آموزش جذاب نقاشی به کودکان

نقاشی جوجه کودکانه: آموزش صفر تا صد با 7 روش (جدید زیبا)

bestkid b

کشیدن یک جوجه با این آموزش ساده اصلا سخت نخواهد بود! این راهنما طراحی شده است تا به شما کمک کند که یک جوجه نوزاد را در عرض مدت کوتاهی بکشید. از ترسیم کامل مدل مو گرفته تا منقار کوچک، تمام مراحل در ویدیوهای آموزشی پوشش داده شده است.

‏چگونه یک جوجه کودکانه بکشیم؟‏

‏برای کشیدن یک جوجه کوچک، ‏‏با کشیدن‏‏ یک منحنی کوچک که مو های جوجه را تشکیل می ‌دهد شروع کنید و سپس یک شکل بیضی برای سرش بکشید.

‏برای رسم دو چشم رو به بالای جوجه، دو دایره کوچک بکشید.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

نقاشی کودکانه: آموزش کامل با 20 ویدیوی رایگان و 40 نکته

‏سپس یک حرف “C” نصفه به عنوان منقارش بکشید . ‏

‏در پایان یک شکل دایره ‌ای برای بدن رسم کنید، در هر دو طرف بال اضافه کنید و دو خط مستقیم با سه خط کوتاه در پایین، برای پاها بکشید.‏

دروس ویدیویی آموزش نقاشی جوجه برای کودکان

 

 

نقاشی پرنده: آموزش نقاشی پرندگان با 8 درس (کودکانه زیبا)

 

 

ویژگی های کودک رو از نقاشی ش بفهمید با این چند نکته ساده روانشناسی

 

 

نقاشی جنگل کودکانه: آموزش صفر تا صد جنگل با 6 روش (ساده زیبا)

 

6 فایده جالب ترسیم نقاشی جوجه برای کودک

کشیدن نقاشی برای کودکان فواید متعددی دارد که می‌تواند به رشد شخصیتی و توسعه مهارت‌های آنها کمک کند.اگر کودک بخواهد نقاشی را به صورت یکباره و فقط با اتکا به ذهن خود بکشد ممکن است اعتماد به نفس خود را از دست بدهد زیرا که تجزیه اجزا و تصویر سازی برای کودک ممکن هست دشوار باشد اما با نقاشی گام به گام کودک میتواند به راحتی نقاشی کشیدن را بیاموزد ، در ادامه، مهم ترین این فواید آورده شده است:

  1. تقویت خلاقیت و تفکر تصویر نقاشی کودکان را ترغیب به خلق و خیالپردازی می‌کند. آنها می‌توانند ایده‌ها و تصاویر خود را به وسیله نقاشی به تصویر بکشند و خلاقیت خود را بروز دهند.
  2. ارتقاء توجه و صبر نقاشی نیازمند تمرکز و توجه به جزئیات است. کودکان با انجام این فعالیت می‌توانند توجه خود را بهبود ببخشند و صبر و پشتکار را تمرین کنند.
  3. تقویت مهارات زبانی  نقاشی می‌تواند به توسعه مهارات زبانی کودکان کمک کند. آنها می‌توانند تصاویر خود را شرح دهند و داستان‌های خلاقانه ایجاد کنند.
  4. آشنایی با رنگ‌ها و شکل‌ها  انتخاب و استفاده از رنگ‌ها در نقاشی، کودکان را با زیبایی‌های هنری و مفاهیم ابتدایی رنگ‌ها آشنا می‌کند. همچنین، آنها با شکل‌ها و الگوهای مختلف نیز آشنا می‌شوند.
  5. تقویت احساسات و عواطف کودکان می‌توانند احساسات و عواطف خود را از طریق نقاشی بیان کنند. این فعالیت به آنها کمک می‌کند تا احساسات خود را درک کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند.
  6. تسلط بر موقعیت‌های اجتماعی  نقاشی ممکن است یک فرصت خوب برای کودکان باشد تا با دیگران در ارتباط باشند، تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و از ایده‌ها و استعدادهای همدیگر استفاده کنند.

اگرچه نقاشی برای کودکان به عنوان یک فعالیت سرگرم‌کننده شناخته شده است، اما این فعالیت به آنها فراتر از سرگرمی کمک می‌کند و به توسعه کودک از نظر هنری، معنوی و اجتماعی کمک می‌کند.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا