ریپورتاژ آگهی

خرید انواع تب سنج از داروخانه ی آنلاین

bestkid b

همواره با ورود به فصل سرما و از طرفی وجود ویروس کرونا شاهد مریض شدن عزیزانمان از جمله افرادی که از لحاظ سیستم ایمنی بدن ضعیف هستند، می‌باشیم. کودکانمان به دلیل قوای جسمی ضعیف يا پدر و مادرمان به دلیل کهولت سن از جمله کسانی هستند که مستعد بیماریند. برای پیشگیری از بیماری این افراد داشتن ابتدایی‌ترین ابزار سلامت ضروری است. یکی از این ابزارها تب سنج است. در واقع تب سنج‌ها بیان کننده‌ی این هستند که آیا دمای بدن که معمولا باید بین 36.6 تا 37.7 باشد، هست یا خیر تا بدانید که آیا نیاز است به پزشک مراجعه کنید یا آن میزان تب جای نگرانی ندارد. در واقع می‌توان گفت یک تب سنج مناسب اطلاعات لازم درباره مراحل مهم بعدی مراقبت را به شما می‌دهد. تب سنج‌های تماسی و غیرتماسی را می‌توان بسیار راحت از داروخانه آنلاین تهیه نمود و برای خرید این نوع ابزار دیگر نیازی به مراجعه‌ی حضوری به داروخانه‌ها نیست. سن اعضای خانواده و همچنین اولویت‌های شخصی می‌تواند به شما کمک کند که تصمیم بگیرید بهتر است چه نوع تب سنجی را از داروخانه آنلاین تهیه کنید.

نکاتی در مورد سنجش تب

هر تب سنجی که می‌خواهید مورد استفاده قرار دهید باید دستورالعمل‌های سازنده را با دقت بخوانید. در صورت استفاده نادرست از هر تب سنجی، نتایج دقیق ارائه نمی‌شود. دومین نکته این است که هرگز از دماسنج به جای تب سنج استفاده نکنید. دماسنج به هیچ عنوان نمی‌تواند به جای تب سنج عمل کند و گزارش دقیق و صحیحی از دمای بدن انسان ارائه کند.

تب سنج دیجیتالی

تب سنج‌های دیجیتالی با استفاده از سنسورهای حرارتی‌ای که دمای بدن را تعیین می‌کنند، کار می‌کنند. می‌توان از آن‌ها برای اندازه گیری دما از طریق دهان، مقعد یا زیر بغل استفاده کرد. هنگام استفاده از تب سنج دیجیتالی، به خاطر داشته باشید که درجه دمای زیر بغل  حدود ½ تا 1 درجه فارنهایت (معادل 0.6 درجه سانتیگراد) سردتر ازدرجه دمای دهان است. همچنین درجه دمای نشان داده شده از مقعد  ½ تا 1 درجه فارنهایت (معادل 0.6 درجه سانتیگراد) گرمتر از درجه دمای دهان می‌باشد. از مزایا تب سنج دیجیتال این است که در یک دقیقه یا کمتر درجه دقیق دمای بدن را تشخیص می‌دهد.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

نکاتی که هنگام استفاده از تب سنج دیجیتال باید رعایت شود:

  • برای اینکه تشخیص دقیق از راه دهان، نوک دستگاه باید در زیر زبان در حالی که دهان کاملا بسته است قرار بگیرد. در کودکان این امر بسیار سخت است. به همین دلیل، استفاده از روش مقعدی دقیق‌ترین شیوه برای نوزادان و کودکان خردسال است.
  • تشخیص از طریق دهان اگر خیلی نزدیک به زمان پس از خوردن غذا یا آشامیدن باشد، دقیق نخواهد بود، زیرا ممکن است با دمای غذا یا نوشیدنی شما نتایج تغییر کند. حداقل 15 دقیقه صبر کنید.
  • باتری‌های تب سنج دیجیتال باید به صورت دوره‌ای تعویض شوند. اطمینان حاصل کنید که همیشه نوع مناسب باتری را برای دستگاه خود خریداری می‌کنید.
  • برای سنجش مقعدی و دهانی نباید از دماسنج یکسانی استفاده کنید. به همین دلیل ممکن است نیاز به خرید دو دماسنج داشته باشید که باید در مورد محل استفاده برچسب گذاری شوند تا اشتباهی استفاده نشوند. هر تعداد تب سنج نیاز دارید را به راحتی می‌توانید از داروخانه آنلاین تهیه کنید.

تب سنج لیزری

تب سنج لیزری یا تب سنج مادون قرمز یکی از چندین ابزاری است که بشر برای ساده‌سازی روند اندازه‌گیری دما ساخته است. دماسنج‌های بالینی انواع مختلفی دارند اما برخلاف تمامی آن‌ها این تب سنج بر اساس اصل تکنولوژی مادون قرمز کار می‌کند. هر جسمی از خود انرژی مادون قرمز ساتع می‌کند و می‌توان از این دستگاه‌ها برای اندازه گیری این انرژی استفاده کرد.

این دستگاه‌ چندین مزیت را شامل می‌شود و برخی از مهم‌ترین مزایای آن شامل موارد زیر است:

  • همه کاره بودن: تب سنج لیزری یکی از همه کاره‌ترین ابزارهای محاسباتی است که می‌تواند برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.
  • دقت: می‌تواند دمای یک جسم را از فاصله دور بدون هیچ گونه اشکالی تجزیه و تحلیل کند و بخواند. انواع تب سنج
  • عدم نیاز به تماس: تب سنج لیزری بدون استفاده از تماس بدنی و به راحتی با قرار گرفتن جلوی پیشانی دمای دقیق بدن را ارائه می‌دهد.

بدن بانوان به طور طبیعی از طریق واژن مایع روان کننده تولید می‌کند. این مایع سبب افزایش لذت در رابطه جنسی می‌شود اما گاهی بدن ممکن است در نتیجه تغییرات هورمونی، یائسگی، پیری یا دارو، روان کننده کمتری تولید کند؛ رابطه بدون روان کننده می‌تواند دردناک باشد و به مخاط واژن آسیب برساند. چاره چیست؟ چاره آن در دست محصولات کدکس است که می‌توانید از داروخانه آنلاین بخرید.

ژل روان کننده کدکس

ژل روان کننده می‌تواند به افزایش تحریک، افزایش لذت جنسی، نرم نگه داشتن پوست واژن کمک کند و جایگزین روان کننده ترشحی طبیعی بدن باشد. علاوه بر ژل روان کننده، موارد دیگری نیز وجود دارند که به بهبود رابطه کمک می‌کنند. یکی از این موارد کاندوم‌های تأخیری هستند.

کاندوم‌های تأخیری کدکس

این دسته از کاندوم‌ها علاوه بر دارا بودن تمامی مزایای کاندوم معمولی نظیر جلوگیری از بارداری و مبتلا شدن به بیماریهای مقاربتی، از زود انزالی، یکی شایع‌ترین موارد مشکل ساز در رابطه جنسی، نیز جلوگیری می‌کنند.

داروخانه آنلاین چیست؟

فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین به نشانی اینترنتی https://darookhaneonline.com/ علاوه بر تب سنج و محصولات کدکس به فروش آنلاین انواع لوازم بهداشتی، آرایشی و تجهیزات پزشکی به شکل آنلاین می‌پردازد. در داروخانه آنلاین می‌توانید تمامی لوازم مورد نیاز خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری، تهیه کرده و خریدی مطمئن را برای خود رقم زنید. برای مشاهده قیمت انواع تب سنج و خرید آن‌ها و همچنین قیمت و خرید کدکس به داروخانه آنلاین مراجعه کنید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا