ریپورتاژ آگهی

بهترین برند توالت فرنگی

bestkid b

با توجه به نام توالت فرنگی می توان فهمید به محصولی گفته می شود که از کشورهای دیگر وارد ایران شده است. توالت فرنگی ابتدا در کشورهای اروپایی و غرب جهان استفاده می‌شد؛ اما بعد از ورود به کشور ما با استقبال رو به رو شد و امروزه در بسیاری از خانه های ایرانی انواع توالت های فرنگی را می توان دید. توالت فرنگی توسط شرکت و برندهای مختلف تولید و عرضه می شود. با ما همراه باشید تا با انواع، قیمت و خرید توالت فرنگی آشنا شوید.

آشنایی با توالت فرنگی ایساتیس

این توالت فرنگی در شکل و طرح های مختلف تولید و عرضه می شود. توالت فرنگی ایساتیس ویژگی هایی دارد که برای هر خانه و هر سلیقه مناسب است. جنس توالت فرنگی‌های ایساتیس از سرامیکی با لعاب است که برای استفاده در منزل مناسب است و یک نوع دیگر از جنس استیل است که برای هواپیما و مکان های شلوغ استفاده می شود.

 

معرفی برند ایساتیس

ایساتیس با هدف تولید محصولات با کیفیت و ارائه تکنولوژی روز ایتالیا در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد. ایساتیس نام خود را از نام باستانی شهر یزد گرفته است که هدف آقای حسین آبادی از انتخاب این نام برای شرکت خود حفظ فرهنگ و تمدن ایران باستان بود.
در ابتدای کار شرکت ایساتیس با آریستون ایتالیا با عقد قراردادی اقدام به وارد کردن پکیج های دیواری کرد که وقتی با استقبال خوب ایرانیان مواجه شد اقدام به وارد کردن قطعات پکیج دیواری کرد. سپس نمونه داخلی آن را مونتاژ کرد و پکیج دیواری آریستون نام خود را به ایساتیس داد؛ اما تغییری در کیفیت نمونه ایرانی با نمونه ایتالیایی به وجود نیامد و با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه می شد.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

بعد از مدتی به دلیل واردات بی رویه پیکج و پایین آمدن تقاضا، این شرکت در سال 1390 خط تولید رادیاتور پنلی را راه اندازی کرد. با این کار توانست جزو اولین شرکت های تولید کننده رادیاتور پنلی باشد. این شرکت یکی از موفق ترین برندها در تولید محصولات چینی و محصولات با کیفیت استانداردهای جهانی است. این شرکت با هدف رعایت اصول و معیارهای زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف آب، ترکیبی از کیفیت پایدار و… کار خود را شروع کرد.

شرکت چینی بهداشتی ایساتیس با نام تجاری ایساتیس، در صنعت چینی بهداشتی خاورمیانه پیشگام است. لذا ما در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از محصولات با کیفیت این شرکت یعنی توالت فرنگی ایساتیس بپردازیم.

 

چند نکته هنگام خرید توالت فرنگی ایساتیس

• برای درست کار کردن توالت فرنگی نیاز است که از دیوار فاصله داشته باشد که این فاصله اغلب 25 تا 35 سانتی متر است. پس در هنگام خرید توالت فرنگی ایساتیس به فضای موجود در سرویس بهداشتی خود توجه کنید و قبل از خرید فاصله از دیوار را اندازه بگیرید. سپس مدلی را انتخاب کنید که برای این فاصله مناسب باشد.

• دومین نکته در هنگام خرید توالت فرنگی توجه به میزان توانایی سیفون است. سیفون های توالت فرنگی این شرکت دو مدل دارند که در یکی آب با فشار زیاد وارد می شود و تخلیه سریع دارد. حالت دوم آب به صورت چرخشی وارد می شود و تخلیه به آرامی صورت می گیرد. تخلیه آرام کاربرد خانگی دارد.

• توالت فرنگی با ارتفاع زیاد برای افراد قد بلند باعث درد زانو و کمر می شود و برای کودکان مناسب نیست. پس در هنگام خرید بلندی توالت های فرنگی را در نظر بگیرید. اندازه استاندارد این توالت ها ۴۰ سانتی متر است.

• توالت فرنگی ایساتیس با دو نوع لگن، توالت های خود را عرضه می کند، لگن بیضی و لگن دایره ای که هر کدام دارای مزایایی هستند. نوع گرد آن به فضای کمتری نیاز دارد؛ اما نوع بیضی شکل برای نشستن راحت تر است و از نظر تمیزی نیز کمتر کثیف می شود.

قیمت توالت فرنگی ایساتیس

از آنجایی که توالت فرنگی ایساتیس از نوع یک تکه و دو تکه است. (در نوع دو تکه مخزن و کاسه توالت آن از یکدیگر جدا می شوند). به همین منظور نوع دوم گران تر است اما این نوع توالت به خاطر اینکه قابلیت جدا شدن دارد به راحتی قابل شستشو و نظافت است.
یک نوع توالت دیگر وجود دارد که پایه ندارد و روی دیوار نصب می شود که نسبت به توالت های دیگر گران تر است. این توالت نظافت راحتی دارد و باعث زیبا شدن سرویس بهداشتی می‌شود. برای نصب این مدل توالت باید دیوار از استحکام بالایی برخوردار باشد.

توالت فرنگی مروارید

توالت فرنگی مروارید در مدل های فرنگی یک تکه، فرنگی دو تکه و فرنگی وال هنگ تولید و به بازار عرضه می شود. مد‌ل های الگانت، پارمیدا، تانیا، الگا، دیاموند، رومینا، سیلویا، کاتیا و spa در دسته مدل ‌های این توالت فرنگی قرار دارند.

توالت فرنگی کسری

توالت فرنگی های کسری در دو مدل بیده دار و معمولی تولید می شود. از ویژگی های انحصاری این محصول می توان به داشتن شیر بیده سرد و گرم اشاره کرد که با توجه قیمت توالت فرنگی این مدل از گزینه های مناسب برای خرید است. این محصول به دلیل اینکه ارتفاع نشیمنگاه آن تا زمین حدوداً ۴۰ سانتی متر است برای سالمندان بسیار مناسب است.

توالت فرنگی رز

شرکت چینی رز اولین کارخانه مدرن چینی بهداشتی ایران در شهر اردکان است. این شرکت توالت فرنگی ها را در طرح های لیرا، باران، اریکا، وندا، ویولا و کلاسیک تولید و عرضه می کند. قیمت این محصول برای خریداران به صرفه است و خدمات پس از فروش نیز ارائه می دهد.

توالت فرنگی کرد

توالت فرنگی چینی‌کرد در ۲ نوع اصلی وال هنگ (Wall Hung) و منوبلاک (Monobloc) تولید و عرضه می شود. تفاوت این دو نوع توالت در نوع نصب آن ها است، زیرا توالت فرنگی های وال هنگ به دیوار متصل می شوند و مخزن آب داخل دیوار است؛ اما توالت فرنگی های منوبلاک روی زمین قرار می گیرند و مخزن آب آن ها یک تیکه است. قیمت این محصول برای خریداران به صرفه است و ویژگی های بسیار مطلوبی دارد.

توالت فرنگی گلسار

شرکت گلسار فارس در سال های آغازین دهه شصت شروع به کار کرده است. توالت فرنگی یک تکه و دو تکه و همچنین توالت فرنگی وال هنگ در محصولات تولیدی این شرکت موجود است. محبوب ترین و پرفروش ترین گزینه ها در توالت فرنگی های شرکت گلسار توالت فرنگی یونیک است. قیمت توالت فرنگی این شرکت با توجه به تنوع محصولات برای سلیقه های مختلف بسیار مناسب است.

توالت فرنگی مرجان

توالت فرنگی مرجان یک تکه تولید شده است و قابلیت این را دارد که به صورت انتخابی کل آب موجود در منبع را تخلیه کند یا نصف آن را تخلیه نماید که این عمل باعث کاهش مصرف آب می شود. سیستم تخلیه آن توربوجت با روش شوتینگ ریم جت (Rim-Jet) است. شرکت تولیدی مرجان برای اولین بار در کشور در راستای علم نوین روز دنیا در واحد تحقیقات خود موفق به تولید محصول آنتی باکتریال شده است.

جمع بندی

ما در این مقاله به معرفی برندهای مختلف توالت فرنگی همچون ایساتیس، رز، کسری، مروارید، مرجان پرداختیم. توالت فرنگی ایساتیس با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیر و همچنین کیفیت بالا می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از انواع توالت های فرنگی و خرید توالت فرنگی مورد نظر خود به سایت مستر ماکان مراجعه کنید و بهترین محصول را با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا