ریپورتاژ آگهی

نیو‌نی‌نی، بهترین سایت برای کودکان

bestkid b

خرید سیسمونی، یکی از دوست داشتنی‌ترین مراحل خوشآمد گویی به عضو جدید خانواده و آمادگی برای او است. نوزادان از حساس‌ترین موجودات به حساب می‌آیند که جهت پرورش آن‌ها والدین نیازمند تهیه وسایل رفاهی بسیاری هستند. برای اینکه نوزادی در راحتی و سلامت کامل پرورش یابد، لوازم بسیاری طراحی و ساخته شده‌اند که فرآیند‌های مختلفی نظیر شیر دادن، خواباندن، بیرون بردن، حمام کردن و… را آسان می‌کنند. استفاده از این لوازم نه تنها باعث رفاه بیشتر کودکان می‌شود؛ بلکه این لوازم با به ارمغان آوردن وقت و راحتی برای والدین نیز، باعث برقراری آسایش در خانه می‌شوند. ساعت‌ها گشتن در فروشگاه‌های مادر و کودک، فرآیندی بسیار وقت گیر است. علاوه بر این، در ماه‌های آخر بارداری انجام این‌کار برای خانم‌های باردار بسیار سخت است. بهترین کار خرید لوازم نوزاد شامل لوازم داخل خانه (نظیر شیشه شیر، پستانک و… ) و لوازم خارج از خانه (نظیر کالسکه، کریر و… ) از یک فروشگاه اینترنتی معتبر است. نیو نی‌نی از معتبرترین و بهترین مراکز اینترنتی خرید لوازم کودک و نوزاد است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

نیو نی‌نی

خرید لوازم نوزاد از فروشگاهی اینترنتی و تحویل آن درب منزل، بهترین شیوه خرید این لوازم است. زیر و رو کردن فروشگاه‌های بزرگ و شلوغ توسط والدین، به ویژه در این شرایط کرونایی به هیچ وجه تصمیم درستی نیست. خرید آنلاین این لوازم باعث می‌شود که والدین بتوانند بدون نگرانی از بابت وقت، با انرژی و حوصله کامل لوازم مورد نیاز خود را از ده‌ها مدل متنوع انتخاب کرده و درب منزل لوازم خریداری شده خود را تحویل بگریند. افراد می‌توانند در این فروشگاه فوق‌العاده، کلیه اقلام مورد نیاز یک سیسمونی بدون نقص را بیابند و به راحتی خریداری نمایند.

حتما بخوانید: نکات انتخاب اسباب بازی کودکان

فروشگاه نیو نی‌نی، بهترین فروشگاه برای نوزادان و کودکان

محصولات نیو نینی بسیار متنوع هستند. در نیو تی‌نی می‌توان برای نوزاد یک ماهه تا کودک چند ساله لوازم کاربردی و با کیفیت تهیه نمود. لوازم موجود در نیو نینی به شرح زیر‌اند:


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

اقلام مورد نیاز داخل منزل

برای پرورش یک نوزاد، باید برای تمامی نیاز‌های او به تهیه اقلام مورد نیاز پرداخت. از آن‌جایی که نوزادان و کودکان اغلب اوقات در خانه هستند؛ خرید لوازمی که والدین در خانه به آن‌ها احتیاج پیدا خواهند کرد مسأله بسیار حائز اهمیتی است. شیشه شیر ملموس‌ترین مثال این لوازم است. گرچه تغذیه کودک با شیر مادر همیشه توصیه شده است؛ اما در مواردی که شیر مادر پاسخگوی نیاز‌های کودک نیست تغذیه او با شیر خشک از طریق شیر خشک‌های با کیفیت موجود در بازار راهکار خوبی است.

گاهی هیچ چیز به اندازه یک پستانک نمی‌تواند کودکی که بی‌دلیل گریه می‌کند را آرام کند. تعویض پوشک، فرآیندی است که بار‌ها و بار‌ها در روز تکرار می‌شود؛ برای جلوگیری از کثیف شدن سطوح، خرید یک زیر انداز تعویض پوشک انتخاب خوبی است. ده‌ها لوازم کوچک و بزرگ این چنینی هستند که خرید انواع با کیفیت آن‌ها از نیو نی‌نی، باعث شیرین‌تر شدن فرآیند بچه داری می‌شود. لوازمی نظیر دندانگیر، لثه شور، پوار بینی (ساکشن بینی) ناخنگیر، قیچی، تب سنج، دستمال مرطوب، دستمال خشک کن پا و…

لوازم بهداشتی

پوست بدن کودکان، پوست به شدت حساس است. پوستی که مراقبت از آن باید با حساسیت صورت پذیرد. فراهم کردن بهداشت کودکان نیز مسأله‌ای مهم است که غلفت از آن چه در خانه یا چه در بیرون از خانه (همانند وقتی که کودکدرکالسکه است) می‌تواند به بیماری منجر شود؛ بیماری‌هایی که در بزرگسالی نیز گریبان گیر آن‌ها خواهد شد. بنابراین باید بهداشت کودکان را با استفاده لوازم و محصولات طراحی شده خاص آن‌ها حفظ کرد تا کودکی همیشه پاکیزه و سالم بماند. انواع شامپو‌ها و لوسیون‌ها، سرویس‌های حمام (شامل انواع وان، حوله، گوش پاک کن و… ) برای کودکان در نیو نی‌نی موجود هستند که با توجه به میزان حساسیت و فیزیک بدن آن‌ها طراحی شده‌اند. از دیگر محصولات بهداشتی این فروشگاه فوق‌العاده می‌توان به انواع پودر‌های مورد نیاز کودکان نظیر پودر سوختگی)، انواع عطر و ادکلن مخصوص، دستمال‌های پاک‌کننده و… اشاره کرد.

لوازم خواب

این درست است که کودکان می‌توانند در هر جا و مکانی به خواب بروند. در آغوش مادر و پدر، درون کالسکه و… اما محل خواب کودک، شیوه خواباندن، میزان راحتی در هنگام خواب، همه و همه مواردی هستند که بر روی کیفیت خواب کودکان تأثیر می‌گذارند. کیفیت بد خواب، حتی می‌تواند در بزرگسالی نیز افراد را تحت تأثیر قرار دهد و این تأثیر بد، در کودکی و نوزادی چندین برابر است. بنابراین فراهم آوردن لوازم خواب مناسب برای کودکان، از اقدامات ضروری است که والدین باید انجام دهند. به عنوان مثال گهواره یا تاب برقی، وسیله‌ای است که جایگزین گهواره‌های مدرن شده است. این وسیله می‌تواند به صورت خودکار کودک را تکان داده و آهنگ‌هایی لالایی مانند برای او پخش کند تا به خواب برود؛ این در حالی است که والدین می‌توانند به کار‌های روزمره خود برسند. از دیگر لوازم خواب نیو نی‌نی می‌توان به انواع گهواره، سرویس‌های خواب چوبی برای سنین مختلف، انواع پتو و… اشاره کرد.

کالا‌های مورد نیاز در خارج از منزل

گا‌هاً برای اینکه والدین به فعالیت‌های روزمره خود برسند؛ تصمیم می‌گیرند کودک عزیزشان را با خود همراه کنند. به عنوان مثال زمانی که می‌خواهند به پیاده روی بروند؛ وجود یک کالسکه راحت و خوش فرم برای کودک یک نیاز است. کالسکه علاوه بر این‌که محلی مناسب برای نگهداری و حمل کودک است؛ می‌تواند برای حمل و نگهداری لوازم او نیز مناسب باشد. زمانی که قصد دارند با خودرو به جایی بروند؛ وجود یک صندلی خودرو کودک برای اطمینان از نحوه صحیح قرارگیری کودک و ایمنی او در مسیر، نیازی انکار نشدنی است. داشتن یک کریر برای مکان‌های شلوغی که به همراه داشتن کالسکه دردسر ساز است؛ همیشه انتخاب خوبی است. وسایلی که می‌توان از نیو نی‌نی با قیمت مناسب و کیفیت بی‌نظیر، خریداری نمود. همچنین برای مشاهده جدید ترین و قیمت کالسکه به نیونینی مراجعه کنید.

لوازم غذا خوری

به نظر می‌رسد که غذا دادن به کودکان، از مشکلات اکثر والدین است. گرچه کودکان از خوردن غذا فراری هستند؛ اما می‌توان با فراهم کردن لوازم غذا خوری شکیل و مناسب، تمایل آن‌ها را به خوردن غذا افزایش داد. به عنوان مثال می‌توان با خرید یک صندلی غذا که اجازه تقلا بیش از حد به کودکان نمی‌دهد؛ آن‌ها را به هنگام غذا خوردن ثابت کرد. بستن پیش بند علاوه بر جلوگیری از کثیف شدن لباس‌هایشان، به کودکان یاد می‌دهد که زمان غذا خوردن فرا رسیده است. استفاده از سرویس غذای رنگی و جذاب نیز می‌تواند اثرگذار باشد.

خرید لوازم کودک و نوزاد از نیو نی‌نی

همان‌طور که خواندید؛ نیو نی‌نی از کامل‌ترین مراکز خرید سیسمونی و لوازم کودک نظیر انواع کالسکه است. خوب است بدانید که علاوه بر موارد گفته شده؛ انواع عروسک و اسباب بازی نیز در نیو نی‌نی فراهم است. والدین آینده، می‌توانند با خرید از این فروشگاه بی نظیر، به هر چیزی که برای پرورش کودکی سالم و قوی نیاز دارند؛ دست یابند. نیو نی‌نی محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می‌کند و هر جایی از کشور که باشید؛ می‌توانید برای تجربه خریدی رضایت بخش به نیو نی‌نی به نشانی اینترنتی https://newnini.com/ مراجعه نمایید.

 

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا