ریپورتاژ آگهی

بهترین مارک کرم مرطوب کننده برای پوست خشک

bestkid b

خشکی پوست یکی از شایع‌ترین مشکلاتی پوستی است که درصد زیادی از افراد همیشه و به خصوص در فصول خشک سال نظیر پائیز و زمستان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. علاوه بر خشکی هوا، عوامل دیگر نظیر شستشوی مکرر پوست با شوینده مناسب، زیاد ماندن در حمام و حمام با آب بسیار گرم و … می‌توانند یک پوست معمولی را به یک پوست خشک تبدیل کنند. نشانه‌های خشکی پوست نظیر خارش، پوست پوسته شدن، زبر شدن پوست در آخر سبب مراجعه افراد به دکتر پوست می‌شوند و آنجا اولین درمانی که به آنها توصیه می‌شود استفاده از کرم مرطوب کننده الانزا  برای پوست خشک است. برای همین در ادامه لیستی تحت عنوان بهترین مارک کرم مرطوب کننده برای پوست خشک تهیه کرده‌ایم تا شما بتوانید برای همیشه با این مشکل خداحافظی کنید.

کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست‌های خشک و معمولی

آنچه که کرم‌ها را از هم متمایز می‌سازد، ترکیبات سازنده آن‌هاست. ترکیباتی که این کرم را یک کرم مرطوب کننده برای پوست خشک و مناسب برای آن ساخته است در ادامه آورده شده‌اند.

عصاره مخمر و فاکتور مرطوب کننده طبیعی NMF از ترکیبات مهم این کرم هستند. خاصیت مرطوب کنندگی عصاره مخمر به تازگی کشف شده است و به همین دلیل امروزه در ماسک‌ها و کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان یافت می‌شود. فاکتور مرطوب کننده طبیعی، به صورت طبیعی در پوست وجود دارد اما به دلایل متعددی، به خصوص شستشوی بیش از حد پوست، از بین می‌رود و پوستی خشک را به جای می‌گذارد. جایگزین شدن این فاکتور طبیعی در پوست فرآیند التیام آن را بهبود بخشیده و به حفظ رطوبت آن کمک می‌کند.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

اگر سری به سایت‌ها و مقالات مربوط به مراقبت از پوست بزنید روغن‌های طبیعی را جزو مهم‌ترین و مؤثرترین موارد در می‌یابید. در میان روغن‌های مناسب جهت استفاده به منظور مرطوب کنندگی پوست، نام روغن‌های آرگان و روغن سبوس برنج قطعاً به چشم می‌خورد. احتمالاً تا به حال نام روغن آرگان و خواص شگفت‌انگیز آن بر پوست، مو و حتی ناخن را شنیده‌اید؛ روغن سبوس برنج نیز قدرت مرطوب کنندگی بالایی دارد و جفت روغن‌های گفته شده با دارا بودن آنتی اکسیدان، با رادیکال‌های آزاد موجود بر پوست مبارزه می‌کنند و از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می‌کنند و خبر خوش این که هر دوی آن‌ها در این کرم مرطوب کننده موجود هستند.

شی باتر (Shea butter) روغن درخت شی، یک درخت بومی در آفریقا است که به دلیل ظاهر کره مانند آن به این نام شناخته می‌شود. این روغن که به تازگی به دلیل خواص بی‌شمار آن برای سلامت پوست و مو مورد استقبال قرار گرفته، تا سال‌ها پیش خاص مردم آفریقا بود. این روغن با ایجاد دوباره لیپیدهای ضروری پوست، در واقع سدی میان پوست با محیط بیرون برقرار کرده که سبب حفظ رطوبت آن می‌شود. از این روغن در تهیه این کرم مرطوب کننده برای پوست خشک استفاده شده است.

اسکوالن یک چربی طبیعی است که می‌توان آن را در لایه‌های بیرونی پوست یافت اما با قرار گرفتن در معرض عوامل خشک کننده پوست و همچنین بالا رفتن سن، میزان آن کاهش می‌یابد. استفاده از آن در کرم‌های مرطوب کنندگی سبب افزایش میزان آن بر روی پوست و حفظ رطوبت آن می‌شود. این روغن تا مدت‌ها پیش از کبد کوسه استخراج می‌شد؛ اما امروزه از طریق نیشکر، روغن زیتون و دانه آمارانت نیز می‌توان آن را تهیه نمود که در برای ساخت کرم نیز از طریق مواد گفته شده اسکوالن تهیه می‌شود و کرم مرطوب کننده سینره کاملاً کرولتی فری (cruelty free) است.

کرم مرطوب کننده لایسل مدل Rich مناسب برای پوست خشک

این کرم همان طور که از نامش پیداست مناسب برای پوست‌های خشک طراحی شده است. حال به بررسی ترکیبات سازنده آن می‌پردازیم که این کرم را به یک انتخاب خوب برای افراد دارای مشکل خشکی پوست مناسب کرده است.

ویتامین C را اگر مؤثرترین ویتامین در سلامت پوست و مو بنامیم، حق گفته‌ایم. خواص بی‌شمار این ویتامین شامل بهبود جای زخم و آفتاب سوختگی، کمک به ساخت کلاژن، درمان اگزما، جلوگیری از تغییر رنگ پوست، بهبود بافت پوست، درمان آکنه، بهبود جریان خون و … سبب می‌شوند ویتامین C  یک ترکیب سازنده عالی و حتی گاهاً ضروری در کرم‌های مختلف و به خصوص کرم‌های مرطوب کننده باشد که در این کرم، از آن استفاده شده است.

آووکادو را می‌توان یک میوه کم‌تر شناخته شده در ایران خطاب کرد اما در جوامعی که از این میوه به وفور استفاده می‌شود از آن علاوه بر استفاده خوراکی استفاده مراقبتی نیز می‌شود. چرا که آووکادو یک مرطوب کننده قوی است و به همین دلیل است که وجود آن در این کرم مرطوب کننده یک پوئن مثبت محسوب می‌شود.

از دیگر ترکیبات این کرم می‌توان به روغن آرگان و شی باتر اشاره کرد که پیش‌تر با آن‌ها و خواصشان آشنا شدیم.

کرم مرطوب کننده ایویم مدل Argan مناسب پوست خشک

همانطور که از نامش پیداست؛ روغن آرگان از ترکیبات اصلی این کرم است. حال به شرح دیگر ترکیبات موثر آن می‌پردازیم.

“دارا بودن روغن‌های طبیعی” را می‌توان از مولفه‌های یک کرم مرطوب کننده برای پوست خشک موثر و کارساز دانست. این کرم نیز از این قائده مستثنی نیست و با دارا بودن روغن‌های بادام شیرین و رزماری که هر دو به شدت برای پوست مفید هستند و تاثیرات قابل توجهی بر روی آن دارند؛ رسالت خود را به عنوان یک کرم مرطوب کننده برای پوست خشک به جای آورده است.

خیار را همه به آبرسانی آن می‌شناسند؛ تا بحث رسیدگی و مراقبت از پوست می‌شود اولین تصویر ذهنی همه یک صورت است که خیار روی چشم‌های آن قرار گرفته است! اسطوخدوس نیز یک گیاه مفید برای پوست است که عمده تاثیر آن بر روی کنترل آکنه است. بنا بر توضیحات گفته شده، وجود عصاره اسطوخدوس و خیار این کرم را به یک انتخاب عالی تبدیل کرده است.

از دیگر ترکیبات تاثیرگذار این کرم می‌توان به ویتامین E  و تخم کتان اشاره کرد. کرم مرطوب کننده برای پوست خشک را از الانزا تهیه کنید. علاوه بر کرم‌های گفته شده؛ برای خرید انواع کرم‌های اصل، لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی با کیفیت، لوازم شخصی برقی کاربردی، پوشاک شیک زنانه و مردانه و همچنین انواع کیف‌های زیبا و متنوع نیز می‌توانید به فروشگاه اینترنتی الانزا به نشانی اینترنتی https://elanza.com/ مراجعه کنید. محصولات این فروشگاه همگی با کیفیت و با ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رسند؛ همچنین هزینه ارسال خریدهای بالای ۲۰۰ هزار تومان نیز رایگان می‌باشد.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا