ریپورتاژ آگهی

مقایسه پوشک مولفیکس و مای بیبی

bestkid b

پوشک مولفیکس و مای بیبی از معروف ترین برند های پوشک محسوب می شوند که در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر قرار داشته و طرفداران زیادی نیز دارند؛ بنابراین در این مقاله تلاش کردیم تا این دو پوشک را با یکدیگر مقایسه کنیم تا پدر ها و مادر های عزیز بتوانند بهترین انتخاب را برای دلبند خود داشته باشند.

مقایسه پوشک مولفیکس و مای بیبی

تامین پوشک مناسب یکی از مهم ترین واساسی ترین دغدغه های خانواده ها و از مهم ترین نیازهای نوزاد در مراحل اولیه زندگی می باشد.

پوشک مولفیکس و مای بیبی از معروف ترین برند های پوشک محسوب می شوند که در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر قرار داشته و طرفداران زیادی نیز دارند؛ بنابراین در این مقاله تلاش کردیم تا این دو پوشک را با یکدیگر مقایسه کنیم تا پدر ها و مادر های عزیز بتوانند بهترین انتخاب را برای دلبند خود داشته باشند.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

معرفی پوشک مای بیبی

پوشک مای بی بی فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده و علاوه بر جذب مشتریان زیاد، توانسته بازخورد مثبتی نیز از آنها دریافت نماید. از جمله دلایل دریافت این بازخورد های مثبت به دو موضوع باز می گردد:

پوشک مای بیبی دارای قیمت مقرون به صرفه ای می باشد و در نتیجه از پوشک های با کیفیت بالا و قیمت اقتصادی محسوب می شود و می توان گفت دقیقا همان چیزی است که خانواده ها از یک پوشک مناسب انتظار دارند.

همچنین پوشک مای بیبی از جمله پوشک های ضد حساسیت می باشد و مواد ضد حساسیت این برند به میزان مناسب در پوشک قرار می گیرند و همین موضوع سبب رضایت 90 درصدی مشتریان از این پوشک ضد حساسیت شده است.

در لایه داخلی پوشک my baby، از کرم عصاره بابونه برای حفظ نرمی و لطافت و جلوگیری از حساسیت پوست استفاده‌ شده است. افزون بر اینکه لایه مرکزی دارای جذب بسیار بالا می باشد، لایه رویی بسیار نرم بوده که هنگام برخورد با پوست کودک، ذره ای احساس ناخوشایند به کودک نمی دهد.

چسب های کناری این پوشک دارای کشسانی بالایی بوده و به دلیل متناسب بودن با آناتومی بدن کودک، آزادی و راحتی کودک را افزایش داده است.

مای بیبی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا محصولاتی با جذب بالا و ضد حساسیت متناسب با نوع پوست نوزاد تولید می کند و خشک نگه ‌داشتن پوست کودک، استفاده از عصاره گیاهی، استفاده از لوسیون به‌ منظور حفظ رطوبت و نرمی پوست، جلوگیری از نشت و بوی بد، لایه‌های تنفس‌ پذیر با قابلیت گردش هوا و چسب و نوار حاشیه‌ای متناسب با آناتومی کودک، توانسته اند در پر طرفدار بودن پوشک مای بیبی و بازخورد های مثبت آن تاثیر گذار باشند.

معرفی پوشک مولفیکس

پوشک مولفیکس یکی از کارخانه های تولید پوشک در ایران می باشد که تحت لیسانس کشور ترکیه در ایران فعالیت می نماید. این برند با برند های خارجی در رقابت بوده و همانند پوشک مای بیبی تعداد بالایی بازخورد های مثبت دریافت کرده است.

از مهم ترین ویژگی های پوشک مولفیکس افزون بر کیفیت بالا، ضد حساسیت بودن آن می باشد.

پوشک های مولفیکس از سخت ‌ترین آزمایش‌های استاندارد دنیا سربلند بیرون آمده و با دارا بودن مواد گیاهی سبب التهاب پوست کودک نمی شود. همچنین دارای چسب های محکمی می باشند که علاوه بر راحتی کودک، با دارا بودن دو لایه جاذب از هرگونه نشتی جلوگیری می نمایند. محصولات این برند افزون بر اینکه دارای قابلیت گردش هوا می باشند، با آناتومی بدن کودک نیز سازگار بوده و از ادرار سوختگی جلوگیری می نمایند.

تولید بسته‌ هایی با تعداد زیاد باعث شده قیمت پوشک Molfix بسیار مقرون ‌به ‌صرفه باشد. قیمت پوشک مولفیکس بسته به اندازه و تعداد آن در جعبه متفاوت است. این نوع پوشک در بسته ‌بندی‌هایی با تعداد مختلف به بازار عرضه شده است. معمولا بسته‌ بندی‌هایی با تعداد بالاتر پوشک صرفه اقتصادی بیشتری دارند. همچنین امروزه با امکان خرید اینترنتی پوشک مولفیکس، راحتی بیشتری برای خانواده ها به وجود امده است.

مقایسه پوشک های مولفیکس و مای بیبی

در این قسمت به مقایسه اجمالی پوشک مولفیکس و مای بیبی می پدازیم تا شما انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید.

پوشک مای بیبی

  • جذب بالا

  • کشسانی بالا

  • ضد حساسیت

  • قیمت اقتصادی

  • جلوگیری از بوی بد

  • جلوگیری از هرگونه نشتی

  • متناسب با آناتومی بدن کودک

  • تهیه شده با تکنولوژی روز دنیا

  • دارای لوسیون و عصاره های گیاهی

پوشک مولفیکس

  • جذب بالا

  • ضد حساسیت

  • قابلیت گردش هوا

  • دارای دو لایه جذب

  • قیمت بالاتر از مای بیبی

  • لایه رویی نرم و لطیف

  • تحت لیسانس کشور ترکیه

  • دارای لوسیون های گیاهی و دارویی

  • رد شدن از از سخت ‌ترین آزمایش‌های استاندارد

به طور کلی هر دوی این برند ها مشتریان خود را دارند و همانطور که اشاره کردیم بازخورد های بسیار مثبتی هم دریافت کرده اند.

سعی کردیم تمام ویژگی های پوشک مولفیکس و مای بیبی را به طور کلی و جزئی بیان کنیم تا علاوه بر احساس راحتی دلبند شما، توانسته باشیم از دغدغه های شما نیز بکاهیم؛ همچنین شما برای انتخاب بهتر، علاوه بر استفاده از تجربه دیگران، هر دو برند را مورد استفاده قرار دهید تا در نهایت برندی که دلبندتان با آن راحت تر است را انتخاب نمایید.

 

 

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا