ریپورتاژ آگهی

نکات طلایی قبل از خرید میز تعویض پوشک

bestkid b

اگر گشتی در دنیای سیسمونی نوزاد بزنید متوجه می شوید که برای راحتی والدین و آرامش و امنیت بیشتر نوزاد، وسایلی جدید و با طراحی های به روز وجود دارند. از این وسایل بسیار لازم و ضروری می توان به میز تعویض پوشک نوزاد اشاره داشت. اگر از کاربرد این وسیله می خواهید بدانید، همان طور که از نامش پیداست، برای تعویض پوشک نوزاد مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما بیشتر در این درباره خواهیم گفت.

در این مقاله می خواهیم از کاربرد و مزایای خرید این جزء مهم از سیسمونی بگوییم و با نکات مهم خرید میز تعویض پوشک آشنا شویم تا خریدی آگاهانه از محصول داشته باشیم. پس همراه ما باشید.

اهمیت و نکات خرید میز تعویض پوشک

تعویض پوشک نوزاد از مهم ترین کارهایی است که والدین پس از بدنیا آمدن فرزندشان با آن سروکار دارند. شاید در گذشته این کار، وقت گیر و کمی سخت بوده باشد اما امروزه با وجود وسیله کاربردی چون میز تعویض پوشک، این کار با دردسر کم و سرعت بیشتر انجام می شود.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

این وسیله برای آسایش و راحتی والدین و کودک طراحی شده است. زیرا با وجود میز تعویض پوشک ، دیگر تعویض پوشک پس از عمل سزارین و یا داشتن نوزاد دو قلو، سخت نخواهد بود و نگهداری از نوراد راحت تر می شود.

طراحی این وسیله کاربردی به صورتی است که، فضای امنی برای نوزاد ایجاد شود و اکثرا هم دارای یک تا چند کشو هستند تا همه ملزومات تعویض پوشک نوزاد مانند پوشک، دستمال مرطوب و کرم و پودر بچه را در آن‌ها جای دهید.

خرید میز تعویض پوشک نوزاد

قبل از خرید میز تعویض پوشک نوزاد، مانند هر وسیله دیگری، باید نکات مهم و طلایی را در نظر داشته باشید که در ادامه با ذکر توضیحات ، به آن ها کامل می‌پردازیم.

امنیت میز تعویض پوشک

همانطور که اشاره شد یکی از دلایل مهم خرید میز تعویض پوشک ایجاد امنیت و راحتی نوزاد در هنگام تعویض پوشک است. پس اصلی‌ترین موضوعی که باید در هنگام خرید این میز مورد توجه قرار بگیرد، امنیت میز است. میز تعویض باید قابلیت قرارگیری در کنار دیوار را داشته باشد و در صورت نیاز به دیوار اتصال پیدا کند و محکم گردد.

حتما در هنگام خرید میز تعویض پوشک نوزاد استاندارد بودن آن را در نظر بگیرید. این نکته بسیار اهمیت دارد زیرا میزهای استاندارد جهت امنیت بیشتر و جلوگیری از سقوط، بر دیوار کناری خود پیچ می‌شوند. در ضمن، میزهای استاندارد دارای فضای کافی هستند تا در صورت غلتیدن احتمالی نوزاد، امکان سقوط او وجود نداشته باشد.

یک میز تعویض پوشک نوزاد استاندارد طوری طراحی شده است تا سطح میز فاقد گوشه‌های تیز و برنده باشد.

رنگ ضد حساسیت

همانطور که می‌دانید پوست نوزادان بسیار حساس است و برای مراقبت بهتر و حداکثری، نوزاد باید از وسایل ساخته شده با مواد و متریال نامرغوب و حساسیت زا بدور باشد. پس در هنگام خرید سیسمونی و مبلمان اتاق خواب نوزاد، استانداردهای لازم را در نظر بگیرید. یکی از این استانداردها، استفاده از رنگ ضد حساسیت در ساخت وسایل اتاق نوزاد است.

برای خرید سرویس خواب کودک و یا میز تعویض پوشک نوزاد از فروشگاه‌های معتبر اقدام نمایید زیرا شرکت‌های معتبر تمامی محصولات خود را با متریال و مواد ضد حساسیت ساخته و وارد بازار کرده است.

ارتفاع میز تعویض پوشک

در هنگام خرید میز تعویض پوشک نوزاد، ارتفاع میز را در نظر بگیرید. بهترین ارتفاع برای میز تعویض پوشک حداقل ۹۰ تا ۱۱۰ سانتی‌متر می‌باشد که در این صورت نیازی به خم شدن نیست و پاها در بهترین موقعیت قرار می‌گیرند تا حرکات نوزاد کنترل گردد.

قفسه و کشوهای میز تعویض پوشک

از دیگر موارد مهم در هنگام خرید میز تعویض پوشک توجه به فضای قفسه بالایی است. این قسمت باید به اندازه‌ای باشد تا بتوان ملزومات تعویض پوشک نوزاد را در آن جای داد. از توجه به کشوهای میز و فضای آن هم غاقل نشوید. کشوهای میز هم باید به اندازه کافی فضا داشته باشند تا وسیله‌ها را در خود جای داده و در اتاق نظم برقرار گردد.

مقاومت در برابر رطوبت

با توجه به کاربرد میز تعویض پوشک، طبیعی است که در برابر رطوبت و آب قرار گیرد. اگر از متریال ضد رطوبت و مرغوب در ساخت آن استفاده شود، دیگر دچار پوسیدگی نمی شود و عمر و ماندگاری بیشتری هم دارد.

می دانیم چوب به دلیل ساختار طبیعی خود جاذب آب و رطوبت است، اما در مراحل تولید محصولات حرفه ای و اصولی، نکاتی در نظر گرفته شده و رعایت میشود که تا حد امکان این محصولات را در برابر رطوبت مقاوم می‌کند.

طرح و مدل میز تعویض

برای زیبایی دکوراسیون اتاق کودک بهتر است مدلی را از میز تعویض انتخاب نمایید که هماهنگ و ست با دیگر وسایل اتاق باشد و رنگ آن با رنگ دکوراسیون اتاق، یک هارمونی داشته باشد. برای مراقبت و نگهداری بهتر از فرزند دلبندتان بهتر است؛ فضای اختصاصی برای هر یک از نیازهای کودک را در نظر بگیرید. با این کار، حریم شخصی را به او آموزش داده و کودک را برای ورود به جامعه آماده می‌سازید.

پس، وجود میز تعویض پوشک برای ایجاد فضای اختصاصی، رعایت ایمنی و بهداشت کودک و از همه مهم تر آسایش و راحتی شما والدین عزیز، لازم و ضروری است.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا