دانلود کارتون و انیمیشن کودکان

دانلود ۱۰ کلیپ مهم و کاربردی آموزش کودکان ۲ تا ۸ ساله

bestkid b

کودکان کنجکاو هستند وجست وجو می کنند  و دوست دارند که آموزش ببینند پدرها و مادر ها باید این امکان را برای فرزندانشان فراهم کنند که فرزندان توانایی داشته باشند بعد ها استعداد های خود را مثلا در زمینه آموزش برنامه نویسی اندروید شکوفا کنند.  و در  هر زمینه ای که دوست دارند فعالیت کنند در این مطلب برای چند نمونه از فیلم های آموزشی را قرار داده ایم امیدواریم که لذت ببرید.

مقدمه

در کنار این موارد حتما آموزش برنامه نویسی اندروید و آیفون را پیشنهاد می کنیم به کودک خود یاد دهید اما فعلا موارد زیر کافی هستند. در واقع این دسته از فیلم های آموزشی که دراین پست قرار داده ایم مربوط به یک موضوع خاصی نیست و مربوط به چند موضوع است که عبارتند از:

  • آموزش اسامی میوه ها به کودکان
  • اموزش اسکیت به کودکان
  • آموزش ایت الکرسی به کودکان
  • آموزش توالت رفتن به کودکان
  • آموزش حروف و کلمات به کودکان
  • آموزش رنگ ها  به کودکان
  • آموزش زبان فارسی و انگلیسی به کودکان
  • آموزش مدیریت زمان به کودکان
  • آموزش نجوم به کودکان
  • آموزش نقاشی به کودکان

مطلب مهم :دانلود رایگان ۱۰ انیمیشن زیبای آموزشی برای کودکان (دختر و پسر)


نمونه ی ویدئوی آموزش به کودکان

 

مطلب جالب :دانلود رایگان ۶ فیلم کاربردی آموزش برنامه نویسی برای کودکان ۱تا۹ ساله

نمونه تصاویری از بقیه ی فیلم های آموزشی:


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

آموزش نجوم کودکان[۱۳-۳۷-۵۹]

 

آموزش مدیریت زمان به کودکان[۱۳-۳۷-۴۹]

 

آموزش مدیریت زمان به کودکان[۱۳-۳۷-۴۹]


لینک های دانلود:

دانلود   لینک دانلود کلیپ ها

10 فایده جالب تماشای ویدیو آموزشی برای کودک در این سن

آموزش به کودکان در دوران 2 تا 8 سالگی از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا در این مرحله از زندگی، طیف گسترده‌ای از توانمندی‌ها و مهارت‌ها در حال توسعه است و خود کودکان نیز مشتاق اموزش و یادگیری و تجربه چیز های جدید هستند  این دوران به عنوان دوران کودکی معروف است و انتقال اطلاعات، ارتباطات اجتماعی، حرکت و توانمندی‌های شناختی به شدت در آن تقویت می‌شوند. در زیر، برخی از فواید اموزش به کودکان در سن 2 تا 8 سالگی ذکر شده‌اند:

  1. توسعه زبانی: در این دوره، کودکان توانایی یادگیری زبان را دارند و بهترین زمان برای آموزش زبان اول و دوم است. این امر می‌تواند زبان مادری و یا زبان دوم را با سهولت بیشتری بیاموزند.
  2. حرکات و توانمندی‌های حسی: بازی‌ها و فعالیت‌های حرکتی می‌توانند توسعه حرکات کودکان را تشویق کنند و به بهبود توانمندی‌های حسی آنها کمک کنند.
  3. تقویت مهارت‌های اجتماعی: کودکان در این دوره، شروع به یادگیری مهارت‌های اجتماعی مانند همکاری، اشتراک‌گذاری، تعامل و حل مسائل اجتماعی می‌کنند.
  4. توسعه مهارت‌های شناختی: این دوران مناسب برای تقویت مهارت‌های شناختی مانند توجه، حافظه، حل مسئله و تفکر انتقادی است.
  5. آموزش اخلاقیات: آموزش اخلاقیات و ارزش‌های اجتماعی به کودکان در این دوران می‌تواند اساسی برای شکل‌گیری شخصیت آنها باشد.
  6. توسعه هنری: هنرهای تجسمی مانند نقاشی، آهنگسازی، و نمایشنامه نویسی می‌توانند خلاقیت کودکان را تقویت کنند.
  7. آموزش مفاهیم علمی و ریاضی: بازی‌ها و فعالیت‌های آموزشی می‌توانند کودکان را با مفاهیم ابتدایی علمی و ریاضی آشنا کنند.
  8. تقویت خودکنترل: آموزش به کودکان در مورد مفهوم خودکنترل و مدیریت هیجانی می‌تواند آنها را در مواجهه با چالش‌های زندگی کمک کند.
  9. آموزش مفاهیم اخلاقی و اجتماعی: آموزش مفاهیم اخلاقی مانند احترام به دیگران، همدلی و مسئولیت پذیری می‌تواند اساسی برای شکل‌گیری شخصیت اجتماعی کودکان باشد.
  10. تقویت توانایی های متفاوت: هر کودک دارای استعدادها و توانمندی‌های مختلفی است. آموزش به گونه‌ای که به این تفاوت‌ها احترام بگذارد و از آنها به عنوان منابع قدرت استفاده کند، می‌تواند به توسعه جامعه‌ی متنوع و حاکمیت بر مهارت‌ها کمک کند.

اگر که سوالی دراین زمینه داریددر بخش نظرات مطرح کنید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام. لینکی که برای دانلود گذاشتید دوباره برمیگرده رو همین صفحه و چیزی دانلود نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا