آموزش و تربیت نوجوان (دختر و پسر)

راهنمای ترکیب کیف و کفش با لباس‌های مختلف

bestkid b

انتخاب یک کیف و کفش مجلسی شیک یا لباس‌های زیبا یک بحث است و ترکیب کردن آن‌ها با هم یک بحث دیگر. ممکن است آیتم‌های تکی زیبا و جذابی را خریداری کرده باشید اما ندانید چگونه آن‌ها را با هم ترکیب کنید یا اصلا هنگام خرید کیف و کفش به چه فاکتورهایی توجه کنید. در این مقاله نکاتی را به تصمیم‌گیری راحت‌تر خرید پوشاک شما کمک می‌کنند مرور می‌کنیم.

رنگ لباس خود را در نظر بگیرید

اولین چیزی که هنگام انتخاب کیف و کفش برای پوشیدن با لباس خود باید به آن فکر کنید، رنگی است که مکمل رنگ لباس شما باشد. به عنوان مثال اگر یک لباس مشکی دارید، گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. تقریباً هر رنگی با مشکی عالی می‌شود، بنابراین می توانید از خرید کیف و کفش با هر رنگی لذت ببرید. در مورد لباس‌های رنگی باید به دنبال رنگ‌های مکمل بگردید. کفش و کیف با رنگ نود یا خنثی هم همیشه انتخاب‌های خوبی هستند که با هر لباسی خوب به نظر می‌رسند.

انتخاب رنگ به‌ویژه در زمانی که اقدام به خرید اینترنتی کیف و کفش زنانه می‌کنید، نیاز به دقت نظر زیادی دارد. در خرید اینترنتی کیف و کفش حتما تصاویر موجود را به دقت نگاه کنید و بر اساس رنگ‌بندی مورد نظرتان اقدام به خرید کنید.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

میزان بلندی لباس

اگر لباس بلند می‌پوشید، بهتر است کفشی را انتخاب کنید که با پایین لباس شما تداخل نداشته باشد. کفش‌های پاشنه بلند همیشه انتخاب خوبی برای لباس‌های بلند هستند، اما مطمئن شوید که خیلی بلند نباشند، در غیر این صورت ممکن است در قسمت پایین لباس شما گیر کنند. اگر لباس کوتاه‌تری می‌پوشید، می‌توانید تقریباً با هر نوع کفشی کنار بیایید. یک جفت کفش پاشنه بلند ممکن است برای نشان دادن پاهای شما عالی باشد، اما اگر نمی‌خواهید کفش پاشنه‌دار بپوشید، می توانید یک جفت کفش تخت، صندل یا حتی کفش ورزشی را امتحان کنید. این فقط به این بستگی دارد که می‌خواهید چقدر مجلسی یا خاص به نظر برسید.

موقعیت و سبک لباس

قاعدتا هر موقعیتی نیاز به سبک پوشش مخصوص خودش دارد. با توجه به موقعیت و لباسی که در آن موقعیت پوشیده‌اید، می‌توانید کیف و کفش خود را نیز انتخاب کنید:

استایل رسمی و اداری

برای کار یا مواقع حرفه‌ای، سطح خاصی از حرفه‌ای بودن مورد نیاز است. در چنین موقعیتی استفاده از کیف و کفش چرمی ساده بسیار عالی به نظر می‌رسد، به شرطی که هر دو را ساده انتخاب کنید و از آیتم‌های پر جزئیات و پر زرق و برق خودداری کنید. کیف خیلی کوچک یا خیلی بزرگ برای استایل حرفه‌ای مناسب نیست و بهتر است کفش خود را هم با پاشنه متوسط و در عین حال نرم و راحت انتخاب کنید.

استایل مجلسی

برای یک استایل مجلسی باید در شیک‌ترین حالت خود باشید. این جا انتخاب و خرید کیف و کفش به شدت به نوع لباس شما برمی‌گردد. با این وجود یک کفش پاشنه بلند شیک و یک کیف کلاچ کوچک می‌توانند بهترین انتخاب‌ها برای انواع استایل مجلسی باشند. این جا دست‌تان باز است و می‌توانید کیف و کفش مجلسی شیک را استفاده کنید. گلیترهای ریز و اکسسوری‌های مختلف هم می‌توانند کیف و کفش شما را فانتزی و جذاب کنند.

استایل روزمره یا کژوال

هنگامی که برای یک دورهمی دوستانه، خوردن فنجانی قهوه یا خرید به بیرون می‌روید، یک استایل ساده و در عین حال شیک می‌تواند انتخاب شما باشد. کفش کالج، اسنیکر یا ونس ساده بهترین‌های کفش برای چنین استایلی است. در زمینه کیف هم می‌توانید به سراغ انواع کیف پارچه‌ای و رودوشی یا کیف دور گردنی بروید و هم راحت و هم زیبا به نظر برسید.

استایل مسافرتی

در زمان‌هایی مانند فصل تابستان بحث سفر و تعطیلات به شدت داغ است و شاید شما هم قصد استراحت چند روزه‌ای داشته باشید. اما در این مواقع چه می‌توان پوشید؟ چیزی که اول از همه کاملا راحت باشد که کل روز را بتوانید با آن سر کنید و در عین حال شیک هم باشد تا بتوانید عکس‌های جذابی بگیرید. در مورد گیف، کیف‌های کراس بادی یا کوله پشتی‌ بهترین گزینه‌ها هستند که هم راحت‌اند و هم به خوبی جادار هستند. یک جفت کفش ورزشی، ونس یا صندل زنانه راحت هم می‌تواند گزینه‌ کفش باشد که به راحتی شما در طول سفر کمک می‌کند.

مدل پاهای خود را در نظر بگیرید

عرض و شکل پاهای شما نیز بر روی انتخاب کفش تاثیر می‌گذارد، بنابراین هر کفشی که در پاهای یک مدل اینستاگرامی خوب بود شاید برای شما مناسب نباشد. اگر پاهای پهنی دارید، بهتر است از پوشیدن کفش‌های خیلی باریک خودداری کنید. پوشیدن این کفش‌ها ممکن است دردناک باشد و از طرف دیگر وقتی کفش با قالب باریک را بپوشید، کفش در پاهای‌ شما دفرمه شده و زیبایی خود را از دست می‌دهد. اگر پاهای خیلی باریک و بلندی‌ دارید، یک کفش با پاشنه بلند احتمالا انتخاب خیلی خوبی نیست و پاهای شما را بیش از حد کشیده می‌کند.

سبک شخصی خود را فراموش نکنید

در نهایت این شما هستید که باید تصمیم بگیرید. ببینید چه استایل لباسی را می‌پسندید و متناسب با آن به دنبال انتخاب یا خرید کیف و کفش مجلسی شیک یا هر مدل دیگری بگردید که استایل شخصی شما را تکمیل می‌کند. از امتحان کردن نترسید و لباس و کیف و کفش خود را در شرایط مختلف ترکیب کنید تا به بهترین انتخاب ممکن برسید.

جمع بندی

در این مقاله با نکات مهم هنگام انتخاب و خرید کیف و کفش برای ترکیب با لباس‌های مختلف آشنا شدیم. به طور خلاصه می‌توان گفت موقعیت، رنگ لباس و مدل آن و مدل بدنی شما مهم‌ترین معیارهای تعیین کننده هنگام انتخاب بهترین کیف و کفش ممکن هستند. با این وجود سلیقه شخصی شما از همه این‌ها مهم‌تر است و با خلاقیت خود می‌توانید بهترین ترکیب‌ها را بسازید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا