ریپورتاژ آگهی

چگونه بهترین سنگ را برای گردنبند جواهر خود انتخاب کنیم؟

bestkid b

تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام سنگ را در گردنبند جواهر خود قرار دهید می‌تواند انتخاب سختی باشد، به خصوص زمانی که حدود 200 نوع مختلف از سنگ‌های قیمتی طبیعی وجود دارد.  ما می‌دانیم، این می‌تواند یک کار طاقت‌فرسا باشد.

نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که انتخاب سنگ برای گردنبند جواهر شما باید یک انتخاب شخصی باشد.  شما نباید از ترند‌ها یا نظرات دیگران پیروی کنید. 

گفتن این کار بسیار ساده‌تر از انجام آن است.  وقتی به هیچ سنگی واکنش غریزی ندارید چگونه آن را انتخاب می‌کنید؟  چگونه می‌توانید مطمئن باشید که تصمیم درستی می‌گیرید؟


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. بنابراین برای انتخاب بهتر گردنبند جواهر خود، تا انتها با ما همراه باشید.

سنگ تولد شما

ما باید با بدیهیات شروع کنیم یعنی سنگ تولد شما.  برای برخی (مخصوصاً دوستداران طالع بینی)، انتخاب سنگ گردنبند جواهرهیجان‌انگیز است.  گفته می‌شود که پوشیدن سنگ تولد برای شما شانس می‌آورد، قدرت درونی شما را تأمین می‌کند و درجه خاصی از راهنمایی را در موقعیت‌های چالش برانگیز ارائه می‌دهد.

اگر خیلی معتقد نیستید، سنگ تولد هنوز هم می‌تواند انتخاب شما را تحت تأثیر قرار دهد.  سنگ‌های تولد دارای ارتباط تاریخی هستند و نمی‌توان آن‌ها را انکار کرد.

حتما بخوانید: چگونه ژل اسلایم نچسب درست کنیم؟

همه این‌ها را هم اگر کنار بگذاریم، ظاهراً جذاب‌ترین جنبه پوشیدن سنگ تولد، جنبه شخصی آن است.  این برای شما معنایی دارد، که به شما کمک می‌کند از نظر معنوی ارتباط برقرار کنید.

به یاد داشته باشید، لزومی ندارد که گردنبند جواهری را بپوشید که سنگ تولد شما را داشته باشد. شما می‌توانید سنگ تولد یکی از عزیزان خود را برای احترام به آن شخص خاص بپوشید تا دائماً به یاد او باشید. جواهرات شما برای شما شخصی است و دلایل شما برای انتخاب یک سنگ خاص می‌تواند برای شما بسیار خاص باشد یا ممکن است ظاهر آن‌ها را دوست داشته باشید.  این کاملاً انتخاب شماست .

اگر سنگ تولد خود را نمی‌دانید:

  •         دی یا ژانویه: گارنت
  •         بهمن یا فوریه: آمیتیست
  •         اسفند یا مارس: آکوامارین
  •         فروردین یا‌آوریل: کریستال شفق قطبی
  •         اردیبهشت یا می‌: زمرد
  •         خرداد یا ژوئن: مروارید یا الکساندریت
  •         تیر یا جولای: یاقوت سرخ
  •         مرداد یا آگوست: پریدوت
  •         شهریور یا سپتامبر: یاقوت کبود
  •         مهر یا اکتبر: عقیق
  •         آبان یا نوامبر: توپاز
  •         آذر یا دسامبر: تانزانیت

مزایای سلامتی

اگر به همه چیز‌های عرفانی علاقه دارید، این نظریه، شما را کاملاً مجذوب خود می‌کند.  برخی بر این باورند که برخی از سنگ‌ها فواید سلامتی دارند.

برخی تصور می‌کنند که سنگ‌های قیمتی از طریق انرژی خود دارای خواص درمانی خاصی هستند.  برخی دیگر بر این باورند که یک اثر دارویی در ارتباط با سنگ‌های خاص وجود دارد.

شما ممکن است با “چاکرا‌ها” آشنا باشید (قرار دادن سنگ‌های قیمتی خاص بر روی قسمت‌های خاصی از بدن برای بهبودی).  همین نوع تئوری را می‌توان در انتخاب سنگ گردنبند جواهر خود نیز به کار ببرید.

در اینجا مزایای سنگ‌ها را آوردیم:

  •         گارنت: برای احیای بدن استفاده می‌شود و کل سیستم شما را تقویت می‌کند.
  •         مروارید: سیستم‌های دارویی سنتی آسیایی، از مروارید برای درمان مشکلات گوارشی، مشکلات باروری و مشکلات قلبی استفاده می‌کنند.
  •         کهربا: سنگی قوی برای مبارزه با سردرد و پاکسازی بدن است.
  •         سیترین: سیترین به کسانی که از درد و التهاب رنج می‌برند کمک می‌کند.
  •         آکوامارین: برای کمک به مشکلات گوارشی، دندانی و چشمی استفاده شده است.

این موضوع یکی از جنبه‌های جذاب سنگ هاست که می‌توانید هنگام انتخاب گردنبند جواهر خود به آن بپردازید.

رنگ سنگ گردنبند جواهر

رنگ کاربردی‌ترو سبکی که همه آن را می‌پسندند؛ ممکن است انتخاب مناسبی باشد. اصولاً می‌خواهید از چه رنگ‌هایی برای گردنبند جواهر خود دوری کنید؟  کدام رنگ‌ها را دوست دارید؟

قرمز یاقوتی پر جنب و جوش ممکن است برای یک نفر انتخاب مناسبی باشد، اما برای دیگری کاملاً برعکس.  آیا می‌خواهید رنگ کوارتز را انتخاب کنید؟  رنگ تیره‌تر مثل عقیق سیاه چطور؟ این انتخاب به سبک و ترجیح شما بستگی دارد.

مناسبت پوشیدن گردنبند جواهر

سنگی که برای پوشیدن انتخاب می‌کنید می‌تواند تا حد زیادی به رویدادی بستگی داشته باشد که می‌خواهید گردنبند جواهر را در آن بپوشید.

گردنبند‌ها می‌توانند به یک لوازم جانبی روزانه تبدیل شوند.  این عوامل می‌توانند به شدت بر رنگ، قیمت، شکل و ظاهر کلی گردنبند شما تاثیر بگذارند.

مهم‌تر از همه، اگر این گردنبند جواهر را برای روز عروسی خود می‌پوشید، ممکن است بخواهید سنگ یاقوت کبود را انتخاب کنید. یا اگر قصد دارید این گردنبند را هر روز بپوشید، ممکن است بخواهید سنگی خنثی‌تر را انتخاب کنید.  مثلاً یک رز کوارتز یا یک مروارید.

تعیین زمان، مکان و لباسی که گردنبند را با آن ست می‌کنید، تصمیم‌گیری را کمی آسان‌تر می‌کند.

جواهری زمردی نیز تنوع زیادی از طرح‌ها و سبک‌های مختلف گردنبند جواهر را دارد و به احتمال زیاد شما می‌توانید طرح مورد علاقه‌ی خودتان را از بین آن‌ها پیدا کنید. اما خودتان را اصلاً مجبور به انتخاب و خرید از بین طرح‌های حلقه ازدواج متنوع موجود در سایت نکنید.

شما همیشه باید سلیقه‌تان را در اولویت قرار دهید چون قرار است چیزی بخرید که تا پایان عمر همراه شما باشد و هر روز از دیدن آن لذت ببرید.

علاوه بر آن فراموش نکنید که زیبایی در سادگی است و همیشه حتی از بین پر زرق و برق‌ترین‌ها هم سعی کنید ساده‌ترین‌ها را انتخاب کنید تا خیلی زود دلتان را نزند.

گردنبند جواهر علاقه مندان زیادی را دارد. سنگ‌های به کار رفته در گردنبند جواهر طیفی گسترده از رنگ‌ها و برش‌هاست.  پرطرفدارترین این سنگ‌ها، الماس، زمرد، یاقوت کبود و یاقوت سرخ هستند که در درجه‌های کیفی گوناگون عرضه می‌شوند.

پرطرفدارترین و محبوب‌ترین سنگ قیمتی به کار رفته در گردنبند جواهر، الماس است که در برش‌های مختلف به کار می‌رود. گالری زمردی با تجربه و مهارت بالا در طراحی و ساخت طلا و جواهرات، مجموعه‌ای کم نظیر و فاخر از محصولات ازدواج و گردنبند جواهر خود را پیش روی عروس و داماد‌های خوش سلیقه می‌گذارد.

برای دیدن مجموعه‌های بی‌نظیر طلا و جواهر زمردی می‌توانید به لینک زیر سر بزنید. فراموش نکنید که جواهری زمردی امکان شخصی‌سازی برای شما عزیزان را نیز فراهم کرده است. می‌توانید طرح دلخواهتان را برای طراحی و ساخت به گالری زمردی سفارش دهید.

https://zomorodi.com/

 

اگر در انتخاب دچار تردید هستید می‌توانید سؤالات و دغدغه‌های خودتان را با  مشاوران گالری زمردی در میان بگذارید. کادر این گالری با صبر و حوصله به شما عزیزان کمک می‌کنند تا از سردرگمی نجات پیدا کنید و بهترین تصمیم و برازنده‌ترین انتخاب را داشته باشید. فقط کافی است به شعب این گالری مراجعه کنید و یا با تماس تلفنی سؤالات خودتان را مطرح کنید.

021-55622715

09121509364

021-22662165

اگر دوست دارید نمونه‌های متنوع این گالری را ببینید، آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. شما در این گالری علاوه بر طرح‌های کلاسیک، سرویس برلیان جدید و مد روز هم پیدا خواهید کرد.

Twitter: https://twitter.com/zomorodijewelry

Aparat: https://www.aparat.com/zomorodi_jewelry

Instagram: https://instagram.com/zomorodijewelry

Pinterest: https://www.pinterest.com/zomorodijewelry

 

 

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا