هزاران عکس زیبای کودکان و نوزادان ناز دخترو پسر (ایرانی و خارجی)

بهترین رنگ سیسمونی دخترانه و پسرانه دکوراسیون اتاق نوزاد کدام است؟

bestkid b

انتخاب رنگ سیسمونی برای سرویس خواب نوزاد یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام خرید، ذهن والدین و به‌خصوص مادرها را به خود مشغول می‌کند. این مرحله یعنی انتخاب رنگ، چه برای سیسمونی نوزاد دختر و چه برای سیسمونی نوزاد پسر، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ چراکه می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر خلق‌وخو، آرامش و حتی سلامت جسمانی و روانی کودک داشته باشد. همچنین با انتخاب رنگ مناسب برای سرویس خواب نوزاد، زیبایی دکوراسیون اتاق دوچندان می‌شود؛ اما چگونه و باتوجه‌به چه معیارهایی می‌توان بهترین رنگ سیسمونی را انتخاب کرد؟

برای این کار کافی است با برخی ویژگی‌های رنگ‌ها آشنا باشید و بدانید هرکدام چه تأثیری بر روحیه کودک دارد. در ادامه این مقاله به ارائه مطالب لازم پیرامون اهمیت رنگ سرویس خواب نوزاد و همچنین معرفی بهترین و جدیدترین رنگ‌ها برای این سرویس پرداخته‌ایم؛ پس با ما همراه باشید.

نحوه انتخاب بهترین رنگ برای سیسمونی

مهم‌ترین نکته در انتخاب سیسمونی، توجه به تأثیر رنگ آن، بر روحیه و روان کودک است. به‌طور مثال، رنگ آبی، رنگی سراسر آرامش و تسکین است و رنگی مانند قرمز، پر از انرژی و هیجان. هریک از رنگ‌ها سبب ایجاد حس‌و‌حال متفاوت در فضا می‌شوند؛ به‌همین‌دلیل، شناخت ویژگی هریک از آن‌ها، به شما کمک می‌کند که بهترین انتخاب را داشته باشید.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

همچنین مورد دیگری که هنگام انتخاب سیسمونی نوزاد باید به آن توجه داشت، جنسیت نوزاد است. گاهی برخی افراد از روی عجله، قبل از جشن تعیین جنسیت، به‌سراغ انتخاب رنگ سیسمونی می‌روند. دراین‌حالت، باید از انتخاب برخی رنگ‌ها که مختص جنسیت خاصی است، خودداری کنند و سراغ رنگ‌هایی که بین هر دو مشترک است بروند. در ادامه به بیان دقیق‌تر نکات مهم، پیرامون این موضوع خواهیم پرداخت.

رنگ سیسمونی نوزاد پسر

هرگاه صحبت از سیسمونی نوزاد پسر به‌میان می‌آید، رنگ آبی اولین رنگ سیسمونی است که از جلوی چشم عبور می‌کند. برخی افراد برای زیبایی بیشتر، این رنگ پر آرامش را با رنگ‌های دیگری مانند طوسی یا سفید ترکیب می‌کنند تا زیبایی آن دوچندان شود. البته رنگ سیسمونی پسرانه به رنگ آبی محدود نمی‌شود، بلکه می‌توان برای دکوراسیون اتاق نوزاد پسر از رنگ‌های دیگری مثل بژ، کرم، سفید، زرد، نارنجی، قهوه‌ای و سبز نیز استفاده کرد.

رنگ سیسمونی نوزاد دختر

اولین رنگی که معمولا برای سیسمونی نوزاد دختر تأیید و انتخاب می‌شود، رنگ صورتی است. این رنگ تداعی‌کننده و انتقال‌دهنده حس دخترانه است؛ اما برخی آن را تکراری می‌دانند و دوست ندارند خود را محدود به این رنگ کنند. دراین‌حالت، می‌توانند به‌جای صورتی، از ترکیب رنگ‌هایی مانند بنفش، یاسی، سفید، طوسی، بژ، کرم، زرد، نارنجی و سبز استفاده کنند.

روانشناسی رنگ‌های سرویس خواب نوزاد

رنگ‌‌ها اثرات متفاوتی بر روحیه، ذهن و بدن کودک شما دارند. اگر نمی‌دانید رنگ سیسمونی موردعلاقه شما چه تأثیری روی محیط می‌گذارد، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

رنگ‌های گرم برای سیسمونی

به‌طور کلی رنگ‌های گرم، شادی و راحتی را به‌دنبال دارند و سبب ایجاد فضایی باز، بزرگ و صمیمی می‌شوند. رنگ‌های قرمز یا نارنجی می‌توانند ذهن را تحریک و سبب افزایش انرژی در بدن شوند که این ویژگی برای رشد کودکان بسیار مفید است. لازم به ذکر است که برای ایجاد تعادل، بهتر است که این رنگ‌ها در ترکیب با برخی رنگ‌های دیگر، مورداستفاده قرار گیرند؛ چراکه اگر انرژی حاصل از آن‌ها بیش‌ازحد ممکن باشد، سبب ایجاد اختلال در خواب می‌شود.

رنگ‌های سرد برای سیسمونی

رنگ‌های سرد در سیسمونی اثر آرامش‌بخشی دارند و همچنین اتاق کودک را بزرگ و دل‌باز جلوه می‌دهند. البته باوجود طبیعت تسکین‌دهنده‌ای که دارند، جذابیت خاصی ایجاد نمی‌کنند و اگر خیلی تیره باشند، ممکن است باعث افسردگی شوند؛ به‌همین‌دلیل، بهتر است این رنگ‌ها هم در ترکیب با رنگ‌های دیگر و به کمک لوازم و اکسسوری‌های رنگی مورد‌استفاده قرار گیرند تا تعادل را در فضا برقرار سازند.

جدیدترین رنگ سیسمونی نوزاد

باتوجه‌به مطالب ذکر‌شده، رنگ‌های سیسمونی که ما در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، بهترین و پرطرفدارترین رنگ‌ها جهت به‌کارگیری در دکوراسیون اتاق نوزاد هستند.

رنگ طوسی سربی

رنگ طوسی سربی که درواقع ترکیبی از رنگ آبی و طوسی است، محیط اتاق کودک را آرام و لذت‌بخش می‌سازد. باتوجه‌به اینکه امروزه تعداد بسیاری از افراد، سبک‌های ساده و رنگ‌های لایت را می‌پسندند، این رنگ گزینه بسیار خوبی برای سرویس خواب نوزاد به‌شمار می‌رود.

رنگ سرمه‌ای

این رنگ زیبا دارای زیبایی خیره‌کننده دو رنگ مجلل و زیبا، یعنی رنگ بنفش و آبی است. همچنین در طول روز، طیف‌های متفاوتی از رنگ‌ها را به‌خود می‌گیرد و مختص افرادی است که به‌دنبال رنگی مشترک و بدون جنسیت هستند.

رنگ سبز آبی

رنگ سبز آبی در سیسمونی نیز یک فضای آرام را در اتاق خواب نوزاد فراهم می‌کند. اگر از رنگ‌های تکراری و پراستفاده خسته شده‌اید و به‌دنبال تنوع و تازگی هستید، رنگ سبزآبی را در لیست انتخاب‌های خود برای سرویس خواب نوزاد قرار دهید.

آبی

استفاده از این رنگ در سیسمونی نوزاد ( کلیک کنید + )، از حس اضطراب کاسته و آرامش زیادی را به‌دنبال دارد. آبی برای نوزادانی که مشکل خواب دارند، بهترین رنگ است؛ چراکه استفاده از آن در سیسمونی ازنظر فیزیکی، بدن را خنک می‌‌کند و باعث طراوت و آرامش می‌شود.

رنگ صورتی

رنگ صورتی موردعلاقه کلیه مادرانی است که نوزاد دختر دارند. این رنگ از همان ابتدای تولد، حس زنانگی و همدلی را برمی‌انگیزد و فضایی آرام ایجاد می‌کند. اگر از انتخاب خسته‌اید یا از انتخاب یک رنگ جدید اطمینان کافی ندارید، رنگ صورتی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

راهنمای خرید سیسمونی و تخت کودک

چنان‌چه قصد خرید لوازمی مانند تخت کودک یا سرویس خواب نوزاد را دارید، ابتدا رنگ موردپسند خود را که با جنسیت نوزاد همخوانی داشته باشد، انتخاب کنید. هیلدا چوب با چندین سال سابقه در فروش محصولات چوبی به‌صورت حضوری و اینترنتی است که انواع سرویس‌های چوبی سیسمونی نوزاد، میز تحریر دخترانه ( کلیک کنید + ) و پسرانه، میز تلویزیون و… را ارائه می‌دهد. تمامی محصولات در این فروشگاه دارای ضمانت اصالت هستند و برای اطمینان‌خاطر، به شما ضمانت بازگشت می‌دهند. همچنین، شرایط ارسال رایگان و فوری به سراسر کشور، اقساط بلندمدت و تخفیفات ویژه جهت رفاه‌حال مشتریان، از دیگر خدماتی است که این فروشگاه به مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌دهد.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا