ریپورتاژ آگهی

بهترین داروی چاقی گیاهی برای کودکان

یکی از مهم‌ترین رویداد‌هایی که برای کودکان رخ می‌دهد، مربوط به رشد آن‌ها است. کودکان نیاز به یک تغذیه مناسب برای رشد و افزایش وزن دارند. اگر به هر دلیلی کودکی وزن اضافه نکرد و ضعیف و لاغر بود، می‌توان از محصولات گیاهی استفاده کرد. این محصولات بدون ضرر بوده و حاوی ویتامین‌ها و مواد مختلفی هستند که نوعی مکمل غذایی محسوب می‌شوند.

معرفی بهترین دارو‌های گیاهی برای چاقی کودکان

برای افزایش وزن کودکان چند داروی گیاهی وجود دارد. لازم به ذکر است که باید دارویی را انتخاب کنید که برای سلامتی کودک خطری به همراه نداشته باشد. در زیر به انواع داروی گیاهی و پودر افزایش وزن کودکان اشاره می‌شود:

• پودر افزایش وزن over

پودر افزایش وزن over یکی از بهترین داروهای گیاهی برای بالا بردن وزن کودکان است. این پودر دارای ریشه جینسینگ، پودر سفیده تخم مرغ، جوانه گندم، پودر آب پنیر، مغز بادام است. تمامی این مواد مقوی بوده و علاوه بر افزایش وزن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن نیز می‌شود. استفاده از این پودر باعث می‌شود تا اشتها کودک افزایش پیدا کرده و در نهایت باعث چاقی بدن می‌شود. پودر افزایش وزن over یک مکمل کاملا گیاهی برای افزایش حجم بدن است و باعث تقویت و فرم امدن بدن میشود و مهم تر از همه که هیچ ضرر و عوارضی ندارد.

این محصول در اصل یک پروتئین خالص و بسیار مقوی محسوب میشود که برای افراد ورزشکار باعث افزایش حجم عضله ها و برای کسانی که تحرک ندارند باعث چاقی میشود. همچنین هم کودکان و هم بزرگسالان میتوانند از این پودر استفاده کنند.

طبق تجربه مشتریان، حدود 7 کیلو در مدت یک ماه مصرف از این پودر اضافه وزن خواهد داشت.

• پودر کید ویت

این پودر برای افزایش وزن کودکان بالای دو سال استفاده شده و هیچ ضرری ندارد. علاوه بر افزایش وزن دریافت انرژی کودک را بیشتر کرده و به رشد او کمک می‌کند. هر پیمانه این پودر ۲۵ گرم بوده و هر ۱۰۰ گرم آن ۴۰۰ کیلوکالری و ۲۰۰ میلی گرم فسفر دارد.

این پودر حاوی کازئینات سدیم، شیر خشک اسلیم و کامل، پودر عصاره مالت، مالتودکسترین، پودر مخلوط چربی‌های خوراکی، کنسانتره پروتئین شیر، پروتئین غلیظ شده آب پنیر، ، اینولین، ساکارز، مجموعه ویتامینی، مجموعه آنزیمی، گوارگام، رنگ وطعم دهنده‌ای خوراکی است.

کودکان ۲ تا ۵ سال باید یک پیمانه از آن را در ۷۰ میلی لیتر آب حل کرده و مصرف کنند. کودکان ۶ تا ۱۲ سال دو پیمانه در ۱۲۵ میلی لیتر آب و کودکان ۱۳ ساله باید سه پیمانه را در ۲۰۰ میلی لیتر آب حل کرده و مصرف کنند.

• پودر گین چایلد دوبیس

این محصول بهترین پودر افزایش وزن برای کودکان است که یک مکمل غذایی محسوب می‌شود. این محصول حاوی ویتأمین‌ها، مواد معدنی کربوهیدرات و پروتئین بوده و به رشد و تقویت کودک کمک می‌کند. می‌توان گفت هر آنچه که برای رشد و تقویت کودک نیاز است، در این پودر وجود دارد. هر وعده این پودر ۳۰ گرم یا دو پیمانه است که حدود ۱۱۹ کالری دارد.

این میزان پودر انرژی را که کودک نیاز دارد، را فراهم کرده و باعث تقویت او شده و سلامت عمومی بدن را حفظ می‌کند. از طرفی هر وعده آن ۱۶ گرم کربوهیدرات دارد که سبب وزن‌گیری و رشد فیزیکی کودک می‌شود.

از دیگر ترکیبات این پودر وجود ۷ گرم پروتیین در هر ۳۰ گرم آن است. علاوه بر وزن‌گیری و رشد کودک سیستم ایمنی، مفاصل و استخوان‌ها را نیز تقویت می‌کند. طعم شکلات آن سبب شده تا کودکان آن را با اشتها خورده و مشکلی نداشته باشند.

• جوانه گندم

جوانه گندم از موارد مهم در تغذیه تمام سنین به خصوص کودکان است. با اضافه کردن جوانه گندم یا پودر آن به غذای کودک به رشد و اضافه کردن وزن او کمک کنید. این جوانه سرشار از ویتامین‌های ب و ث بوده که به هضم راحت غذای کودک کمک می‌کند.

بعد از هر وعده غذایی یک قاشق پودر جوانه گندم را در یک لیوان شیر حل کرده و مصرف کنید. خوردن آن را یک قاشق عسل بلامانع بوده و طعم آن را بهتر می‌کند. از خواص این پودر می‌توان به افزایش وزن و قد کودک، تقویت حافظه، چاقی و… اشاره کرد.

این پودر بهترین پودر بدنسازی افزایش بدن نیز محسوب شده و خوردن آن برای افراد در سنین مختلف ایرادی ندارد. از جمله ویتامین‌های دیگر این مکمل B و E است. این جوانه پروتئینی به نام هیدرولیزات دارد که به تولید آنتی‌بادی در بدن نیز کمک کرده و با میکروب‌ها مقابله می‌کند.

• عصاره مالت

این عصاره فوایدی زیادی شده و برای تمام افراد مخصوصاً کودکان بسیار مفید است. این عصاره یک مکمل غذایی که حاوی ترکیبات عالی است. هر ۱۰۰ گرم از این عصاره ۳۰۶ کیلو کالری، ۳. ۸ درصد پروتئین، ۷۳ درصد کربوهیدرات دارد. این محصول مواد مغذی زیادی داشته و یک منبع غنی محسوب می‌شود که در رشد کودک بسیار مؤثر است.

در این عصاره انواع مواد معدنی و ویتامین‌ها وجود داشته و با خوردن آن بدن انرژی زیادی به دست می‌آورد. از جمله این ویتامین‌ها می‌توان به ویتأمین K، E و B اشاره کرد. علاوه بر این‌ها در ساختار این مکمل منگنز و منیزیم نیز وجود دارد که بسیار برای بدن مفید هستند.

میزان فیبر موجود در آن نیز بالا است. کودکانی که دچار سوء تغذیه هستند، به کمک مصرف عصاره مالت می‌توان ویتامین‌ها و کربوهیدرات لازم بدن را تأمین کرد.

• پودر چاقی سارینا

پودر سارینا اشتها‌آور بوده و برای رشد و افزایش وزن کودک مناسب است. با مصرف پودر افزایش حجم بدن کودک رشد خوبی خواهد داشت. این پودر بسیار پر فروش بوده و برای کودکان تا ۱۳ سال مناسب بوده و هیچ عوارضی ندارد.

ترکیبات این پودر شامل سویق‌ها، پودر سفیده تخم مرغ، شیر خشک، جوانه‌ها و… است. انواع ویتامین‌ها نیز در این محصول جای دارند که هر کدام مزیتی دارند.

• پودر بی‌بی لاو

یکی دیگر از بهترین دارو‌های گیاهی که برای چاقی کودکان استفاده می‌شود، بی‌بی لاو است. این پودر حاوی املاح معدنی و پروتئین بوده و با مصرف آن وزن کودک بیشتر می‌شود. طعم آن وانیل و کاکائو بوده و حتی اگر کودک بد غذا دارید، حتماً طعم آن را دوست دارد. برای کودکان ۲ تا ۱۵ سال مناسب بوده و یک مکمل افزایش وزن بدن گیاهی خوب و پر فروش است.

این پودر با موادی چون خرما شیرین شده از این رو طعم خوبی دارد. باید روزی دو بار صبح و شب و هر بار ۱ پیمانه از آن استفاده شود. هر پیمانه آن یک قاشق چای خوری بوده که باید آن را در آب، آبمیوه و یا شیر حل کرده و خورد.

میزان مصرف آن برای کودکان ۲ تا ۵ سال یک پیمانه در ۱. ۴ لیوان، کودکان ۶ تا ۱۰ سال دو پیمانه در نصف لیوان و ۱۱ سال به بالا ۳ پیمانه در یک لیوان است.

سخن پایانی

دارو‌های گیاهی مختلفی برای وزن‌گیری کودکان وجود دارد. این محصولات به نوعی مکمل تغذیه بوده و حاوی ویتامین‌ها و مواد مختلف هستند که کمبود بدن را جبران می‌کند. با مصرف این محصولات می‌توان وزن بدن کودک را افزایش داد.

این دارو‌ها برای کودکان بالای ۲ سال استفاده شده و عارضه‌ای به دنبال ندارد. پودر افزایش وزن over یکی از داروهای موثر برای افزایش وزن کودک است.

سؤالات متداول

  • جوانه گندم حاوی چه ویتأمین‌های مهمی است؟

ویتامین ب، ث، B و E

  • میزان مصرف پودر بی‌بی لاو برای چه سنینی مناسب است؟

استفاده از آن مناسب کودکان ۲ تا ۱۵ سال است.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا