ریپورتاژ آگهی

پیش بینی قیمت کاردانو (ADA)؛ قیمت آدا در سال 2023 و 2025 چقدر خواهد بود؟

bestkid b

کاردانو یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های ارز دیجیتال در میان سرمایه‌گذاران است که بسیار سریع‌تر و پیشرفته‌تر از اتریوم عمل می‌کنداین رمزارز محبوب به طور پایدار همیشه در میان 10 ارز برتر بر اساس ارزش بازار قرار دارددر حال حاضر اتریوم یک پلتفرم فعال برای سایر برنامه‌های غیرمتمرکز، قراردادهای هوشمند، توکن‌های NFT، پرداخت‌های آنلاین فوق سریع و همچنین به‌عنوان یک دارایی محبوب برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

سال 2021 برای ارز دیجیتال کاردانو بسیار سال خوب و موفقی بوداین سال را با قیمت 0.181 دلار شروع کرد و توانست بالاترین قیمت 3.101 دلار را ثبت کنداما حالا کاردانو در حدود قیمت 35 سنت معامله می‌شودچه زمانی روند صعودی شروع می‌شود؟ آیا کاردانو می‌تواند پس از این اصلاح شدید، یک رشد قوی را آغاز کند؟ برای درک بهتر این موضوع، بهتر است آینده این ارز محبوب را بررسی کنیم و پیش‌بینی کارشناسان معتبر در این زمینه را مطالعه کنیمچنانچه قصد سرمایه و خرید کاردانو را دارید خواندن این نوشتار را از دست ندهید.

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2022؛ آیا ADA دوباره بالا می رود؟

قیمت کاردانو در ابتدای سال 2022 بیش از دلار کاهش قیمت داشت و سال خوبی را آغاز نکردبه همین دلیل اغلب سرمایه‌گذاران نگران آینده این رمزارز هستندآیا قیمت ADA دوباره بالا می‌رود؟ باید انتظار ثبت یک سقف جدید را داشته باشیم یا همچنان به روند نزولی خود در سال آینده ادامه می‌دهد؟


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

کارشناسان حوزه کریپتو در پیش‌بینی‌ها نسبت به آینده کاردانو خوش‌بین هستندآنها معتقدند تا اواخر سال 2022 بازار در روند صعودی قرار می‌گیرد؛ اما رسیدن به اوج سال 2021 در حال حاضر دست نیافتی است.

بر اساس پیش‌بینی تحلیلی “Anton Kharitonov” تحلیلگر “TU” قیمت کاردانو تا پایان سال حداقل با قیمت 0.0145 دلار و حداکثر قیمت 0.0434 دلار خواهد بوددر طول سال نیز ممکن است نوسانات قابل‌توجهی داشته باشد که برای سرمایه‌گذاران و تریدرها می‌تواند مفید باشد.

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2023

پیش‌بینی قیمت کاردانو همیشه یک کار بسیار دشواری بوده است؛ زیرا این ارز پرنوسان همیشه طرف‌داران خود را حیرت‌زده می‌کنددر حال حاضر ارزیابی آینده کاردانو به بررسی چندین پارامتر بستگی داردوقتی صحبت از ارز دیجیتال ADA به میان می‌آید، بسیاری از تحلیلگران افزایش قیمت خوبی را پس از یک سال رشد معمولی پیش‌بینی می‌کنند و به طور متوسط ممکن است قیمت این کوین تا 0.729 دلار افزایش پیدا کنداما با نگاه به نمودار ماه گذشته کاردانو می‌بینیم که تغییر قابل توجهی در قیمت‌ها وجود ندارد؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که فقط موقعیت خود را در سال 2023 حفظ کند.

در این میان برخی از کارشناسان حوزه کریپتو بر این باورند که کاردانو ممکن است در محدوده 1.10 تا 1.56 در سال 2023 معامله شود و حداقل قیمت معامله را 1.10 دلار پیش بینی کرده‌اندمیانگین قیمت این کوین پر طرف‌دار را هم 1.33 دلار اعلام کرده‌اند.

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2025

با توجه به پیروی از تئوری افزایش قیمت که پس از هاوینگ بیت‌کوین در سال 2025 ممکن است رخ دهد، پروژه‌ها پیش از گذشته کاربردی می‌شوند و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که کاردانو نیز جایگاه خود را در صنایع بزرگ پیدا کندکاردانو می‌تواند با افزایش شاخص‌هایی مانند تراکنش‌های شبکه و یا کیف پول‌های فعال، روند قیمت صعودی این ارز را ادامه دهد.

انتظار می‌رود کاردانو در سال 2025 به قیمت دلار دست پیدا کنداما به یاد داشته باشیم که این قیمت زمانی برای کاردانو محقق می‌شود که تمام مسیر خود را با موفقیت پشت سر بگذارد و بازار ارز دیجیتال نیز روندی صعودی را طبق پیش‌بینی‌ها تجربه کنند.

برخی از کارشناسان نسبت به آینده بیت‌کوین زیاد هم خوش‌بین نیستندآنها معتقدند سال 2025 سالی است که در نهایت ممکن است کاردانو با قیمت 2.20 دلار دوباره از مرز دلار عبور کنددر حالی که میانگین قیمت این رمزارز 1.90 دلار باشد.

پیش بینی قیمت کاردانو توسط وب‌سایت‌های تجزیه و تحلیل

بسیاری از تحلیلگران ارز دیجیتال آینده کاردانو را روشن و بسیار پرسود پیش بینی می‌کنند آنها بر این باورند که کاردانو دارای پتانسیل فوق‌العاده‌ای است و در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد خبرهای بسیار خوبی از این رمزارز ارزشمند هستیمپیش‌بینی‌هایی که ارائه شده‌اند عبارت‌اند از:

پیش بینی قیمت کاردانو توسط DigitalCoin: این پلتفرم پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال 2025 قیمت کاردانو از دلار عبور می‌کندهمچنین حداقل قیمت نیز در همان سال ممکن است حدود 1.82 دلار باشد.

ارزیابی کاردانو توسط پلتفرم Trading Beasts: این پلتفرم درباره آینده کاردانو زیاد هم خوش‌بین نیست و قیمت این کوین را تا ژانویه 2023 حدود 0.65 دلار پیش‌بینی می‌کندحداکثر قیمت مورد انتظار 0.82 دلار و حداقل مقدار 0.55 دلار برای ژانویه سال 2023 است.

آینده کاردانو از نظر سایت InvestingCube: این پلتفرم مدعی است که قیمت کاردانو در آستانه شکست مقاومت قرار داردسطح مقاومت کلیدی برای سال‌های 2025 و 2030 به ترتیب حدود و دلار خواهد بود.

از قیمت کاردانو چه انتظاری باید داشته باشیم؟

اکثر کارشناسان حوزه کریپتو در پیش‌بینی قیمت کاردانو نسبتاً خوش‌بین هستند و رشد بلندمدت را برای آن پیش‌بینی می‌کننددر واقع، این ارز دیجیتال از خیلی جهت‌ها پتانسیل پیشی‌گرفتن از اتریوم را دارد که جایگاه قابل اعتمادی را برای آن در رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال تضمین می‌کنددر عین حال سرمایه‌گذاران باید در نظر داشته باشند که پیش‌بینی کارشناسان بیشتر برای جنبه اطلاعاتی داردتمامی پیش‌بینی‌ها و ارزیابی‌ها بر اساس وضعیت فعلی رمزارز کاردانو انجام می‌شود و هیچ فردی نمی‌تواند آینده را به‌صورت دقیق پیش‌بینی کندبه همین دلیل کارشناسان به افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال دارند توصیه می‌کنند همیشه قوانین مدیریت ریسک را رعایت کنند و تمامی سرمایه خود را صرف خرید یک ارز دیجیتال نکنند.

در آینده چه عواملی ممکن است بر قیمت کاردانو تأثیر بگذارد؟

بیشترین انتظاری که جامعه کریپتو از پروژه کاردانو دارد مربوط به توسعه فنی و تجاری بیشتر پلتفرم بلاک‌چین، بهبود قراردادهای هوشمند و راه‌اندازی مشارکت‌های جدید استطبق نقشه راهی که این پروژه معرفی کرده است مراحل توسعه کاردانو به دوره‌هایی به نام‌های ” Byron, Shelley, Goguen, Basho, and Voltaire” سازماندهی می‌شوند که هر کدام شامل راه‌اندازی به‌روزرسانی‌های متعدد هستند.

انتظار می‌رود در سال‌های آینده، بیش از صدها تیم توسعه‌دهنده از پلتفرم کاردانو استفاده کنندتحولات مهمی در مبادلات غیرمتمرکز اختصاصی (DEX) و مبادلات مالی خرد در شبکه کاردانو قرار است رخ دهدکاردانو همچنین قصد دارد از طریق “Cardano DeFi Alliance” همکاری بین برنامه‌های DeFi را در پلتفرم خودش فعال کنداین اتفاق روند نوآوری را تسریع می‌بخشد.

همچنین اخبار مربوط به فدرال رزرو و ایالات متحده تأثیر یادی بر کل بازار ارزهای دیجیتال خواهد داشتخروج سرمایه از بازار کریپتو در طول دوره انقباض پولی تأثیر منفی زیادی بر روی قیمت ADA دارد.

جمع بندی نهایی

در این نوشتار به بررسی آینده ارز دیجیتال کاردانو پرداختیم و پیش‌بینی کارشناسان حوزه کریپتو را مرور کردیمدر نهایت باید بگوییم که این مقاله حاوی توصیه‌هایی برای خرید ارز دیجیتال کاردانو نیستپیش بینی قیمت کاردانو بر اساس ارزیابی‌های مختلف انجام می‌شود و ممکن است با مرور زمان تغییر کند و در آخر قیمت واقعی با نرخ پیش‌بینی شده یکسان نباشدبه یاد داشته باشید که ارزهای دیجیتال یک دارایی بسیار ناپایدار هستند و در زمان تصمیم‌گیری جهت سرمایه‌گذاری باید خطرات ریسک‌های آن را در نظر بگیریم.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا