توسط تلگرام پریمیوم، نداشتن تبلیغات خواهدبود. کاربران پریمیوم همچنین از محدودیت آپلود فایل 4 گیگابایتی (یعنی دو برابر محدودیت 2 گیگابایتی فعلی) برخوردار خواهند شد، که قبلاً نسبت به محدودیت‌های موجود در پلتفرم‌های رقیب مانند واتس‌اپ بالاتر بود. با این حال، همه کاربران قادر هستند فایل‌های حجیم را بدون محدودیت دانلود کنند.

علاوه بر این، ظرفیت قابلیت‌هایی مانند طول کلمات موجود در بیوگرافی، تعداد پوشه‌ها، کانال‌ها و گروه‌ها، استیکرهای مورد علاقه و موارد دیگر را دو برابر می‌کند. تفاوت‌های کلیدی بین گروه‌ها و کانال‌های تلگرام وجود دارد، اما ویژگی‌های پولی برای تجربه استفاده از هر یک از آنها مفید خواهد بود.

از دیگر آپشن‌های موجود تلگرام پرمیوم می‌توان به بالا رفتن سرعت دانلود، تبدیل صدا به متن، دسترسی به استیکرهای جذاب و واکنش‌های منحصربه‌فرد، مدیریت راحتتر چت، تصاویر پروفایل متحرک، نشان‌های ممتاز و آیکون‌های خاص اپلیکیشن اشاره کرد.

سخن پایانی

اگر شما از تلگرام به عنوان یک ابزار برای ذخیره سازی ابری خود استفاده کرده و علاقه‌مند به آپلود فایل‌های بسیار حجیم هستید، معرفی Telegram Premium می‌تواند خبر خوبی باشد. همچنین با توجه به تمایل کسب و کارها برای دیده شدن، نسخه پرمیوم تلگرام در این مسیر به آنها کمک‌های شایانی خواهد کرد.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا