آموزش زبان انگلیسی به کودکان به زبان ساده

۴ آهنگ انگلیسی شاد و جذاب برای کودکان زیر ۹ سال

bestkid b

یاد گرفتن زبان انگلیسی یکی از ضروریات است این درس را می توان از روش های مختلف یاد گرفت ولی برای کودکان بهتر است که این دروس آموزش زبان انگلیسی با شعر و موسیقی یاد بگیرند.در این پست ما چند نمونه از آهنگ شاد انگلیسی را برای شما قرار داده ایم  امیدواریم که لذت ببرید.

مقدمه:

کودکان همیشه به شعر و ترانه علاقه ی خاصی دارند و معمولا برای آموزش به کودکان، در هر زمینه ای از موسیقی و ترانه استفاده می کنند. والدین همیشه به دنبال منابعی برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان خود هستند، که به راحتی بتوانند زبان دوم را بیاموزند و صحبت کنند. اغلب والدین علاقه دارندزبان دوم را از همان ابتدای کودکی به کودکان خود بیاموزند.

 

حتما ببینید:  دانلود و تماشای رایگان ۱۰ ترانه تصویری کودکانه شاد و بسیار زیبا


دانلود آهنگ انگلیسی شاد

 

مطلب جالب : سن مناسب شروع آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی به کودک

برای آموزش زبان انگلیسی:

اگر زبان انگلیسی خودتان خیلی قوی نیست خللی در کار آموزش ایجاد نمی کند کمی هم بلد باشید در حد خواندن و امثال ان کفایت می کند.اما چیزی که باعث یاد گیری فرزند شما می شود اشتیاق شماست و بی حال و بی رمق نبودن شماست.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

اگر که سوالی در این زمینه دارید در بخش نظرات مطرح کنید تا به آنها پاسخ دهیم.

ترانه های دیگر

ترانه اول

 

ترانه دوم

 

ترانه سوم

 

ترانه چهارم

 

چرا اهنگ انگلیسی شاد برای کودک؟ 7 فایده جالب

آموزش به کودکان در هر زمینه ای با موسیقی تاثیر گذاری بیشتری دارد و باعث میشود که آن مبحث برای مدت طولانی در ذهن کودک بماند و در ذهن او تکرار بشود وکودک از یادگیری خسته نشود و حتی از این روند لذت ببرد  و همین امر اثر یادگیری را بالا میبرد گوش دادن به آهنگ‌های انگلیسی برای کودکان زیر 9 سال  فواید زیادی دارد . در زیر تعدادی از این فواید آورده شده است:

  1. توسعه مهارات زبانی: گوش دادن به آهنگ‌های انگلیسی می‌تواند به توسعه مهارات زبانی کودکان کمک کند. زمانی که کودکان به زبان انگلیسی گوش می‌دهند، با واژگان جدید و ساختارهای زبانی متنوع آشنا می‌شوند.
  2. آموزش انگلیسی به شیوه لذت‌بخش: آهنگ‌ها برای کودکان معمولاً شیوه‌ای لذت‌بخش برای یادگیری زبان انگلیسی ارائه می‌دهند. این شکل آموزش باعث می‌شود که کودکان به صورت طبیعی و با لذت زبان انگلیسی را یاد بگیرند.
  3. توسعه مهارات شنیداری: گوش دادن به موسیقی انگلیسی می‌تواند به بهبود مهارات شنیداری کودکان کمک کند. این مهارت مهم در توسعه زبان‌های خارجی و درک صحبت‌های انگلیسی برای کودکان مفید است.
  4. آشنایی با فرهنگ انگلیسی: آهنگ‌های انگلیسی معمولاً شامل الفبا، اعداد، اشیاء روزمره و مفاهیم فرهنگی هستند. گوش دادن به این آهنگ‌ها می‌تواند کودکان را به فرهنگ انگلیسی معرفی کند.
  5. تقویت حافظه و تمرکز: موسیقی و آهنگ‌ها ممکن است کودکان را به تمرکز و یادگیری تشویق کنند. این فرآیند می‌تواند به تقویت حافظه و تمرکز کمک کند.
  6. ترغیب به حرکت و فعالیت: بسیاری از آهنگ‌ها همراه با حرکات و رقص‌های مختلف هستند. این امکان دارد که کودکان را به فعالیت‌های حرکتی و ورزشی تشویق کند و سبب توسعه حرکت‌های آنان شود.
  7. افزایش احساسات و ارتباط احساسی: آهنگ‌ها می‌توانند احساسات کودکان را تحریک کنند و به آن‌ها کمک کنند تا احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. این ارتباط احساسی میان کودکان و آهنگ‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد.
charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. دختر بزرگم با دختر کوچیکم این کارتون بی بی جان رو می دیدن لطفا دوباره بزاریم چون کارتون تمام شده هست

  2. با سلام و آرزوی سلامتی
    برای کودک 8 ماهه چه نوع آهنگ هایی مناسب هستند؟ هم انگلیسی و هم فارسی؟

    1. با سلام ممنون بابت ترانه های ساده وخوب اگر لطف کنید معنی جمله اخر ترانه دستهای کوچیک من چیکار میتونه بکنه رو بنویسید یعنی اهنگ ششم ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا